Piritu - 1.000.0002011-08-05 23:06:08 // 1184
"Akkor azért lehet hátul olyan furcsa szaga a pufinak???" - nem tudom
Piritu - 1.000.0002011-08-05 23:04:46 // 1183
Pedig, ha felcsapod a kezelési utasítás 268. oldalát, ott ez áll: "Szintetikus alapú kenőolaj, specifikációja SAE 5W-30. -SELENIA WR P.E.
Contractual Technical
Reference N° F515.D072"
Contractual Technical
Reference N° F515.D072"
Piritu - 1.000.0002011-08-05 23:00:02 // 1182
Ne a "következő", hanem azonnal. Ez az olaj "tudja" a DPF miatt szükséges korom megkötést. Amit betettél az nem DPF-es autóhoz való (ellenvélemény?)
A motorhoz a C3-as minősítés KELL.
C2-vel még elmegy, de akkor sűrűbben kell cserélni, vagy DPF csere kilátásban. Ha a C2-t se tudja, akkor akár tacskósat is tölthetsz bele :-((
A motorhoz a C3-as minősítés KELL.
C2-vel még elmegy, de akkor sűrűbben kell cserélni, vagy DPF csere kilátásban. Ha a C2-t se tudja, akkor akár tacskósat is tölthetsz bele :-((
Piritu - 1.000.0002011-08-05 22:51:16 // 1181
akkor ideje lecserélni :-(((
Piritu - 1.000.0002011-08-05 22:50:37 // 1180
Piritu - 1.000.0002011-08-05 13:05:10 // 1179
Szerintem ez nem distinctive kivitel, abban automata klíma van. A másik ismertető jegy, hogy a dist-ben van tempomat, itt nem említi és nem is látszik a kar. Furcsa még az egy légzsákos kivitel is, tudtommal legalább kettőnek kéne lenni, az enyémben 4 volt. Maga a bőr is érdekes, egy gyengén felszereltbe nem szoktak tenni.
A 105 lovas motorból hiányzik a vezérlésmódosító - az 1,4-es helyett lett csinálva egy gyengébb. Én anno a 120-assal vettem, szerintem annyi kell a kaszni mozgatásához. Nagyon alaposan át kell nézni a futóművet és mindenképp ki kell olvasni a km-óra állását.
A 105 lovas motorból hiányzik a vezérlésmódosító - az 1,4-es helyett lett csinálva egy gyengébb. Én anno a 120-assal vettem, szerintem annyi kell a kaszni mozgatásához. Nagyon alaposan át kell nézni a futóművet és mindenképp ki kell olvasni a km-óra állását.
Piritu - 1.000.0002011-08-04 21:04:46 // 1178
Megjöttünk, újabb 1.000 km-t tekertünk le :-)
A forgalomra és az esőre való tekintettel 210 felett nem mentünk. Még meglepőbb, hogy Linz-ben tankoltam, onnan hazáig a sebességhatárokat betartva (klíma nélkül) 6,1-es átlaggal jöttünk haza.
Azt hiszem bejáratottnak tekinthetem :-)
A forgalomra és az esőre való tekintettel 210 felett nem mentünk. Még meglepőbb, hogy Linz-ben tankoltam, onnan hazáig a sebességhatárokat betartva (klíma nélkül) 6,1-es átlaggal jöttünk haza.
Azt hiszem bejáratottnak tekinthetem :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-03 22:04:54 // 1177
Érdekes ez a motor. A 156 ereje már 3000 felett elkezd fogyni, ezé nem, sőt 3500-nál még rátesz egy lapáttal. A 3500 kb 180-nak felel meg...
Piritu - 1.000.0002011-08-03 22:00:55 // 1176
Nem tűnt fel. hogy lejtett volna. Itt pörög 4000-et a motor.
Piritu - 1.000.0002011-08-03 21:09:22 // 1175
Holnap indulunk haza. Újabb 1.000 km, már alig várom.
Egyre jobban tetszik a Párduc az autópályán. 180-nál akkorát lép, hogy tátva marad a szám. Még emelkedőn is "lazán" hozza a 200 feletti tempót. Mondjuk 9,6-os átlaggal teljesítette a próbálgatás 150 km-ét, ami azért kicsivel több a szokásosnál.
Hiába no, a nagy túró ott hozza meg minden értelemben a gyümölcsét :-))
Egyre jobban tetszik a Párduc az autópályán. 180-nál akkorát lép, hogy tátva marad a szám. Még emelkedőn is "lazán" hozza a 200 feletti tempót. Mondjuk 9,6-os átlaggal teljesítette a próbálgatás 150 km-ét, ami azért kicsivel több a szokásosnál.
Hiába no, a nagy túró ott hozza meg minden értelemben a gyümölcsét :-))
Piritu - 1.000.0002011-08-03 21:04:01 // 1174
Kettő az az egy év :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-03 21:01:20 // 1173
Már gondolkodtam, hogy felkapcsolok :-DD
Piritu - 1.000.0002011-08-02 20:29:44 // 1172
Piritu - 1.000.0002011-08-02 20:26:21 // 1171
OFF
Ma kijöttem és két dologgal találkoztam: a vámosok kiforgatták az összes autót a parkolóban majd egy kombi hátsó ablakába szerelt sebességmérőt leltem egy falu határában. Nincs különbség...
ON
Ma kijöttem és két dologgal találkoztam: a vámosok kiforgatták az összes autót a parkolóban majd egy kombi hátsó ablakába szerelt sebességmérőt leltem egy falu határában. Nincs különbség...
ON
Piritu - 1.000.0002011-08-01 21:13:23 // 1170
Ilyenkor melyik országról beszélsz? Amelyikben Te élsz, vagy amelyikben mi? :-DDD
Piritu - 1.000.0002011-08-01 21:12:26 // 1169
Elég régóta csak menetirányban szabad megállni a jobb szélen. Anno 2004-ben ezért kaptam majdnem csekket.
Piritu - 1.000.0002011-08-01 21:11:06 // 1168
Sajna nem. Blue&Me kell hozzá :-(
Kidob és beteszel egy normálisat, bármi jobb a gyárinál. Nálam még a gyári hangszórókkal is megnyílt a világ.
Kidob és beteszel egy normálisat, bármi jobb a gyárinál. Nálam még a gyári hangszórókkal is megnyílt a világ.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 22:13:36 // 1167
Huhhh, ez durva! :-((
Piritu - 1.000.0002011-07-31 20:55:47 // 1166
Ejnye, már megint a kibúvót keressük :-DD
Piritu - 1.000.0002011-07-31 20:50:03 // 1165
Nem is kell, hogy megállítsanak. Konkrétan Freiburgban láttam, egy sávra szűkítették az utat és menet közben mértek, ki is volt írva.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 20:48:01 // 1164
és előtte milyen volt? :-DD
Piritu - 1.000.0002011-07-31 20:43:38 // 1163
Még egy költői kérdés, válaszolni nem kell: Neked mi van? :-DD
Piritu - 1.000.0002011-07-31 20:32:50 // 1162
Például a mérő számítógépben tarolt infókból. Nem urban, németeknél pl. már láttam.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 20:30:45 // 1161
Itt megint filozófiai szintű a dolog. Naiv userként meg vagyok győződve, hogy a Novitec (mint "hivatalos" tunincég) megbízhatóbb, mint egy itt-ott írt progi és tudja hogy mit miért csinál.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 19:59:37 // 1160
Amiben nem ugyan olyan motor van. Mondjuk az 1,9 mjet-é nem jó a 2,4-hez, de a sima 1,9 jtd-hez sem.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 19:53:52 // 1159
DE! A Novitec a kocsihoz való szoftvert tölti a boxba a szállítás előtt, tehát motorspecifikus, nem rakható át egy másfajta motoros kocsiba.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 19:52:19 // 1158
A doboz mindent tud, nem kell belenyúlni a motorba. Pár ponton csatlakozik a rendszerhez. Gyorsan beszerelhető és még hamarabb el is távolítható.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 19:31:22 // 1157
"mit állapít meg róla?" - azt hogy nem felel meg a gyári emisszós értékeknek. Némi bírság és műszaki vizsgára kötelezés, ott már értenek hozzá.
Piritu - 1.000.0002011-07-31 19:28:15 // 1156
Az enyém kb 1000 km-enként éget. Na bumm, mi van ha ezt 500-anként teszi?
Piritu - 1.000.0002011-07-31 18:11:08 // 1155
Az V-ös dobozka mehet a DPF-es kocsikba is :-)
Piritu - 1.000.0002011-07-31 09:31:43 // 1154
Eddig úgy tudtam, hogy az 1,9-ek közül Imi gépe van a legjobban felhúzva, de neki comp csere is volt.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:58:52 // 1153
Jó éjt, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:55:30 // 1152
Hááát ez számomra kicsit furcsa...
A Spider-nél - ami ugyan benzines és euro2, de - szépen lehetett látni méréskor, hogy mikor indul be a kat. Onnantól tudta az emmissziós értékeket. Ha nem lett volna benne, kétlem, hogy eléri. A korommérés is érdekes, mert akkor mi a francnak van benne gyárilag a dpf, ha egy 15 éves tapasztalattal rendelkező tuningcég meg tudja oldani a problémát. A gyárakban nincsenek szakemberek? :-(((
A Spider-nél - ami ugyan benzines és euro2, de - szépen lehetett látni méréskor, hogy mikor indul be a kat. Onnantól tudta az emmissziós értékeket. Ha nem lett volna benne, kétlem, hogy eléri. A korommérés is érdekes, mert akkor mi a francnak van benne gyárilag a dpf, ha egy 15 éves tapasztalattal rendelkező tuningcég meg tudja oldani a problémát. A gyárakban nincsenek szakemberek? :-(((
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:43:30 // 1151
Ha ennyire a teljesítmény a fontos számodra miért nem 2,4 lett?
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:42:08 // 1150
Részemről ismét csak hsz 15012.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:33:11 // 1149
Mint írták a fiúk, soktényezős a játék. Nem csak a túró jöhet szóba, szívósor, kettőstömegű, befecskendező, rail szivattyú, DPF, katalizátor... Egyik sem olcsó.
Persze mindenki maga dönt, és fizet.
Persze mindenki maga dönt, és fizet.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:22:44 // 1148
Nem kell okvetlenül fékpad. Néhány gyorsulás és rugalmasság mérés egyértelműen eldönti, hogy mit tud a Vas :-)
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:20:48 // 1147
A Novitek az Alfa "hivatalos" tuningcége, ha valaki ért a dologhoz, valószínűleg ők lesznek azok.
Az hogy valaki 15 éve csinál valamit még nem jelent semmit :-)
A superizé motorjából meg tudtommal létezik gyári170 lovas változat is, tehát még a gyári maximumra sem húzták fel, miért ne bírná a motor? :-O
Amúgy kívánom, hogy Neked legyen igazad és az 1,9-ből ki lehessen hozni 200 lovat. Reméljük, hogy valamelyik talin összefutunk és megnézhetjük a Vasat.
Már 0-100 időt?
Az hogy valaki 15 éve csinál valamit még nem jelent semmit :-)
A superizé motorjából meg tudtommal létezik gyári170 lovas változat is, tehát még a gyári maximumra sem húzták fel, miért ne bírná a motor? :-O
Amúgy kívánom, hogy Neked legyen igazad és az 1,9-ből ki lehessen hozni 200 lovat. Reméljük, hogy valamelyik talin összefutunk és megnézhetjük a Vasat.
Már 0-100 időt?
Piritu - 1.000.0002011-07-30 23:14:09 // 1146
"ilyen adatok 2 literes szívó benzinnél lehet produkálni" - igen a dízel technika most érte utol a szívó benzinest :-)
Viccet félre téve:
- A turbó már így is toppon megy, nekem a 156-1,9-nél meg is halt a tuning miatt.
- A rail nyomásban van tartalék, de az erősen a befecskendező fejek élettartamára megy.
- Az alfa gyár se véletlenül 170 ló körül fejezte be az 1,9 teljesítmény kínálatát.
Viccet félre téve:
- A turbó már így is toppon megy, nekem a 156-1,9-nél meg is halt a tuning miatt.
- A rail nyomásban van tartalék, de az erősen a befecskendező fejek élettartamára megy.
- Az alfa gyár se véletlenül 170 ló körül fejezte be az 1,9 teljesítmény kínálatát.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:49:03 // 1145
Oda nyugodtan mehetsz, "maszekban" én is oda járok :-)
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:48:15 // 1144
Megint a privát dilimmel jönnék, de ez csak engem izgat, szóval:
Személy szerint sohasem dobnám ki a DPF-et és a kat-ot. Arról nem is beszélve, hogy már menet közben is tudnak a pékek emissziót mérni. Ja, és a kormos kipuff mindent elárul.
Személy szerint sohasem dobnám ki a DPF-et és a kat-ot. Arról nem is beszélve, hogy már menet közben is tudnak a pékek emissziót mérni. Ja, és a kormos kipuff mindent elárul.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:44:09 // 1143
Ha a Novitec bevállalja a 176-ot, bírnia kell a többi résznek. A 156-om is valahová 165-170 köré volt húzva, minden bírta. Igaz előtte a gyári 150 lovat nem bírta a kuplung 110ezernél tovább :-(
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:41:19 // 1142
Információim szerint csak a szoftver más. Az én 2,0-ból is létezik többféle LE-s. Valószínű, hogy az adózás miatt kisebb a LE a tiedben.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:38:50 // 1141
A Novitec is "csak" ennyit ígér megbontás nélkül:
"Alfa 159 1,9JTD
Basis 120/150PS
Leistung 141/176PS"
pedig ha valaki, akkor ők értenek hozzá...
"Alfa 159 1,9JTD
Basis 120/150PS
Leistung 141/176PS"
pedig ha valaki, akkor ők értenek hozzá...
Piritu - 1.000.0002011-07-28 21:43:53 // 1140
A 156-nál nekem is mágnes része adta fel: klatty
Piritu - 1.000.0002011-07-24 14:41:57 // 1139
A magyar cikk is írja, hogy "nyilvánvalóan egyedi esetről volt szó".
Piritu - 1.000.0002011-07-24 14:38:56 // 1138
OFF
Ettől a 2T emlegetéstől feltörtek az emlékek. Utoljára a Trabiba töltögettem :-))
ON
Ettől a 2T emlegetéstől feltörtek az emlékek. Utoljára a Trabiba töltögettem :-))
ON
Piritu - 1.000.0002011-07-24 08:50:46 // 1137
Egy kis olvasni való!
Tegnap megvettem az AutoBild 2011 júliusi számát és a 159 2,4 SW tartós tesztjét találtam benne.
Dicsérik, csak 20000-nél motorcsere volt a nagynyomású rendszerben lévő fémsorja miatt.
Nagyon gyorsak voltak a fordításban, mert a német oldalukon 2009. januári a cikk. klatty
Tegnap megvettem az AutoBild 2011 júliusi számát és a 159 2,4 SW tartós tesztjét találtam benne.
Dicsérik, csak 20000-nél motorcsere volt a nagynyomású rendszerben lévő fémsorja miatt.
Nagyon gyorsak voltak a fordításban, mert a német oldalukon 2009. januári a cikk. klatty
Piritu - 1.000.0002011-07-22 22:56:22 // 1136
Az "alap" futóművel sincs semmi gond. Az 1,9mjet-et csak a 156-ban ismerem, abban királyság volt...
Piritu - 1.000.0002011-07-22 22:43:06 // 1135
Arról nem is beszélve, hogy egy autónak nem így-úgy átépítve, buherálva kell jónak lennie, hanem ahogy elkészült a gyárban. Megint csak a Pókot hozom példának, a maga 14 évével, az úgy jó, ahogy van. Már a felni cseréről is letettem...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
604
Fórum
Friss topicok
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Spider
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10