ALFI1562010-10-30 19:17:53 // 9032
	Én mikor vettem az 59-et akkor egyterüt akartam venni mint ahogy Kru is tette.Gyözőtt ismét a szív nem az ész.Talán tanultam belőlle.Legközelebb már fasza nagy egyterü lessz.Ez se megy jobban hiába 200egynéhány ló.
	
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:17:32 // 9031
	- 156 1,9SW 0-100 = 9.6 sec
- Pók 8,2 sec
csak ennyivel, a vége ugyanaz
	
- Pók 8,2 sec
csak ennyivel, a vége ugyanaz
ALFI1562010-10-30 19:16:00 // 9030
	Miért jobb a pók?Az se megy jobban.
	
ALFI1562010-10-30 19:14:56 // 9029
	Nekem 1.8-1.9 a töltőnyomásom.Így van.Semmit nem érezni belőlle. :(
	
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:10:36 // 9028
	Tudtommal aBacar is autóspecifikus programot tartalmaz.
Nem akarom húzni, pont ezért adtam el a boxot is. Játszani ott a Pók, az helyből jobb :-)
	
Nem akarom húzni, pont ezért adtam el a boxot is. Játszani ott a Pók, az helyből jobb :-)
1372010-10-30 19:01:01 // 9027
	Rengeteg a korlátja ebben az autóban. Kuplung, váltó, egr, dpf, ráadásul a turbónyomás max. 1.55 barban van korlátozva az ecuban, és a wastegate fizikailag is ilyesmire van belőve. Úgy, hogy közben ennyire van ráállítva gyárilag is az autó. 
Ha rányom az ember egy nagyobb railnyomást, járulékosan pár %al megnő a turbónyomás is, de ennél már enged a wastegate, stb. Én próbáltam, 220 volt padon tuning előtt, utána lett belőle 250, kábé lószart sem lehetett érezni normál használatban. Vissza is lett csináltatva.
	
Ha rányom az ember egy nagyobb railnyomást, járulékosan pár %al megnő a turbónyomás is, de ennél már enged a wastegate, stb. Én próbáltam, 220 volt padon tuning előtt, utána lett belőle 250, kábé lószart sem lehetett érezni normál használatban. Vissza is lett csináltatva.
ALFI1562010-10-30 18:29:03 // 9026
	Így van ahogy mondod!De az picsa füst egy BMW-hez képest.Enyémen is nagyon minimáslis van rajta.Nem véletlen.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 18:12:34 // 9025
	a 159 is húzható a 200 lovast simán fel lehet tornászni 230-240-re csak nem bírja a féltengely meg a kuplung meg a váltó sem ...
	
ALFI1562010-10-30 18:07:34 // 9024
	Ezekbe a kocsikba a novitec jobb.Erre van benne a program.A backar az olyan,hogy minden kocsiba bele lehet tenni.Legyen alfa,ford,peugeot....stb.Amolyan univerzális box.Az igazi és az egészségesebb az íratás.ALFA159 szerintem menj vissza ahoz aki írta a programodat és mond neki,hogy tegyen rá még mert ez picsafüsz.Látom nagyon plussz lovat akarsz kicsikarni a szekérből.Hidd el ez nem az a kocsi ahol nagyon van többlet.Meg az egyéb alkatrész nem bírná.Ahogy Erhard is mondta ami húzható 535D BMW.Vagy vegyél egy 1.9TDI-t.Az is húzható 300lóig is.
	
ALFI1562010-10-30 18:01:33 // 9023
	Az lehet.De a fogyasztás biztos csökken.Több teljesítmény jobban,könnyebben visza a kasztnit.Nekem a költségeknél láthatod a fogyasztást.Január óta írom mert én is kiváncsi vagyok rá.Nagybátyámnak touranja van.Ő Norvégiába jár vele.Amióta meg lett írva hosszútávon több mint 1L. jelent.
	
ALFI1562010-10-30 17:57:08 // 9022
	Hadjad már a DPF-et.Ki kell baszni aztán kiíratni.
	
Piritu - 1.000.0002010-10-30 11:37:29 // 9021
	akkor ok :-)
	
Poló2010-10-30 11:30:40 // 9020
	A bejáratásra értettem, hogy hazugság.
	
Piritu - 1.000.0002010-10-30 11:23:22 // 9019
	"Hazugság" - ezt azért ilyen egyértelműen nem jelenteném ki. A magasabb rail nyomás miatt jobb a porlasztás.
Most olvastam egy német fórumon hogy többek csodálkoztak rajta. 0,5-0,7 literes csökkenésről beszéltek.
A dízelnél nekem nem volt különbség, a TS csippelés után kicsivel kevesebbet kért.
	
Most olvastam egy német fórumon hogy többek csodálkoztak rajta. 0,5-0,7 literes csökkenésről beszéltek.
A dízelnél nekem nem volt különbség, a TS csippelés után kicsivel kevesebbet kért.
'''''2010-10-30 10:25:10 // 9018
	Az biztos,hogy jobban megy tőle.A fogyasztás csökkenés lehet,hogy igaz de minimális.Csak az a baj,ha több a ló és jobban megy,jobban is nyomod neki mert elkezded élvezni.A nagy többség nem hiszem,hogy a fogyasztásért  venné.
	
Poló2010-10-30 10:14:38 // 9017
	Hazugság, meg a 10-12%-os fogyasztáscsökkenés. Engem ezekkel a sorokkal pont elriasztanak a vételtől.
	
'''''2010-10-30 10:08:46 // 9016
	Én átírattam a vezérlést,azaz a befecskendezett gázolaj(és levegő?) mennyiségét variálták.Kíváncsi lennék, melyik tuning fajta veszélytelenebb a motorra.A váltónak és kuplungnak meg úgysem használ egyik sem.
	
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:47:53 // 9015
	Annyi reális. 
Szerintem a Novitec egy kicsit komplikáltabban avatkozhat be. A dobozát nézve több csatlakozó van rajta, ebből gondolom. Ránézésre is komolyabb cucc.
A Bacar a rail nyomással játszik, azt módosítja valahogy a terhelés függvényében. A nyomásmérő körébe van bekötve.
	
Szerintem a Novitec egy kicsit komplikáltabban avatkozhat be. A dobozát nézve több csatlakozó van rajta, ebből gondolom. Ránézésre is komolyabb cucc.
A Bacar a rail nyomással játszik, azt módosítja valahogy a terhelés függvényében. A nyomásmérő körébe van bekötve.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:44:57 // 9014
	egyébként tényleg lehet tenni 0 km-es autóba is :-)
	
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:44:26 // 9013
	valamit kell írniuk, az egyszerű usereknek, hogy vegyék a cuccot.....viszont a termékük működik :-))
	
'''''2010-10-30 09:37:59 // 9012
	Mennyibe jött a Bacar neked?Ha jól láttam 45000Ft.Kíváncsi lennék a Novitec és ez között,hogy mi a különbség?A Novitec szerintem drága!
	
Poló2010-10-30 09:33:55 // 9011
	"Már 0 km-es autóba is lehet szerelni tuningbox-ot, mert ezek az autók már bejáratva jönnek ki a gyárból"
A mese megy ezen az oldalon is MUHAHA :D :D :D
	
A mese megy ezen az oldalon is MUHAHA :D :D :D
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:21:00 // 9010
	Bacar
(nekem is ilyen volt)
	
(nekem is ilyen volt)
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:19:55 // 9009
	Most bogarászom a német Alfa fórumokat, ott egyértelműnek tűnik, hogy a DPF-et hazavágja a tuning (több korom, magasabb kipuff hőmérséklet, kevesebb oxigén)
	
gekki2010-10-30 09:11:27 // 9007
	nem vészes az ára... vajh mit jelenthet a hétköznapokban...
	
'''''2010-10-30 08:18:55 // 9005
	Alfi,az árára lettem volna kíváncsi,hátha kipróbálnám.
	
Piritu - 1.000.0002010-10-29 22:14:27 // 9004
	A dobozos időmből tettem fel a 0-100 sprintről videót az ftp-re, hatékony cucc :-)
	
ALFI1562010-10-29 21:37:35 // 9003
	Nincs neki írva hanem novitec doboz van benne.(ahogy írja is)
	
'''''2010-10-29 19:51:37 // 9002
	Csak azért,mert én voltam.5.kategóriában a második időt futottam.Aszt hiszem 9.6 körül.A végsebbesség meg 116körül volt.Kiváncsi lettem volna a tiedre.Különben mennyibe jött a chip és hol tették be?
	
pepe242010-10-29 18:37:57 // 9001
	nem voltam sokak örömére :) de kiváncsi lennék mit megy idöre sose mértem!
	
'''''2010-10-29 18:20:55 // 9000
	Hali.Pepe,voltál az aug.20-ai időmérős versenyen Kalocsán?Kiváncsi lettem volna az idődre.
	
pepe242010-10-29 17:57:26 // 8999
	Sziasztok a kétejek elkerülése miatt  1.9jtdm-jet +novitek és slusz enyi van a vasamban! és mégsem volt sok ellenfél! nem nagyképüsködni akarok ne értsétek félre!! 2.5 gta 156-al voltam egálban, 3.2 v6 gt-k 1-1.5 autoval mentek el csak és nincs semmi extra HOZZÁNYULÁS!!! és még hozzá tenném a kuplungom sem tökéletes a noviteknek köszönhetően !
	
Piritu - 1.000.0002010-10-29 17:06:25 // 8998
	Gratula a k-hoz!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-29 13:31:59 // 8997
	a kollégámnak 2.0 Astrája van igen csak elmarad...0-tól is :P
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-29 13:31:22 // 8996
	:DDD
	
1372010-10-29 11:02:33 // 8995
	Valami, ami 0-70ig sokkal jobban húz. Pl. 1.6-os Astra.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-29 09:43:26 // 8994
	s mi lesz helyette?
	
1372010-10-29 09:40:38 // 8993
	2007/1
	
ALFI1562010-10-29 09:19:35 // 8992
	Neked milyen évj. a kocsid?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-29 09:17:39 // 8991
	nekem is 225 a téli valamivel jobb kormányzás ügyileg mint a 235...
	
1372010-10-29 09:13:04 // 8990
	Nem. Odaírtam. 156-on.
	
ALFI1562010-10-29 08:25:35 // 8989
	Már mint a 159-esen volt fent a 16-os?
	
1372010-10-29 07:56:48 // 8988
	16" 205-össel is, ami nekem volt rajta, 112 a 16-os oldalfalmagassága. Nagyon kicsia különbség.
	
1372010-10-29 07:54:39 // 8987
	Egy kis harmadik osztályos matek. 
159 18" gumi oldalfalmagassága: 235/100*45=105.75
156 16" gumi oldalfalmagassága: 185/100*55=101.75
Akkor melyik ballonosabb?
Viszont most 17-esek a téli gumijaim, és csak 225-ös, a kormányozhatóságon sokat segít.
	
159 18" gumi oldalfalmagassága: 235/100*45=105.75
156 16" gumi oldalfalmagassága: 185/100*55=101.75
Akkor melyik ballonosabb?
Viszont most 17-esek a téli gumijaim, és csak 225-ös, a kormányozhatóságon sokat segít.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-28 21:26:34 // 8986
	én még 1x-sem tettem tönkre gumit vagy felnit...szerencsére, egyébként meg legalább 1cm-rel magasabb a gumi fala a 235/45-R18-nak mint a 215/45-r17-nek...
	
Piritu - 1.000.0002010-10-28 21:05:16 // 8985
	Én is, a szemem majd kigúvadt.
50e km-en anno kb 5-öt mégis eltaláltam: összesen 3 felni és 5 gumi lett az áldozat. Egyet éjjel Livornohoz közel az autópályán, igaz az "csak" elrántotta a hátsó futóművet, de mire hazaértem két hátsó gumi elkopott a nagy széttartás miatt.
	
50e km-en anno kb 5-öt mégis eltaláltam: összesen 3 felni és 5 gumi lett az áldozat. Egyet éjjel Livornohoz közel az autópályán, igaz az "csak" elrántotta a hátsó futóművet, de mire hazaértem két hátsó gumi elkopott a nagy széttartás miatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-28 21:01:41 // 8984
	én próbálom kikerülni a kátyúkat nem átmenni rajtuk ...
	
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:59:32 // 8983
	tapasztalatom alapján a szélesség ebenguba, ha a kátyú mélyebb, mint a gumi "magassága", akkor ott a gumi teljesen becsípődik és a felni kap egy ütést. Aztán valami enged :-(
	
Online tag
0
		Vendég0
162
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05