Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:29:03 // 7990
egy a lényeg sport tárcsát vegyél betéttel bárkitől is akarod :) a gyári hullámosodik..meg a betétből hiányoztak darabkák :(
ALFI1562010-09-12 20:28:54 // 7989
Te honnan tudod milyen a gyári fék?Szerintem amikor te a tiéden cserélted akkor már nem a gyári volt rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:27:18 // 7988
még is tudja azt a kanyar sebességet amit a 56 nem :) hidd el hogy sokkal jobb, finomabb, tartósabb...az 56-é érzésre sportosabb de ez nem csak a futóművének köszönhető ha nem sok minden másnak ami az 59-ből hiányzik ezért nem tetszett a Bandinak meg nekem sem :)
ALFI1562010-09-12 20:26:13 // 7987
Szeintem fejlödött annyit.59-esen ha 18-as kerék van még akkor is jobb,konfortosabb mint az 56 17-es kerékkel.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:24:27 // 7986
"fos gyári fék" - A Brenbo nyereg pedig elég szimpatikusan néz ki rajta, de majd veszünk Tőled tuti féktárcsát és betétet :-))))
Poló2010-09-12 20:23:17 // 7985
Nem nem, nem akarom ezt mondani, csak szerintem az ég és föld azért túlzás.
Egy használt (olyan ami még átmegy műszakin, de már közel sem új állapotú) 159 futómű lehet rosszabb, mint egy patent 156 futómű. Ne felejtsük el, hogy 10 évvel ezelőtt a 156 a kategória egyik legjobb futóművével rendelkezett, ugyanúgy, mint később a 159. Annyit meg nem fejlődnek 8 év alatt, hogy ég és föld legyen köztük.

Ráadásul a 159 jóval nehezebb, ami kanyarban nem egy előnyös tulajdonság.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:21:59 // 7982
Melyik Bandiról van szó? Mert a névre nem dobott ki rendszer 166-159-156 tulajt. Lagalábbis nem találom.
ALFI1562010-09-12 20:21:27 // 7981
Persze.Lehet én is eladom majd egyszer.Még az is lehet,hogy 56 lessz utánna.De nem azért mert jobb.De még azért se mert nem sokkal jobb az 59 mint az 56.Szerintem sokkal jobb.Nagyon érezni az eltelt éveket a két autó között.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:20:59 // 7980
mindjárt kiderül ez is negatívum :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:20:14 // 7979
pontosítsunk eladta az 59-et mert rohadt drágán vette és kellett neki a zsé :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:19:13 // 7978
70kg-mal...a TI-is pont ugyan az a fos gyári fék van mint a nem TI-n :P
behúzott nyakkal kell vezetni :)
ALFI1562010-09-12 20:18:27 // 7977
Csak nem azt akarod mondani,hogy nem jobb az 59 futómű,út tartás szempontbó mint az 56?
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:17:51 // 7976
A facelift-tel mennyit faragtak le a súlyból?
A fékre meg az ülésre adott a megoldás: Ti :-))
Poló2010-09-12 20:17:24 // 7975
Kérdezd Bandit, miután eladta a 166-ot, vett egy 159-et. Igaz neki már az elég sok negatívum volt, hogy a 166 benzines volt, a 159 meg dízel. Nem sokáig volt 159 tulaj, eladta mert nem jött be neki és vett egy 156-ot.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:15:13 // 7974
negatívumok:
DPF-fel semmi baj csak közvetve :) a korom bent marad a szívósorban ezt vagy cseréni kell vagy takarítás, túl nehéz lett az autó, elveszett a vezetési élményből az Alfás feeling, mivel dög nehéz ezért többet is zabrál, a gyári fékek 2ft-ot sem érnek, az ülések nem tartanak olyan jól mint az 56-ban, magasabban ülsz...talán ennyi
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:11:16 // 7973
simán van 2t mikor tele van tankolva meg beülök...ehhez képest jól megy meg jól is eszik...
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:11:07 // 7972
"van sok pozitív javulás meg kb ugyan annyi negatív is..."
akkor mesélj, de a DPF-ről nem írhatsz :-))
Poló2010-09-12 20:11:01 // 7971
Kérdezd a csajokat :D :D :D
Poló2010-09-12 20:10:36 // 7970
Az egy dolog, hogy 4 éve milyen volt, ahhoz van szokva, hogy most milyen.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:09:51 // 7969
Valamelyik tesztben is vagy 200 kg-al nehezebbenk írták a 159-et. Azt hittem sajtóhiba, de ezek szerint nem :-(
Vajon miért jó letagadni a kilókat?
ALFI1562010-09-12 20:07:20 // 7968
Új volt neki az 56 mikor vette nem?Így tud viszonyítani.Szerintem ég és föld az 56 és az 59.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 19:56:33 // 7967
Egyetértünk, volt "szerencsém" vezetni kettőt is, mindegyikkel úgy 300-350 km. Nem igazán tudott magával ragadni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 19:55:44 // 7966
nekem ugyan annyi méter volt a 159-ben mint ahogy eladtam az 56-ot ...sokkal jobb a futóműve az 59-nek teljesen más...
GTPeti2010-09-12 19:47:41 // 7965
118d? fujjj...
W.2010-09-12 18:27:37 // 7964
Az alkohol okozta májcirrozisban hamarabb elpusztulsz, mint a dízelfüst okozta tüdőbetegségben..:))))
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:13:57 // 7963
Nem szándékos, csak a cégnál OFF-ok vannak és ott megyek el mellettük naponta. A 118d-k is fémszínű kipuffosak :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:11:35 // 7962
Akinek újabb 156-a van mint nekem, az csal :-))
Egyébként tudod mit legyen igazad, keress nekem egy 0 km-es gyári állapotút és megejthetjük az összehasonlítást az enyémmel, szerintem meglepődnél :-))
Amúgy a 159-ben is 43e km volt, és tesztautóként funkcionál, tehát az se volt makulátlan...
GTPeti2010-09-12 18:06:30 // 7961
Milyen jól informáltak itt egyesek bmw téren. :)))
.....2010-09-12 18:04:12 // 7960
Oké, köszi! Ismét tanultam valamit :)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:04:03 // 7959
"még nem láttam ilyen nagy teljesítményű dízelt ami ne füstölne ha nyomják neki. "
akkor kicsit körül kellene nézni az autók közt :-)))
pl. OFF 535D se füstöl, pedig teljesítmény van bőven, és még csak nem is kormos a kipufogó vége, részecskeszűrő kérdése a dolog.
GTPeti2010-09-12 18:03:12 // 7958
Ahh... a kedves DPF. :)))
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:00:30 // 7957
A 159 nem füstöl, tudod részecskeszűrő :-)
GTPeti2010-09-12 17:55:10 // 7956
Teljesen megértelek, már ami a valós problémát illeti.
A célom csak az volt, hogy legalább mi tudjuk az igazságot! Azt tudom, hogy mindenhol így hirdetik. :)
Gyárilag, biztos hagyományos izzó van bent helyzetjelzőnek. És jól gondolod, én is ilyen "ellenállásos" LED-et tennék be első körben.
Tudtommal minden autó gyári xenonja 4300K-s. (Vagyis fehér LED-et kéne beapplikálnod.)
.....2010-09-12 17:49:13 // 7955
Aham, köszi a kifejtést. Számomra nem ez a valós probléma, hanem a helyzetjelző sárgán világít a gyári xenon mellett, mellesleg így hirdette meg a bolt ahol kinéztem ezt a led-et. Bár magyarázatod nagyon szakszerű volt, nem vitt közelebb a megoldáshoz. Mi az (égő, led, ...), ami a gyári xenon mellett a helyzetjelző helyén fehéren világít? Az is érdekelne, hogy a 159-ben a gyári xenon hány K?
Poló2010-09-12 17:48:21 // 7954
Nekem a Ducato részecskeszűrő nélküli, akkor szokott kormolni, ha mondjuk beragadok egy autó mögé és ott araszolok mögötte a motort kis fordulaton tartva. Majd mikor mehetek, visszaváltás, gázfröccs, na ekkor dob egy kis feketét. A héten a 2500 km alatt egyszer volt erre példa. Amúgy tehetek vele bármit, nyomhatom akárhogy, nem füstöl.

Új sebességi rekordot futottam vele, GPS szerint 169 km/h, óra szerint majdnem elérte a 180-at :)
Igaz, lejtőnek lefele volt, a pdtdi passat visszasorolt mögém 140 körül (100-ról indultunk).
GTPeti2010-09-12 17:45:51 // 7953
Tegnap éjjel én is otthagytam egy-két jelentkezőt és a mögöttem lévő lámpájának fényében jól látszott, hogy füstű a gépem. :((
Jó... a Novitec doboz sem a levegőből veszi a zenergiát.
Poló2010-09-12 17:44:02 // 7952
Lehet ha kipróbálnál egy 0 km-es 156-ot, aminek új minden alkatrésze a futóműben, a lengéscsillapítóktól a lengőkarokig minden, akkor arra is azt mondanád, hogy sokkal jobban csinálja, mint a te 156-od. Sokat számít az, hogy milyen régi alkatrészek vannak az autóban, milyenek a gumik állapota, márkája stb...
Don Gombóc2010-09-12 17:40:55 // 7951
Az Alfa legalább szép. :)
Múltkor jöttem haza a Balcsiról az M7-esen, egy 166 2,4 mJEt szenvedett a külső sávban mert nem tudott bejönni a belsőbe, mert minden 1000 köbcentis hoki szar lenyomta. :( Annyira kormolt, mint az állat. Látszott hogy szenvedett. Azért függetlenül attól hogy Alfa vagy sem az anyját megbaszhatná az aki ilyen autókat konstruál, és enged ki a forgalomba és a tömeggyártásba. Bár álljon az Alfa védelmében, hogy mindegyik típus ugyan így szopik. Még nem láttam ilyen nagy teljesítményű dízelt ami ne füstölne ha nyomják neki. Legyen az Audi Alfa BMW vagy bármi más. A régi kis jtd-k vagy más eccerű kis dízelek azok nem igen kormolnak, legalább is kevésbé.
Arno1662010-09-12 17:28:33 // 7950
Helyes... Van épp elég füstölgő retek.... (mondjuk az Alfa legalább szép autó :)

Ha meg olcson akar kozlekedni az emberfia arra ottvannak a kivalo ~1000 ccm-es motorú benzines autók. F@szé kell flancolni ~200LE-s 2.4 dizelekkel az én tüdőm kárára. :) Nem sz@runk abba a tányérba amiből eszünk, nem? :)

Don jól beszél. :))
Don Gombóc2010-09-12 17:00:08 // 7949
Volt nálam pár napig, bár én nem néztem mennyit eszik. Ami kell neki az kell.
GTPeti2010-09-12 16:34:38 // 7948
Azt meg kell hagyni, hogy a "CAN-buszos LED" jobban hangzik, mint a "LED beépített műterheléssel".... Ettől még hülyeség.
GTPeti2010-09-12 16:32:50 // 7947
Szerinted? Akkor lenne CAN-buszos ha lenne a tápon kívül még egy legalább egyeres buszcsatlakozója... Ilyennel ezek nem rendelkeznek. Tehát ez egy LED beépített műterheléssel. A CAN-busz idekeverése elég szezont a fazonnal... (A boltok részéről.)

Az én autómban nincs CAN-busz, mégis ilyen műterheléssel egybeépített LED-et érdemes használni, hogy ne jelezzen izzóhibát. Na ezért nincs semmi köze a CAN-buszhoz. Az izzóhiba-felismerés nem egy mai találmány, 20 éves autók is tudtak ilyet... És akkor még a CAN-busz egy pajzán ötlet sem volt.
.....2010-09-12 16:06:52 // 7946
És ilyet láttál? Can-Bus kompatibilis LED, beépitett chip-el, mely automatikusan illeszkedik a Can-Bus rendszerekhez, ezáltal nem ír ki hibát a computer.
Poló2010-09-12 13:44:20 // 7945
Úgy, hogy pl levegőt nyomnak a kipufogóba, ezzel nem lesz olyan tömény a kipufogógáz, mert valamennyi tiszta levegő is jön ki a csövön. Az igaz, hogy a hengerből ugyanannyi jön ki, de a cső végén a műszer már azt látja, hogy milyen fasza minden. Azt hiszem ez a különbség az EU3 és EU4 között.
sparco2010-09-12 13:27:45 // 7944
1372010-09-12 13:21:00 // 7943
A 159 valós súlya sokkal több, mint a katalógusadatokban található. Pár hónapja voltam futóműállításon, ahol a cucc egyben 4-kerék mérleg is volt, 1780 kiló volt a 2.4 jtdm SW. 2006/12es gyártás. Nem, nem Q4. Igen, üresen. És nem, nem volt rossz a mérleg.
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:46:42 // 7942
De ha az Eu norma miatt nő a fogyasztás, akkor hogy csökken a károsanyag kibocsájtás? Érzed az ellentmondást, nem? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:45:47 // 7941
No ez engem is érdekel, mert az volt bennem, hogy az 59 egy jó autó, a Julis pedig egy műszakilag még magasabbra pozícionált igényes szerkezet kicsit csumpi orral. És ezzel a gondolattal a fejemben vártam hogy jöjjön a Giulia, ami hátha szebb, és akkor lehet gondolkozni :-)
Még mindíg nem tiszta, hogy mi legyen az utód autó. Az infó (és zseton) gyűjtést megkezdtem mindenesetre és remélem, hogy lesz az az Alfa, ami megint elcsábít :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak