Amíg  a köztudatban nem terjeng, hogy xy-t és még pár embert jól meq@k emiatt figyelek rá, addig hatástalan. 
Igazad van, ők csak az egyik faktor, egy másik a kép, amit betettem és még sok van :-((
	Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:58:22 // 925
	
ystuc2011-01-02 20:57:00 // 923
	Nezőpont kérdése.
	
Poló2011-01-02 20:56:03 // 922
	Sokan a buszsávban csinálják ugyanezt Bp-n.
	
Wickey2011-01-02 20:55:21 // 921
	Megnéztem még egyszer, erősen hozza a vényóc gurgulázását. Sem a Viper, sem az M5 hangjára még távolról sem emlékeztet. Megnéztem viszont pár V10 TDI videót, noha nem nagyon vágytam ilyen jellegű tudásra, de mostmár ebből is kiképeztem magam. :-)
Azé gyorsan letoltam a végére vényóc sound-ot is a jutyúbon, mer ugye a vényóc a pokolban is vényóc. :-)
	
Azé gyorsan letoltam a végére vényóc sound-ot is a jutyúbon, mer ugye a vényóc a pokolban is vényóc. :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:55:00 // 920
	...engem pont ez zavar :-(( 
Szerintem nem csibészség, hanem egyszerűen pofátlanság mindazokkal szemben, akik nem így közlekednek :-(((
	
Szerintem nem csibészség, hanem egyszerűen pofátlanság mindazokkal szemben, akik nem így közlekednek :-(((
ystuc2011-01-02 20:54:49 // 919
	Ugyebár a piroson mentek át... :-)
	
imi1562011-01-02 20:54:00 // 918
	"viszont nem tudok mondani, akinél ez megtörtént. "
Azért ez nem feltétlenűl jelenti azt,hogy ilyen még nem fordult elő:)!
Én tudnék róla mesélni,de ez a fórum nem azért van.
A lényeg a lényeg,hogy valóban sz@rok az utak Mo.-on,de ez sokkal összetettebb dolog annál,minthogy csak a fuvarosokat tegyük felelőssé érte-sztem:)!
	
Azért ez nem feltétlenűl jelenti azt,hogy ilyen még nem fordult elő:)!
Én tudnék róla mesélni,de ez a fórum nem azért van.
A lényeg a lényeg,hogy valóban sz@rok az utak Mo.-on,de ez sokkal összetettebb dolog annál,minthogy csak a fuvarosokat tegyük felelőssé érte-sztem:)!
Poló2011-01-02 20:52:42 // 917
	A gyalogosokra te nyomtál valami bizgentyűt, akik a zebrán mentek át? :D
	
ystuc2011-01-02 20:50:39 // 916
	Teljes mértékben nyugodt. És tudod miért? Mert egyrészt senkit nem veszélyeztettem, egy kis csibeszség simán belefér, és többen tudják, hogy mivel foglalkozom, így azt hiszem nyugodtan mondhatom, hogy az átlagnál jobban vezetek és uralom a járművet.
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:49:48 // 915
	"teherautókkal 90-nel lehetett menni 3,5t-ig, most már 130" - követték a technika fejlődését, mint anno a szgk-nál a 80-ról 90-el :-DDD
	
Poló2011-01-02 20:49:35 // 914
	Én azt veszem észre a kamionosokon, hogy segítenek. Ha mondjuk látják, hogy meg szeretném őket előzni, akkor kiteszik jobbra az indexet. A tötymörgő autósok nem teszik ki, ha meg rá villogok majd megelőzöm, akkor visszavillogtat. Gondolom ha nem lenne ilyen fürge autóm, akkor jönne végig a seggemben és villogtatna.
A munkahelyemen meg sok szabály nincs betartva, mint ahogy gondolom nálatok sincs.
	
A munkahelyemen meg sok szabály nincs betartva, mint ahogy gondolom nálatok sincs.
Wickey2011-01-02 20:49:09 // 913
	Jólvan, akkor leülhetek és egyes ezekszerint. :-P
	
Wickey2011-01-02 20:48:43 // 912
	Hajjajj... erről eszembejutott a Korben Dallas világjegy-es sztori, de az szigorúan nem foglalandó írásba... :-)))
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:48:38 // 911
	Mondasz valamit, bár ettől még nem tetszik a cselekedet :-(
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:47:58 // 910
	várjál csak fent van a megosztón majd valaki jól felnyom :D
	
mreni2011-01-02 20:47:55 // 909
	én is szoktam ilyet csinálni,de szerintem ő sem veszélyeztetett senkit:)
kresz szerint egyértelmű a helyzet...
	
kresz szerint egyértelmű a helyzet...
ystuc2011-01-02 20:47:34 // 908
	Hehe! George-nak van igaza, meg neked is részben. Autómata, olajkályha, és V10. :-)
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:47:08 // 907
	Jah, tudom, vannak egyenlőbbek :-))
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:46:18 // 906
	Annak azért örülök, hoogy a Te lekiismereted emiatt nyugodt...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:46:15 // 905
	akkor még szarabb a szitu :)
	
Poló2011-01-02 20:44:57 // 904
	Nem lehetett 90-nel menni, csak 80-nal meg 70-nel.
	
Wickey2011-01-02 20:44:28 // 903
	Azért az automata benzines vényócat meg az öthengeres olajkályhát illene tudni hangról megkülönböztetni... az első öt másodpercben :-PPPP
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:44:02 // 902
	jó persze csak ha azt írta volna a kartárs hogy pl úgy megyek 200-zal hogy a leállósávból előzöm a sort akkor az már veszélyeztetés lenne...önmagában a 200-zal nincs semmi gond szerintem ha az időjárási viszonyok megfelelnek....csak egy érdekesség nem rég a teherautókkal 90-nel lehetett menni 3,5t-ig, most már 130...akkor az elmélete szerint addig veszélyeztetés volt most meg már tuti? :DDD
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:43:48 // 901
	"Az utakat ellenőrzik..." - ha így lenne nem olyanok lennének, amilynek. De Te írod, hogy miért :-((
"felelősségre lehet vonni" - "engedélyét is bevonják" - "jön az apeh" - viszont nem tudok mondani, akinél ez megtörtént.
Minden szabály annyit ér, amennyit betartatnak belőle :-(((
	
"felelősségre lehet vonni" - "engedélyét is bevonják" - "jön az apeh" - viszont nem tudok mondani, akinél ez megtörtént.
Minden szabály annyit ér, amennyit betartatnak belőle :-(((
GEORGE2011-01-02 20:43:14 // 900
	Nem az Alfával volt szerintem, és a másik autóban pár dolgot "megtehet" ha érted mire gondolok :-)
	
ystuc2011-01-02 20:41:50 // 899
	A mozgásuk gyorsaságából arra sem számítottak, hogy a lámpa zöldre vált. :-)
	
imi1562011-01-02 20:40:49 // 898
	Minden túlzás nélkül állíthatom,hogy már engem is nem egyszer-kétszer sodortak életveszélyes helyzetbe az általad is említett kamionosok:-((.
	
ystuc2011-01-02 20:40:09 // 897
	Milyen jó, hogy nem vagy rendőr, így megmarad a jogsim. :-D
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:40:00 // 896
	na de ez már veszélyeztetés mivel balról nem számítanak előzésre a kanyarodó sávból :P
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:39:21 // 895
	Ott ahol lehet menni úgy is vanak megépítva az út vonal vezetése :-)
	
ystuc2011-01-02 20:38:17 // 894
	Igen, pont ezt írtam az áldozatosba. :-)
Amúgy meg tudom, csak leszarom... :-D
	
Amúgy meg tudom, csak leszarom... :-D
imi1562011-01-02 20:37:55 // 893
	Az utakat ellenőrzik (tömörséget mérnek,és meg is fúrják őket mkor elkészülnek és nézik,hogy megfelelő vastagságúak az egyes rétegek),csak éppen senkit nem vonnak felelősségre,ha nem megfelelőek az eredmények.Gondolom a kivitelező "megveszi" a vizsgáló szervet:-((!
Igen,mindenkinek érdeke,de ha az út szélén megmérik a tgk-t és sok van rajta,az üzemet is felelősségre lehet vonni a túlsúlyért.
No meg a büntetési tételeket is úgy megemelték mostanában,hogy senkinek se nagyon legyen kedve kockáztani.Többszörös visszaesőknek a fuvarozási engedélyét is bevonják.Meg persze jön az apeh is,stb,stb.....
Egyébként a széttaposott utakért sokkal inkább felelős az iszonyatos nemzetközi tranzitforgalom,mint a belföldi.
	
Igen,mindenkinek érdeke,de ha az út szélén megmérik a tgk-t és sok van rajta,az üzemet is felelősségre lehet vonni a túlsúlyért.
No meg a büntetési tételeket is úgy megemelték mostanában,hogy senkinek se nagyon legyen kedve kockáztani.Többszörös visszaesőknek a fuvarozási engedélyét is bevonják.Meg persze jön az apeh is,stb,stb.....
Egyébként a széttaposott utakért sokkal inkább felelős az iszonyatos nemzetközi tranzitforgalom,mint a belföldi.
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:37:55 // 892
	Azért a balra kanyarodó sávból egyenesen tovább miatt elvettem volna a jogsidat...
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:36:27 // 891
	Nem barátom, aki profi (mert levizsgázott, megfelelt) az végezze a dolgát tisztességesen. Az, hogy betartod-e a szabályokat nem függ össze a futott km-el.
"De hidd el hogy a legtöbb bizony jobban vezet mint te vagy mint itt sokan közülünk." - elhiszem, csak nap mint nap nem ezt tapasztallom. Erőszakosak, szabályszegők, gyorshajtók és rendesen visszaélnek a "nagyobb" autó adta lehetőségekkel. Aztán meg várhatok fél órát, ha a fizika miatt fekve maradnak, mert mégse jött be...
Próbáltál az győri gyárban a szabályoktól eltérően gyártani? Másnap már nem kellene bemenned. - ez a profizmus
Ha otthon a garázsban nem tartod be a gyári javítási technológiát az az amatőrizmus. Nem ez utóbbinak kellene a példának lennie az előző számára.
Ennyi :-)
	
"De hidd el hogy a legtöbb bizony jobban vezet mint te vagy mint itt sokan közülünk." - elhiszem, csak nap mint nap nem ezt tapasztallom. Erőszakosak, szabályszegők, gyorshajtók és rendesen visszaélnek a "nagyobb" autó adta lehetőségekkel. Aztán meg várhatok fél órát, ha a fizika miatt fekve maradnak, mert mégse jött be...
Próbáltál az győri gyárban a szabályoktól eltérően gyártani? Másnap már nem kellene bemenned. - ez a profizmus
Ha otthon a garázsban nem tartod be a gyári javítási technológiát az az amatőrizmus. Nem ez utóbbinak kellene a példának lennie az előző számára.
Ennyi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:35:15 // 890
	eleget jártam, járok kint ...mondjuk a pályák 80-90%-án nincs kint korlátozó tábla....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:32:55 // 889
	már elindultak szóval előzés volt :P KRESZ vizsgán próbáld meg eljátszani :DDD Tudod párhuzamos közlekedésnél előzés céljából nem szabad cikázni :P
	
vm2011-01-02 20:30:57 // 888
	Amennyire tudom, a pályák egy részén van csak szabad sprint, közel sem az egészén.
Egy csomó fejlődő országban meg nincs is KRESZ, de ettől az ember fiziológiája még nem változik meg.
	
Egy csomó fejlődő országban meg nincs is KRESZ, de ettől az ember fiziológiája még nem változik meg.
ystuc2011-01-02 20:30:01 // 887
	Á, volt ott még szaggatott vonal. Amúgy nem előztem, csak kikerültem... :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:26:56 // 886
	aham a németeknél meg nem? :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:25:41 // 885
	azért a kanyarodó sávból előzni nem ildomos :P
	
Piritu - 1.000.0002011-01-02 20:25:26 // 884
	"miért van az,hogy az olyan utak is nyomvályúsak amikről ki vannak tiltva a teherautók?" - mert szarul van megcsinálva, nem ellenérzi senki :-((
"... a legtöbb betonüzemből,kavicsbányából,aszfaltkeverő telepről ki sem engedik őket túlsúllyal." - lehet, hogy tudsz példát re, de nem errefelé. Mindenkinek érdeke a túlterhelt autó, a feladó telephelynek, a sofőrnek, a kocsi tulajának, csak az utaknak nem :-((
	
"... a legtöbb betonüzemből,kavicsbányából,aszfaltkeverő telepről ki sem engedik őket túlsúllyal." - lehet, hogy tudsz példát re, de nem errefelé. Mindenkinek érdeke a túlterhelt autó, a feladó telephelynek, a sofőrnek, a kocsi tulajának, csak az utaknak nem :-((
vm2011-01-02 20:22:39 // 883
	Azért valami oka van annak, hogy a legtöbb u.n. fejlett országban nagyjából hasonló sebességhatárokat szabnak meg. 200 körül az átlagjúzer reakcióideje és a belátott útszakasz hossza (meg gondolom még pár paraméter) egészségkárosító arányban áll. Ezen nem érdemes túl sokat vitázni ;-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:16:41 // 882
	szintén zenész :) a veszélyeztetés nem kimondottan a sebesség függvénye ...
	
ystuc2011-01-02 20:13:37 // 881
	Az utca áldozatai topicba tettem fel egy ma készült videót, ha gondoljatok, nézzétek meg. Néha mentem gyorsan, de senkit nem veszélyeztettem. :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 20:09:31 // 880
	Azokat megelőzöm ...engem jobban zavarnak a kamionosok akik 3km keresztül előznek a pályán..
Szerintem nem vagy tisztában a veszélyeztetés fogalmával :)
	
Szerintem nem vagy tisztában a veszélyeztetés fogalmával :)
Poló2011-01-02 20:03:43 // 879
	Engem valahogy jobban akadályoznak a birkák, akik 60-nal mennek lakott területen kívül.
A veszélyeztetésről meg annyit, hogy elég gyakran irkálod, hogy 200-zal mászkálsz.
	
A veszélyeztetésről meg annyit, hogy elég gyakran irkálod, hogy 200-zal mászkálsz.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-02 19:59:49 // 878
	ez mind igaz de gondolom Te sem ahogy anno én sem akadályoztam vagy veszélyeztettem a forgalmat ....mondjuk most sem :P
	
Poló2011-01-02 19:41:30 // 877
	Kamionosok között is van kezdő, hisz nem úgy kerül oda egyik sem, hogy van már a háta mögött fél millió km.
Akik bénák erre a hivatásra, azok hamar be is fejezik pályafutásukat. De hidd el hogy a legtöbb bizony jobban vezet mint te vagy mint itt sokan közülünk.
Ha meg te magad sem tartod be 100%-osan a kreszt, akkor ne mondogasd, hogy nekik be kellene.
	
Akik bénák erre a hivatásra, azok hamar be is fejezik pályafutásukat. De hidd el hogy a legtöbb bizony jobban vezet mint te vagy mint itt sokan közülünk.
Ha meg te magad sem tartod be 100%-osan a kreszt, akkor ne mondogasd, hogy nekik be kellene.
imi1562011-01-02 19:36:07 // 876
	Persze a túlterhelt tgk-k miatt is szar az út,de miért van az,hogy az olyan utak is nyomvályúsak amikről ki vannak tiltva a teherautók?
Sőt ,tovább megyek:még az újan épített bicikliutak is gyalázatosan tudnak kinézni egy hideg tél után:-((!
Egyszerűen nem tudnak normálisan utat építeni Mo.-on:S!Szinte minden út töltését vöröskavicsból csinálják,ami tiszta agyag és képtelenség rendesen megtömöríteni.
Egyébként még a túlterhelt teherautókról annyit,hogy most már a legtöbb betonüzemből,kavicsbányából,aszfaltkeverő telepről ki sem engedik őket túlsúllyal.
	
Sőt ,tovább megyek:még az újan épített bicikliutak is gyalázatosan tudnak kinézni egy hideg tél után:-((!
Egyszerűen nem tudnak normálisan utat építeni Mo.-on:S!Szinte minden út töltését vöröskavicsból csinálják,ami tiszta agyag és képtelenség rendesen megtömöríteni.
Egyébként még a túlterhelt teherautókról annyit,hogy most már a legtöbb betonüzemből,kavicsbányából,aszfaltkeverő telepről ki sem engedik őket túlsúllyal.
Online tag
1
		Vendég1
393
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05