Grando2006-04-26 11:42:19 // 784
Attól félek, hogy nem fogok tudni aludni 1 darabig. Az ilyen képekkel óvatosan kell bánni! Ez még a "tuningolt" ladákon is túltesz! :DD
csocsi2006-04-26 11:25:52 // 783
Megnyerte a tetszésed?????
Grando2006-04-26 11:25:15 // 782
Te jó ég - xarból várat! :DDDD
csocsi2006-04-26 11:22:37 // 781
Vaze ez milyen gép?
daciának nézne ki messziről??????????
De legjobb a szárny :))
csocsi2006-04-26 11:15:12 // 780
A földút volt a főútvonal?????? :))))
lungfefe2006-04-26 10:46:04 // 779
zolee1452006-04-26 10:41:40 // 778
Na azért az gondolom nem nyugtatna meg amikor kiesik a kereked, hogy nem baj, Afganisztánban még ennél is rosszabb utak vannak.:)))
lungfefe2006-04-26 10:38:55 // 777
:-) Szóval akkor mi mire is panaszkodunk....???? :-/
zolee1452006-04-26 10:04:52 // 776
mi ez, szőnyegbombázás?:))
egy kis OFF, de érdekes: pár hónapja voltunk Ukrajnában, és elég szélsőségesek a viszonyok. Általában véve katasztrófa az úthelyzet, de van olyan sima főút vonal, ami olyan mint nálunk az autópálya. igaz erre az útra ki volt írva, hogy Kijev nyolcszázvalahány km, szóval oda jó út megy.
Egyszer kicsit elkavarodtunk, és egy földútra tévedtünk. Néhány útszélére borított földkupac miatt néha meg kellett állni, hogy a szembejövőt elengedjük. Gondoltuk, hogy ez itt a világ vége, és nemsoká szabad szemmel is láthatóvá válik az Isten háta, hiszen mögötte vagyunk. Ekkor a földút szélén látok egy táblát: főútvonal! Na hazáig ezen röhögtünk...:))
csocsi2006-04-26 09:41:59 // 775
Hát, még az is gyorsnak számít szerintem :(
Nem igazán van összfüggő ép felület
lungfefe2006-04-26 09:41:00 // 774
Így kell betartatni a seb.korlátozásokat. 30 fölött szétrázza az agyad!
csocsi2006-04-26 09:36:24 // 773
Egész jó kis gyakorlópálya :((
Ezen utaztatnám a felelősöket nagy gázzal lengéscsillapítás nélkül
csocsi2006-04-19 12:21:44 // 771
Hasonló lehet az ok :(((((
Piritu - 1.000.0002006-04-18 21:03:13 // 770
OFF
Oktató:
- Milyen tábla volt az imént?
Tanuló:
- Aluminium, visszamenjünk érte?
csocsi2006-04-18 18:53:47 // 769
Azt már elvitték a MÉH-be :((
kando.2006-04-18 18:50:22 // 768
Uhh.. :((
Regen legalabb egy vaslemezt tettek ilyenkor az utra...
csocsi2006-04-18 18:46:09 // 767
Vaze, ez már egy kisebb tankcsapdának is megfelel :((
Piritu - 1.000.0002006-04-18 16:23:50 // 766
Jó ez a kifejezés, be kéne venni a hivatalos szótárba:
*&@#{}*
Asszem még nem sokan használták, de mindenki elsőre érti...
Pietro2006-04-18 14:21:34 // 765
A jó édes anyját annak a *&@#{}* köcsögnek, vagy többnek is, amelyik útépítő paraszt nem tud belapátolni pár lapát murvát a keresztben szétvágott útra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"A gödör" méretei: szélesség: 40 cm, mélység: 30 cm !!!!!!!! természetesen teljes szélességben. Akkorát dobott az előttem közlekedő KAMAZ-on(!), hogy elemelkedett a hátsó kereke az úttól!!!! kb. 0,1 km/h-val mentem át rajta....
Ja, mindez Győrben az Interspar-nál található, úgyhogy Győriek vigyázzatok a futóművetekre!!!!
csocsi2006-04-18 11:21:18 // 764
Valami lehet benne, bár lehet nem pontosan így oldják meg, de azért mükszik náluk :)))
Kilo166 (Droid#1)2006-04-18 11:12:52 // 763
Mert ott, ha ilyen utat adnak át, a tökénél fogva húzzák végig a műszaki vezetőt az kátyukon. Egyébként hogyan reklamálnál a minőségért, ha előtte megtolnak már millával?
csocsi2006-04-18 10:58:52 // 762
Hírnek biztos jó, de amúgy nem annyira :))
Zsolt1552006-04-18 05:22:37 // 761
Ez valóban nem egy politikai oldal. Az összeg megvan, csak úgye a végrehajtás ....! A fővállalkozók nyerik meg a pályázatokat, aztán azt tovább adják egy alvállalkozójuknak, az egy másiknak, stb. Az aki az utat építi az kb.150-200 millióból végzi el munkát. Azért, hogy neki is legyen haszna ügyekedik. (Tisztelet a kivételnek!!!)
A "fővállalkozó" viszont megkapja a milliárdot.
Zsolt1552006-04-18 04:40:17 // 760
Uraim, remélem mindenkinek jó hír, hogy az M3-as, és a 2/A találkozásánál megjelentek az első munkagépek, és elkezdték az M0-s építéséhez a felvonulási terület előkészíteni. :-)))
csocsi2006-04-17 22:39:13 // 759
Sajna igazad van :((
Nem tudom egyáltalán lesz-e javulás???
Piritu - 1.000.0002006-04-17 22:22:12 // 758
Minden esetre elgondolkodtató, hogy a mindennapi itthoni használatra a 215/45x17 helyett egy garnitúra 16-os kereket kellene venni. A 17-es meg megaradna ünnepnapra.
Csak kicsit sokba kerül ez a fajta megoldás. Az utakért meg így is fizetünk, de vastagon.
csocsi2006-04-17 22:16:25 // 757
Igen, úgyis mondhatnánk, hogy mihez képest :))))
Piritu - 1.000.0002006-04-17 22:15:09 // 756
Einstein is megmondta: Minden relatív.
csocsi2006-04-17 22:14:15 // 755
Fefe kollega azt írta, hogy a románoknál még sz@rabb :)))
Piritu - 1.000.0002006-04-17 22:03:34 // 754
Akkor se, ha olyan macskaköves úton megyek Pesten, ahol fej nagyságú kövek hiányoznak?
Piritu - 1.000.0002006-04-17 22:01:56 // 753
"a kérdésre van válasz, csak ez nem egy politikai site:)))"
Azt hiszem nem egyre gondulunk. Én a helyi kisvárosom belső úthálózatára gondoltam. Ezt speciel egy vasúti pályát és házakat építő cég csinálta. Olyan is.
A ráfordítható összegtől meg nem függ az, hogy a fótot vagy a csatornafedőt szintbe teszem, vagy sem. Ez és sok minden más csak az építő lelkiismeretétől és az őt ellenőrző személyektől függ.
Jelenleg az a mentalitás: Ha nekem nincs drága kocsim vesszen azé akinek van!
csocsi2006-04-17 21:59:46 // 752
Akkor ne panaszkodjunk???? :)))
zolee1452006-04-17 21:53:58 // 751
a kérdésre van válasz, csak ez nem egy politikai site:)))
amúgy egy mondat, és szigorúan magánvélemény: az ótópálya üzlet a befektetőnek, és lehet mellet döngetni is, de a közút karbantartás egy szükséges rossz, ami nem hozza senkinek a pénzt, csak viszi.
A ráfordítható összeg meghatározza a technológiát, az meg a tartósságot.
Piritu - 1.000.0002006-04-17 21:35:05 // 750
Ha az ember (és a gép) átlépi az osztrák határt megszűnik a kátyú.
2000-ben elmentünk Barcelonába, összesen 1850 km, ebből 95 km alagútban. A határig (80km) négyszer ütött fel a futómű, aztán soha többé.
A német utakon sohasem kellett elenkormányoznom, mert a csapa elvitte a kocsi hátulját. Ma Mo-n 100 km-en többször is!
Tudomásul kellene venni, hogy utat építeni ugyanúgy szakma, mint bármi mást csinálni. Ha Mo-n nincs ilyen cég mást kell megbízni!
Ausztriában miért nem üt fel a futómű, ha egy foltra rámegy az ember? Lehet, hogy valami emberfeletti képesség kell szintbe hozni a foltot?
Bocs, de a hétvégén nagyon nekikeseredtem, jobban kellett figyelnem a lyukakra meg a dobbantókra, mint a forgalomra.
Tavaly 1 felnit és 2 gummát selejteztem le a a magyar utakon. (Egy felni még menthető volt.)
Balu2006-04-17 17:51:42 // 749
Teljesen eggyetértek borzasztó, hogy állítólag hatalmas pénzeket raknak bele és sz@rok az utak. Itt újvársán szoktam arra járni amerre építik az M6-ot és az a vicces, hogy amit csináltak utakat a faluk felé már most kátyús és 1-2 centi különbségek vannak! Visszatérve a nyomvályura sajna én nagyon is érintett vagyok (QV), szinte folyamatosan lehet hallani ahogy a kartervédő "dolgozoik".
Rumi2006-04-17 17:09:11 // 748
az a gond hogy nem az aszfaltozässal, vagyis nem csak az aszfaltozässal van a gond. amiert pl az utak olyan gyorsan nyomvälyusodnak nälunk, az az aläepites miatt van, azaz mert nincs aläepitve semmi. a laza talajra räszornak pär centi kavicsot, azt jöhet az aszfalt. märpedig a viläg legjobb aszfaltjänak sincs tarto funkcioja, nagy teherbiräsa.
lungfefe2006-04-17 17:00:13 // 747
Egy rövidke hozzászólás:
Voltam a hétvégén Erdélyben és most át kell értékelnem a mi útjainkról alkotott véleményemet. A HAZAI UTAK JÓK!!!!!!! Mivel nem csak 40-nel lehet menni, és akad olyan kátyú amit ki lehet kerülni, kint néhol járdán mennek a Daciák. Borzalmas. :-(
Benőke2006-04-17 00:52:10 // 746
Igen az egy remek útszakasz, bár szerintem az már nem út, hanem kátyú. Útnak nevezhető a földút, de az nem olyan hepehupás mint a leaszfalozott rész :) Sok ilyen gyöngyszem van az országban. De haladunk europa felé, már csak olyan utat kéne építeni ami kibirja ameddig oda érünk. Nem évente felújítani a teljes úthálózatot. Persze valakiknek biztos jó, de annyi pénze az istennek sincs, hogy minden évben mindent renováljon, és még új utakat is építsenek. Bár ez hülyeség mert autopáya se nagyon halad se az M0 :) De cserébe a pályák is szarok M1 -el az élen ami jelenleg europába vezetne :)
csocsi2006-04-17 00:48:45 // 745
Igazad van, de akkor mi lenne velünk? :))
Biztos jobban jövedelmez a javítgatás mintha egyszer normálisan megcsinálnák, nem tudok másra gondolni :))))
FoToS2006-04-17 00:46:48 // 744
de még a hajlandóságot sem látom,hogy valami javulás lenne,de nem :-(
itt 1 évre lekllene állitani az összes autót és az utakat ujra aszfaltozni :-)
csocsi2006-04-17 00:43:11 // 743
Az a probléma, hogy ez országosan elmondható :(((
FoToS2006-04-17 00:30:49 // 742
Szarok az utak HB megyében
csocsi2006-04-17 00:30:28 // 741
És valami rossz lengéscsillapítójú szakadt offban :)))))
W.2006-04-16 20:44:13 // 740
Jászberény - Hatvan között kb 5 km-es szakaszon olyan mint a szerbiai harcok idején , borzalmas!! Ez persze nem érdekli a választási kampányban igérgető SEGGFEJEKET! Le se sz...ják az utakat se ott se máshol..., ill. bocs: LE SZ... JÁK! Büntetésből ezeknek csak ilyan úton kellene nap mint nap közlekedniük! Szemét bagázs!!
csocsi2006-04-16 17:51:10 // 739
Azt hiszem át tudom érezni :))))
Nem semmi lesz azon a környéken a közlekedés :((
Rumi2006-04-16 17:50:01 // 738
ilyenkor örülök hogy az automat most vittem szervízbe
ilyenkor örülök hogy vetetm egy motort
ilyenkor bánom hogy nem krossz motort
csocsi2006-04-16 16:57:04 // 737
Ilyenkor örülök, hogy kisebb helyen lakom :))))
Zsolt1552006-04-16 16:54:20 // 736
Az első szakaszban biztos káosz lesz, mert ott vágány csere is lesz egy-két helyen. Viszont az összes megállói járdaszigetet elbontják, és újra építik, ezért ott biztos, hogy egy sávon lehet majd közlekedni. A külsőben csak a villamost pótló buszok mehetnek majd.
csocsi2006-04-16 16:40:57 // 735
VAze nekem így is durvának tűnik, 1 sáv az nem elég semmire :((