Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:46:58 // 1384
Ha 0 van benne, akkor manipulálták az órát. Manipuláláskor nullázódik.
Ha többet mutat, az normális eset. A 159-nél nem lehet sok az eltérés. Valós a km.
Pontosan nem fog egyezni.
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:41:47 // 1383
"Qrvára nem érdekli őket" - mint vevő, meg ugyan így állok hozzá. Hiányos a Vas? Nem érdekel :-))
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:39:45 // 1382
Hihető.
DE! Vannak esetek a régi, nem EODB-s csatis rendszernél (pl. a Spideremnél), ahol egy szorzót kell alkalmazni a tényleges állás megtudásához. (Spidernl pl /1,45)
Nálam a 159-nél és a 156-nál pontos volt. (Egész kis eltérés azért lehet)
Ha nulla van benne az a manipulálás jele :-(
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:34:18 // 1381
"De most őszintén" akkora meló és költség lenne még egy kulcsot venni eladás előtt? :-DD
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:31:33 // 1380
Most tanulmányoztam éppen :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:30:27 // 1379
... és gondolom az egy kulcsra is van magyarázat :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:28:20 // 1378
Jah, ott 14,7 V-al tölt, a többinél 14,4-el.
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:20:19 // 1377
No akkor holnap megmérem a Párducon :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:12:24 // 1376
A névleges feszültség 14,4 Volt járó motornál...
Piritu - 1.000.0002011-11-08 22:11:09 // 1375
Szerintem megvárhatod, dieselnél kevesebbet forog a főtengely egy adott km-hez, mint egy benzinesben.
De tuti megcáfolnak hamarosan :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-08 19:39:11 // 1374
Miattam hívhatjuk, csak a boltos nem biztos, hogy így ismeri :-(
pl
Piritu - 1.000.0002011-11-08 19:33:57 // 1373
Lehet cserélni, csak "CAN" buszos kell, mert figyeli az elektronika a fogyasztást, és ha nem stimmel folyamatosan kiabál, hogy ki van égve.
Piritu - 1.000.0002011-11-08 19:32:23 // 1372
Ilyen izzó van a helyzetjelzőben (W5W):
Piritu - 1.000.0002011-11-06 17:18:35 // 1371
Van olyan képem is, amin nem fekete :-D
Piritu - 1.000.0002011-11-06 17:14:58 // 1370
Azért van itt pár nem sötét lelkű Cartárs is :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-06 17:13:59 // 1369
Nem lenne rossz.
Az idén is egy 156 naptárat kell nézegetnem :-(
Piritu - 1.000.0002011-11-06 16:58:54 // 1368
Nem lesz 159 naptár?
Piritu - 1.000.0002011-10-31 19:04:16 // 1367
Nem :-(
Holnap megyek németbe, majd az osztrák nyálból iszunk. Bár ahogy nézem ott sem lett olcsóbb :-((
Piritu - 1.000.0002011-10-29 22:47:59 // 1366
Csak nyugodtan, bármikor:-)
Piritu - 1.000.0002011-10-28 21:40:44 // 1365
Nem akartam szóba hozni, mert a múltkor is lehurrogott egy tag, hogy nem divat már "ünnepelni" a k-t :-)
Ettől függetlenül jöhet a kép :-D
Piritu - 1.000.0002011-10-28 21:39:21 // 1364
Hát igen, legyen az ember optimista pesszimista. Vagyis reménykedjen, hogy nem következik be, amire számít :-DD
Piritu - 1.000.0002011-10-28 21:35:27 // 1363
Itt az Amoren az "Adok-veszek"-ben nézted már? :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-26 12:56:16 // 1362
A téli gumiba semmit :-DD
Piritu - 1.000.0002011-10-25 19:41:02 // 1360
...és te? :-DD
Piritu - 1.000.0002011-10-24 13:27:36 // 1359
Ha nem nyomsz neki kövéreket (akkor van korom) nem árthat neki. A tartós haladással nem lehet gond.
Piritu - 1.000.0002011-10-23 21:50:58 // 1358
Volt egy jóízű "Alfás" rohanásunk csütörtökön a reptérre, 8,5-et kajált odafelé a Párduc, ma hazafelé kényelmesen, esőben utazva ezt lenyomtuk 7-re :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-23 21:48:54 // 1357
OFF
(A tört verziók egy része pedig vírusos.)" - ezt onnan tudjuk, hogy a vírusirtó szólt, tehát akkor már nem az :-DD
ON
tényleg kellene egy topik :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-23 19:21:39 // 1356
Rendkívül örültem, amikor NEM volt a leszállított Párducban. Az eredeti extralista alapján szériatartozék lett volna :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-19 21:07:22 // 1355
... mivel a C3-as korommegkötést a gyár által ajánlott nem tudja.
Piritu - 1.000.0002011-10-19 21:06:39 // 1354
Napokig ment anno a téma. A vég a jött ki, ha Selenia, akkor ez :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-19 21:05:24 // 1353
Szerencsére elég magas árat írtam, nem ment el :-)))
Piritu - 1.000.0002011-10-19 20:23:04 // 1352
Ma reggel felrakattam mégis.
Holnap reggel indulunk Barcelonába, igaz a Párduc csak a reptéri parkolóig jön :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-19 08:44:35 // 1351
Mondjuk elmész nyaralni és ott a világ másik végén van gondod, mint nekem volt az EGR-el a 156-nál németeknél. Szerencse ki tudtam szedni a boxot mielőtt megjött az ADAC.
Piritu - 1.000.0002011-10-19 07:12:52 // 1350
A múltkori kvázi vitánk is erről szólt :-)
A cikk nem rossz, kár hogy kamuzik néha, pl rögtön az elején: "Nem jár garanciavesztéssel, mert a gyári értékek minden esetben visszaállíthatóak."
A kettő nem függ össze. A tuningolás pillanatában már elveszik a garancia. Az már más kérdés, hogy nem biztos hogy kiderül, ha a kötelező szervizlátogatás előtt visszaállítják. Viszont egy esetleges "nem tervezett" látogatás előtt ez kissé nehéz...
Piritu - 1.000.0002011-10-19 07:04:01 // 1349
Osztrák-Olasz határ, Tarvisionál a főúton, nem az autópályán. A háttérben ott a kék tábla :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-18 21:48:01 // 1348
Jó éjt mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002011-10-18 21:43:38 // 1347
Nyáron is azzal jártál? :-O
Piritu - 1.000.0002011-10-18 21:37:45 // 1346
Most nézem, arrafelé majd 20 fok van, maradnak a nyáriak :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-18 21:35:50 // 1345
Ma reggel meg -2 :-(
Amúgy erősen filózok, mert lehet, hogy még hétfőig le kell ugranunk Barcelónába, arrafelé még tuti nem kell...
Piritu - 1.000.0002011-10-18 21:33:07 // 1344
Felraktátok már a téli papucsokat? Mi holnap reggel megyünk a Párduccal csizmát húzni.
Piritu - 1.000.0002011-10-17 22:14:37 // 1343
Jól látom, az egy dobfelszerelés a háttérben? :-)
Piritu - 1.000.0002011-10-17 13:48:05 // 1342
Német fórumokon olvasgattam a Novitec dobozka és 2,0 mjet kombóról. A tulajok szerint használható.
Szerintem se lehet gond, ha nem sokat városozol (azt is ésszel, nem forszírozott koromtermelő üzemmódban) és van ideje kiégni a rendszernek. Mondjuk a gyár sokat lendíthetett volna a dolgon, ha lenne egy is lámpák, ami ljelzi, ha éppen égeti a rendszert és nem csak akkor, ha már esetleg késő :-(
"várost senki sem tudja elkerülni." - nem is kell, csak ne az legyen a fő terep. Mondjuk ne taxizás, mondjuk városi ügynök, aki napi 8 órát mászkál a városban.
Piritu - 1.000.0002011-10-17 13:40:58 // 1341
A levegőfelesleg előállítása a gond. Kis fordulaton (2000 alatt) akkora turbólyuk van a Párducon, hogy öreganyám előbb ér fel a hegyre, mint a turbónyomás felépül :-(
Piritu - 1.000.0002011-10-17 12:17:13 // 1340
Hm, jó kérdés. Bár mintha azt mondták volna anno, hogy "a még csak tervezetben létező jövőbeli euro5 előírásait is teljesíti" vagy valami hasonló duma volt :-(
Piritu - 1.000.0002011-10-16 22:26:20 // 1339
"Igaz, én alig városozok/dugózok vele." - Amikor vettem a Párducot felhívták a figyelmemet a kereskedésben, hogy NEM városi autó. Sok városi tötymörgésben gondok lesznek a kormolódás miatt. Mivel tudták, hogy inkább hosszú utakon járok, merték ajánlani.
Az autózhatóbb karakterisztika hiánya is inkább csak a városban zavar.
Piritu - 1.000.0002011-10-16 22:22:32 // 1338
"Minek a DPF?" - mert a gyár tett bele.
Tudok pillanatok alatt találni érveket az ellen is, hogy az ABS növeli a féktávot, a légzsák öl, az öv hülyeség. Azokat is kidobjuk?
Bár mint tudjuk az Alfa gyárban mindent megmozgatnak, hogy szarabbnál szarabb autókat csináljanak ezekkel a hülye fejlesztésekkel. Pedig egyszerű dolguk lenne. Csak adagolós dejzelt kéne még mindig gyártaniuk, abban se EGR, se kettőstömegű, se DPF, se turbó, se LMM, se semmi...
Piritu - 1.000.0002011-10-14 20:03:51 // 1337
Igen, így kell ezt csinál(tat)ni:-)
Piritu - 1.000.0002011-10-14 20:03:21 // 1336
Kérdés, hogy mit akarsz cserélni. Célszer pl a vízpumpát is, ha már szét van szedve. Gagyit nem érdemes berakni.
Tudom ajánlani Csörit (én is oda hordom) Várpalotán, alkatrészeket is tud szerezni.
Piritu - 1.000.0002011-10-11 21:15:40 // 1335
Mondjuk kíváncsi lennék, hogy mit mondanának, ha kérnék egy fogyasztásmérést gariban és ott se jönne ki a gyári adat. Visszacserélnék a kocsit? :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.