Akkor hogy a fütyibe mérték a gyárban?
Eddig minden autóm "hozta" a gyári vegyes fogyit, az euro5-nek valahogy nem sikerül. Amúgy nem sokallom a 6,5-7-et, de minek a parasztvakítás a gyár részéről?
Piritu - 1.000.0002011-10-11 21:09:13 // 1334
Piritu - 1.000.0002011-10-11 20:56:45 // 1333
Nagyon kíváncsi lennék, hogy a gyári 4,4-es országúti fogyi hogyan érhető el...
Piritu - 1.000.0002011-10-10 21:08:15 // 1332
Szóval, 5 napi bp-i kocsikázás után csak megerősíteni tudom: a 159 nem erre való.
A lámpánál lájtosan indulva otthagy mindenki, persze ilyenkor 9-en belüli városi átlag jön ki. Felépült turbónyomással indulva meg otthagyom a sort 10 méteren belül, természetesen 15+ literes átlaggal. A kettő között - hála az euro5-nek - nincs átmenet. Hála a hatalmas turbólyuknak (3-5 mp is lehet!!) egy csomó manővernek "neki kell készülni".
Bakker, nem gondolhatták komolyan az Alfa mérnökei, hogy hirtelen lepadlózva a gázt (tipikus duplakuplung közé tett gázfröccs esete) az alapjárati fordulatszám változatlan marad, a kocsi le sem reagálja :-(
Hazafelé kiérve a városból újra elemében volt, km falásra termett. Kényelemben, nyugalomban és elmaradó OFF-ok között.
A lámpánál lájtosan indulva otthagy mindenki, persze ilyenkor 9-en belüli városi átlag jön ki. Felépült turbónyomással indulva meg otthagyom a sort 10 méteren belül, természetesen 15+ literes átlaggal. A kettő között - hála az euro5-nek - nincs átmenet. Hála a hatalmas turbólyuknak (3-5 mp is lehet!!) egy csomó manővernek "neki kell készülni".
Bakker, nem gondolhatták komolyan az Alfa mérnökei, hogy hirtelen lepadlózva a gázt (tipikus duplakuplung közé tett gázfröccs esete) az alapjárati fordulatszám változatlan marad, a kocsi le sem reagálja :-(
Hazafelé kiérve a városból újra elemében volt, km falásra termett. Kényelemben, nyugalomban és elmaradó OFF-ok között.
Piritu - 1.000.0002011-10-07 22:43:40 // 1331
Adalék a városi fogyasztáshoz, ma Budapest 2,0 kormos:
- átlagsebesség: 4 km/ó
- menetidő: 1 óra 40 perc
- átlagfogyasztás: 15,4 liter/100 km
Élvezem a pesti közlekedést :-)
- átlagsebesség: 4 km/ó
- menetidő: 1 óra 40 perc
- átlagfogyasztás: 15,4 liter/100 km
Élvezem a pesti közlekedést :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-05 21:28:21 // 1330
..és mikor regisztrálnak?
Piritu - 1.000.0002011-10-05 21:24:15 // 1329
Nekem 4,7 sikerült csak, az is dombnak lefelé :-(
Piritu - 1.000.0002011-10-05 21:22:49 // 1328
Az enyém is németül kommunikál :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-30 21:11:45 // 1327
Én a B&M-et leköltöztettem a lábtérbe. Nélküle hibaüzik jönnek, úgyhogy most ott van, de nem csinál semmit. :-)
A rádió helyére meg bement egy normális, ami a 156-ból maradt.
A rádió helyére meg bement egy normális, ami a 156-ból maradt.
Piritu - 1.000.0002011-09-30 13:06:02 // 1326
Kösz a bizalmat, de ismerni kéne, hogy érdemben hozzá lehessen szólni :-))
Piritu - 1.000.0002011-09-30 13:05:03 // 1325
Nekem se az van, a Bose 260e feláras. A feléből jobb hangot lehet csinálni, felesleges...
Piritu - 1.000.0002011-09-29 12:19:30 // 1324
A nitro, alkohol és társai nem oldják :-(
Piritu - 1.000.0002011-09-29 09:13:22 // 1323
Eltartott egy darabig, meg sok sör kellett hozzá :-)
Emlékszem, anno valaki írta az 56-os fórumba, hogy mivel lehet, de nem találom.
Emlékszem, anno valaki írta az 56-os fórumba, hogy mivel lehet, de nem találom.
Piritu - 1.000.0002011-09-28 22:53:57 // 1322
Pengével vakartam le.
Piritu - 1.000.0002011-09-26 19:59:23 // 1321
Piritu - 1.000.0002011-09-26 19:53:25 // 1320
P1555 fojtószelep potméter jele terhelt motornál nem ok
Piritu - 1.000.0002011-09-26 19:36:59 // 1319
Mivel olvastátok ki? Az EcuScanomban nincs 0704 és 0235-ös kód. Az 1555 meg gyújtáshibához tartozik.
Piritu - 1.000.0002011-09-25 20:47:12 // 1318
Hááát nem a legjobb :-(
Piritu - 1.000.0002011-09-21 22:21:38 // 1316
Az Alfa gyár szerint is fontos, elő is írja a rendszeres cserét. Idővel vizet vesz fel és erősen változnak a tulajdonságai :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-21 21:03:15 // 1315
Sőt ugyan azt a filmet is nézzük :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-21 21:02:20 // 1314
A háttérből hiányzik két ember :-DD
Piritu - 1.000.0002011-09-20 22:49:47 // 1313
A mostani 156-os naptár A3 méretű, spirállal összefűzött, falra akasztható. Egy oldal, egy hónap.
A nyomtatási és postázási költség volt a naptár ára. Lehetett kérni több darabot is. Ezt mindenki előre utalta és a nyomtatás szervezője postán eljuttatta a kész naptárat.
Anno a 156-ból csináltunk asztali naptárat is.
A nyomtatási és postázási költség volt a naptár ára. Lehetett kérni több darabot is. Ezt mindenki előre utalta és a nyomtatás szervezője postán eljuttatta a kész naptárat.
Anno a 156-ból csináltunk asztali naptárat is.
Piritu - 1.000.0002011-09-20 22:39:58 // 1312
Van 147-es és 156-os naptáram, ott minden részt venni szándékozó küldött be egy-egy képet a kocsijáról és az általa kívánt hónaphoz vannak berakva a képek. 2-3 per hó. A naptárban meg a szülinapok bejelölve.
Piritu - 1.000.0002011-09-20 22:27:30 // 1311
Akkor már csak azt kell tudni, hogy milyen formátumból dolgozik és hogy ki tud olyan formátumban megszerkeszteni egy naptárat. Utána már csak a fényképeket kell összeszedni és meg is van oldva a probléma :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-20 22:11:16 // 1310
Csak kéne valaki, aki
- meg tudja szerkeszteni
- van nyomdász ismerőse
Sajna egyiknek sem felelek meg :-(
- meg tudja szerkeszteni
- van nyomdász ismerőse
Sajna egyiknek sem felelek meg :-(
Piritu - 1.000.0002011-09-20 22:10:01 // 1309
Piritu - 1.000.0002011-09-20 22:04:25 // 1308
Nem csinálunk 159 naptárat 2012-re?
Piritu - 1.000.0002011-09-20 21:59:03 // 1307
Mexikóból :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-20 21:46:09 // 1306
Ma az újvilágból származó utasom volt a 159-ben. Szerintem ember még ennyire nem nézett meg autót. Ajtókárpit, ülés, műszerfal megtapogatva. Kívül körbejárta, embléma megnézve többször. Fogalma sem lehetett, hogy mi ez :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-19 20:02:14 // 1305
Stimmel :-))
Piritu - 1.000.0002011-09-19 19:10:02 // 1304
Szerintem a tegnap esti "vita" után egyértelmű a helyzet. Boxot ne, főleg a belinkeltet ne. Ha erősíteni akarsz progi.
Még vártam Alfi156 részéről egy reagálást, mégpedig azt, hogy a motornak ugyan nincs baja, de turbót kellett cserélnem, ami nem kis pénz volt. Mégpedig számomra egyértelmű, hogy a box miatt. Nincs az az olcsó box, ami vissza tudta volna hozni a túró árát.
u.i.
Itt köszönném meg a "vitapartneroknak" a tegnap esti beszélgetést. Ha ezzel csak egy embert sikerült eltéríteni, már érdemes volt .-)
Még vártam Alfi156 részéről egy reagálást, mégpedig azt, hogy a motornak ugyan nincs baja, de turbót kellett cserélnem, ami nem kis pénz volt. Mégpedig számomra egyértelmű, hogy a box miatt. Nincs az az olcsó box, ami vissza tudta volna hozni a túró árát.
u.i.
Itt köszönném meg a "vitapartneroknak" a tegnap esti beszélgetést. Ha ezzel csak egy embert sikerült eltéríteni, már érdemes volt .-)
Piritu - 1.000.0002011-09-18 22:29:00 // 1303
Elméleti szintű kérdésem lenne:
Biztos, hogy fontos ez a paraméter? Nem a befecskendezett mennyiségek és az egyéb mért értékek (LMM, lambdák, stb) alapján állítja be magát a rendszer? Anno, amikor a Spiderben dobálta az FRA hibát a comp, utána néztem. (Érdekes volt, hogy a sok szakember akkor elhallgatott, senki sem reagált.) Nagy nehezen kiderítettem a neten, hogy ez az érték pl. egy önbeállított érték (TRA-val együtt), gyakorlatilag folyamatosan korrigálja a mért értékek alapján. Aztán ezekkel az értékekkel korrigálja az LMM és lambda (és még a fene tudja, hogy milyen ) jelet folyamatosan a comp, hogy a végeredmény jó legyen. Mindez 14 éve már korszerűtlen volt...
Biztos, hogy fontos ez a paraméter? Nem a befecskendezett mennyiségek és az egyéb mért értékek (LMM, lambdák, stb) alapján állítja be magát a rendszer? Anno, amikor a Spiderben dobálta az FRA hibát a comp, utána néztem. (Érdekes volt, hogy a sok szakember akkor elhallgatott, senki sem reagált.) Nagy nehezen kiderítettem a neten, hogy ez az érték pl. egy önbeállított érték (TRA-val együtt), gyakorlatilag folyamatosan korrigálja a mért értékek alapján. Aztán ezekkel az értékekkel korrigálja az LMM és lambda (és még a fene tudja, hogy milyen ) jelet folyamatosan a comp, hogy a végeredmény jó legyen. Mindez 14 éve már korszerűtlen volt...
Piritu - 1.000.0002011-09-18 22:16:51 // 1302
"Egyébként szerintem többet te se nagyon akarsz ilyennel szórakozni." - simán, vagy lett valami baja a motornak a szar boxtól? 50 ezret ment vele :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-18 22:13:40 // 1301
Piritu - 1.000.0002011-09-18 22:06:21 // 1300
Tudom, hogy vannak emberek, akik egy garázsban különbet tudnak alkotni, mint az erre szakosodott gyártó vagy cég, csak valahogy nem hiszek bennük. Ha valami hasonlót akarnék eladni én is minden érvet felsorakoztatnék, még a belső világítás hatékonyabb áramfelhasználását is. :-DD
Piritu - 1.000.0002011-09-18 21:58:00 // 1299
Meg kell mondanod a rendeléskor, hogy milyen kocsihoz lesz, ahhoz programozzák. Kérdezd meg GTPetit, neki még a 2-es van. Még anno is így volt.
Piritu - 1.000.0002011-09-18 21:56:32 // 1298
Például azoknál, akik már használják. Pár darabot már eladhattak belőle :-)
A múltkor a német fórumokon utána néztem, volt ott pár felhasználó.
teljesen más, mint a többi, vagy 5 ponton van rákötve a kocsi elektronikájára. Nem rail nyomást hamisít, mint az "átlag".
A múltkor a német fórumokon utána néztem, volt ott pár felhasználó.
teljesen más, mint a többi, vagy 5 ponton van rákötve a kocsi elektronikájára. Nem rail nyomást hamisít, mint az "átlag".
Piritu - 1.000.0002011-09-18 21:53:37 // 1297
"Az csak 1 hamis adatot közöl semmi több." - mert valamelyik programíró ezt mondta még nem kell elhinni. A Novitec elég sok helyen avatkozik be a rendszerbe és profi cucc. Ráadásként az emmisszió is megfelel a műszakin.
".A programnál mindent felül lehet írní.Turbó nyomás,üzemanyag ezek keverékei,gázbedálreakció,dölés szög,fokok." - gondolom mindegyik variáció több százezer km-en ki lett próbálva, mielőtt feltöltik egy többmilliós autóba kísérletezni :-)
Hangsúlyozom, nem vagyok progi ellenes (volt és van csippes vas a családban), de nem kéne temetni a boxot. Nem ennyire egyszerű a kép.
".A programnál mindent felül lehet írní.Turbó nyomás,üzemanyag ezek keverékei,gázbedálreakció,dölés szög,fokok." - gondolom mindegyik variáció több százezer km-en ki lett próbálva, mielőtt feltöltik egy többmilliós autóba kísérletezni :-)
Hangsúlyozom, nem vagyok progi ellenes (volt és van csippes vas a családban), de nem kéne temetni a boxot. Nem ennyire egyszerű a kép.
Piritu - 1.000.0002011-09-18 21:42:13 // 1296
Novitec kipróbált, mondhatni gyári termék, nem egyedileg így-úgy barkácsolt, írt program. Ráadásul a DPF-et is elviseli
2:2
:-D
2:2
:-D
Piritu - 1.000.0002011-09-14 22:17:39 // 1295
Semmi :-)
Kettő fél éven belül fekve maradt, egy összesen vagy fél évig ment majrélámpával, egyben komplett motorcsere volt 150ezernél. A többiről nem meséltek a gazdáik. Meg nem is tudtak, mert a bérkocsik szervizénél sosem lehetett ott a bérlő.
Kettő fél éven belül fekve maradt, egy összesen vagy fél évig ment majrélámpával, egyben komplett motorcsere volt 150ezernél. A többiről nem meséltek a gazdáik. Meg nem is tudtak, mert a bérkocsik szervizénél sosem lehetett ott a bérlő.
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:55:28 // 1294
A cég most vett 4 OFF tiguant. Kíváncsian várom mi lesz velük az évek során.
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:47:24 // 1293
A Spiderrel a leggyorsabb Spider voltunk a gyorsulásin :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:46:35 // 1292
te tanácsoltad :-P
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:45:58 // 1291
Hány km-nál tartasz? Mi már 27e-nél.
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:45:03 // 1290
Az enyémet is vuduzták, 10ezerig csend is volt.
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:44:13 // 1289
Majd a szakszerviz megolajozza. Egyenlőre segít ha egy kicsit emelek vagy süllyesztek rajta.
Jelenleg -7 kilónál tartok :-))
Jelenleg -7 kilónál tartok :-))
Piritu - 1.000.0002011-09-14 21:34:28 // 1288
Valahogy én is így voltam vele fél éve. Aztán mégis meggyőzött a kocsi és azóta 26ezret mentünk és majdnem fülig ér a szám. (A fülighez a Spider kell) Csak az a ki...ott vezetőülés ne nyikorogna.
Piritu - 1.000.0002011-09-12 21:57:42 // 1287
A 16000-dik (=16k) hozzászóláshoz :-)
Ilyen alkalomra képet is szoktak tenni :-))
Ilyen alkalomra képet is szoktak tenni :-))
Piritu - 1.000.0002011-09-12 21:03:18 // 1286
OFF
A hét végén 500+ km-t mentünk, voltunk a gyorsulásin is, most is meglátszik az arcunkon a napszemüveg helye. Ma a melóban nagy tetszést arattam :-)
ON
A hét végén 500+ km-t mentünk, voltunk a gyorsulásin is, most is meglátszik az arcunkon a napszemüveg helye. Ma a melóban nagy tetszést arattam :-)
ON
Piritu - 1.000.0002011-09-12 20:39:05 // 1285
A faceliftes 156-ban a comp + és a - együttes benyomásával lehetett resetelni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
526
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki