Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

csocsi2006-03-24 22:32:28 // 695
Nem rossz ötlet, nyáron riksa télen pedig szánkó. Ezzel csökkentenénk a környezetterhelést :)))))) Még a havat sem kéne eltakarítani sehol, ezzel sok energiát meg lehetne takarítani és nem kéne kiutazni senkinek síelni, itthon kibontakozhatna szánkóhúzás közben. A kutyahámok kicsit át lennének alakítva és mehetnek :))))
Zsolt1552006-03-24 22:28:54 // 694
Sznobizmus egyik fajtája??? Nyáron kerékpár, télen síelés?
csocsi2006-03-24 22:13:17 // 693
Azok mindig vannak, és ők erősítik a szabályt. Egyre inkább divattá válik az ilyen dolog :(
Zsolt1552006-03-24 22:07:12 // 692
Hova gondolsz?!? Télen egy magára valamit is adó környezetvédő kerékpáros autóval jár. De kirándulni is csak autóval tudnak elmenni. Amikor jó idő van egészséges életmód, ha hideg van, akkor a meleg autó! De vándorköszörűsnek is lehetne őket alkalmazni! De hozzá teszem, hogy tisztelet a kevés kivételnek!
csocsi2006-03-24 22:00:33 // 691
Nem kéne elküldeni őket, ez a riksa nem is rossz ötlet. A taxikat ki lehetne váltani velük. Télen milyen gyorsan tekernének már, hogy ne fázzanak :))
Zsolt1552006-03-24 21:56:19 // 690
Tudod milyen káosz volt a városban??? Agyatlan idióták voltak akik kitalálták, és azok is, akik engedélyezték! Azért én ajándékoztam volna nekik egy repülőjegyet, hogy elmehessenek Kínába. Na ott tekerhetnének, amíg meg nem unják! Életük álma meg egy riksa lehet!
tom1642006-03-24 21:44:41 // 688
Tudom miért 70-el indul a számozás, arra céloztam amit írtál (szülinap)
Zsolt1552006-03-24 21:40:16 // 687
A trolibuszok története igencsak érdekes. Az első járművek (3 darab) 1933 decemberében indultak el Óbudán.

A budai viszonylatok közlekedése valószínűleg 1962-ben szűnt meg, reméljük nem végleg.
Ez csak egy kis részlete a közösségi (akkori nevén: tömegközlekedés) budapesti részének. Ezt csak azért említem meg, mert amikor a Pálffy telepet bezárták, akkor forgalmi telep hiányában a budai oldalon megszűnt a troli közlekedés is.
Akkor a környezet-, és városvédők tiltakozása miatt(!) elálltak attól, hogy a járművek pesti telephelyekről járjanak át Budára. Az ok az volt, hogy felső vezeték rontja a látképet!
Ma már olyan járműveket gyártanak, amelyek önerőből is, képesek akár 7-8km-t is megtenni. Így ez az ok is elhárult. A technológiai fejlődés azt is lehetővé teszi, hogy a budai hegyekből lefelé jövő buszok, visszatermeljenek áramot a rendszerbe. Így azok üzemeltetése még inkább gazdaságos lenne.

Viszont egy új hálózat kiépítése hatalmas költség. Míg egy autóbusz 2-3 motort fogyaszt el az élete során, addig egy trolibusz motor 2-3 karosszériát.

Egész csak elhatározás kérdése!

De azt is tudomásul kell venni, hogy a közösségi közlekedés veszteséges!

ui: a legmagasabb a 83-as számú! :-)))
A 70 viszonylat, pedig a számát, Sztálin 70.-ik születésnapjára való tisztelgés alkalmából kapta!
csocsi2006-03-24 20:27:39 // 686
Akkor majdnem megérte :((
Zsolt1552006-03-24 20:21:03 // 685
Egy felmérés szerint a tavalyi kerékpáros napon - akkor zárták le a fél várost - nagyobb volt a légszennyezés, mint egy másik szürke hétköznapon!
tom1642006-03-24 19:52:27 // 684
Mit vársz egy olyan "világvárosban", ahol még ma is 70-el kezdödik a trolik számozása....
Azmo2006-03-24 16:21:56 // 683
hidd el, nagy gáz, duda és nem fog ott állni előtted.....
Tom2006-03-24 16:13:39 // 682
Kilo166 (Droid#1)2006-03-24 15:59:40 // 681
Szerintem ott nagy lincselés lenne.
Tedi2006-03-24 15:44:32 // 680
Az ilyennek a pofáját rádugnám a kipufogóvégre és tövig nyomnám a gázt baze. Szívja csak a tartósított hegyi levegőt.
Bálint332006-03-24 15:40:39 // 679
Nem minden zebránál van lámpa...
Kilo166 (Droid#1)2006-03-24 15:37:28 // 678
Amikor pirosra vált a lámpa, akkor hogy sétálnak fel alá? A kukásautót elengedik, mert az közfeladatot lát el, így nem lehet feltartani :)
Bálint332006-03-24 15:33:09 // 677
Szerintem onnan látszik, hogy tényleg csak a balhé kedvéért csinálják, hogy például meg teszik azt, hogy d.u. 4 órakor a csúcsforgalomban lezárnak egy utat azzal, hogy fel alá mászkálnak a zebrán és mindezt azért hogy felhívják az ügyükre a figyelmet. Szerintük jó hecc, szerintem meg marhaság, mert aki az általuk okozott dugóban áll, az fölöslegesen ontja a füstöt... (Ez olyan, mintha az állatvédők agyonütnének egy macskát, hogy tiltakozzanak az állatkínzás ellen)
SD2006-03-24 08:32:16 // 676
Hát rövid élettapasztalatom során, sokszor találkoztam szembe, ezzel a sajnos alapvető emberi magatartással... Ha nincs semmi akkor alszik mint a tejbetök... ahogy valaki mozdítana valamit akkor rögtön felerőssödik a hangja és az úgy nem jó, meg kell szüntetni stb. Óriási energiákat tudnak ellenkezésbe fektetni, csak azért mert maguknak nincs egy ép gondolatuk.... A politikában meg e mellé jön még a pénz, hát erről meg már beszélni sem érdemes.
csocsi2006-03-24 07:59:17 // 675
Elég sötét jövőnek látszik :(
sztane2006-03-23 22:40:16 // 674
mióta a 4-es metró építése ellen kampányoltak, s a felszíni közlekedés fejlesztését kívánták előtérbe helyezni, azóta én is komolytalan szervezetnek tekintem őket, mint akik a csakazértis keresztbe teszek mindenkinek jelszóval bírnának.
Zsolt1552006-03-23 22:09:44 // 673
Néha tényleg nem lehet érteni a gondolatmenetüket! Koncepciójuk van, mert mindent meg akarnak szüntetni. Arra nincs, hogy hogyan éljünk ezután!
Zsolt1552006-03-23 22:06:36 // 672
:-)))
Bálint332006-03-23 08:08:27 // 671
Az a probléma, hogy szerintem ők csak a balhé kedvéért csinálják, nincs tényleges koncepciójuk a természet megvédésére.
SD2006-03-23 07:47:11 // 670
:D Vissza kettő. padló jobb 3 fék... ezt középre, mellette le lassan jobbal... ÁÁÁá egy új kátyú ˇ^˘°˛˛˘°* Hallo, szia drágám találtunk egy új kátyút, a navigátor kereket cserél én addig feltöltöm az adatbázisba, neked kell menned a gyerekekért. Ez lenne a jövő? :/
Zsolt1552006-03-23 02:44:38 // 669
Nem vagy egyedül!!! Én is jártam így, már tavaly is. Igazából azt sem tudtam merre járok, mert csak a kátyúkat néztem! :-((( Lassan a hétköznapokban is szükség lesz egy navigátorra!
Zsolt1552006-03-23 02:42:03 // 668
A környezetvédelem, és a közlekedés szorosan kapcsolódik egymáshoz! A kérdésnak két megközelítése van: 1. Ahhoz, hogy az ország fejlődjön utakra van szükség. (Hogy miért ilyen az utjaink elrendezése az egy másik dolog.) 2. Ahhoz, hogy egy város élhetőbb legyen a természet - és itt a pilisi tájvédelmi körzetet értik - rovására terjeszkedünk. Viszont egy kompromisszumot meg kell(-ene) találni! Az a baj velük, hogy cserébe nem tudnak egy kézzel fogható tervet letenni. Néha az az érzésem velük kapcsolatban, hogy olyanok mintha rombolni akarnának!
csocsi2006-03-22 15:26:09 // 667
Hofi sajna mindig aktuális lesz, mielőtt félreértené valaki a problémákra gondoltam :(
csocsi2006-03-22 15:25:16 // 666
Van igazság tartalma annak amit írtál :(( Sajna sok helyen ki lehet rakni :(
W.2006-03-22 14:59:49 // 665
Olyannyira, hogy már teljes szélességben és határozatlan időre le is zárták!! Ugyanis JAVÍTHATATLANNÁ vált, újat kell építeni!! Na ezt hívják az adófizetők pénzének súlyos elherdálásának!
SD2006-03-22 12:54:12 // 664
Ma mentem csepelen keresztűl, rendesen eltévedtem mert az úton jojózott a szemem, ahelyett hogy a táblákat néztem volna... telefonos segítséggel aztán sikerült célba érnem, de röhely hogy a lyukak között fittipaldizok, és közben amire kéne nem tudok figyelni...
Csumez2006-03-22 12:26:32 // 663
Ja, levegő munkacsoport. Évek óta próbálunk bejutni pestre a 10-esen normális körülmények között de nem lehet! Befelé lépésben, kb. két óra alatt. Hogy miért? Mert a tisztelt levegő munkacsoport megnyeri a bírósági pereket hogy ne épűljön mellette egy nagyobb út. Kifogás, természetvédelmi terület, erdők, fák stb.
Azmo2006-03-22 12:21:26 // 662
Az akkori M7-esre mondta, amikor táblákból állt még, igen....de azóta az legalább jó! Végigjártam mostanság keresztbe olaszországot és átmentem Ausztrián is, és azt kell mondjuk hogy az M1/M7 és talán a többi is minőségben tényleg ott van mint a külföldi, de én már szarok arra hogy ki kampányol milyen rohadt autópálya mellett, unom hogy ez a mérce, amikor Bp olyan mintha háború zajlott le volna és bombatölcsérekkel van tele az út nagy %......szarok az autópályára, csinálják meg a városi utakat!
SD2006-03-22 10:49:23 // 661
Csak a pályán, van némi csend:) bár ott is célszerű néha sávot váltani... Miskolc - Pest de mindkettő retek minőségű utakkal bír...
Bálint332006-03-22 10:44:46 // 660
Budapesten azért is akkora az átmenő forgalom, mert a Levegő Munkacsoport, meg hasonló "hatalmas" hozzáértéssel rendelkező civil szervezetek megfúrják az elkerülő utak stb. építését, épp úgy ahogy a metróét. Hihetetlen, hogy tulajdonképp bárki képes évekre megakasztani az építkezéseket, úgy hogy aztán minden akadékoskodásáról rendre kiderül, hogy marhaság és mégse követi semmi szankció az esetet.
Zsolt1552006-03-22 06:22:35 // 659
Mond, kis hazánk melyik sima tájáról érkezel, ahol nem dübörög a futómű?
SD2006-03-21 23:11:50 // 658
Az is iszonyat amikor megérkezek az M3-ról Pestre, és 1,5 óra szél, és motorhang élvezet után dubög a futómű, mintha a fejemet vernék....
Zsolt1552006-03-21 22:23:08 // 657
Én is nagyon szerettem!!!
GEORGE2006-03-21 22:11:32 // 656
Egy műsorában remegő kézzel szimulálta ahogy megy az M7-en. Aztán egyszer csak nem remeg. Felék néz , majd mondja. Na! Mi van? Kisimult, tán?? Jaaa most veszem csak észre, hogy már a szántóföldön megyek! :-)) Lehet, hogy szóról szóra nem teljesen így volt. Én birtam az öreg humorát! :-)
Zsolt1552006-03-21 22:07:48 // 655
Ahogy Hofi Géza is mondta, akkor veszi igazán észre az ember, hogy külföldön van, amikor elkezd simán menni az autó! Mennyire igaza volt! De a legszomorúbb, hogy annyi év után még mindig aktuális!!!
GEORGE2006-03-21 21:57:27 // 654
Ki bíz rögtön az országhatárnál kirakhatnák!! HR-ben eltöltött egy hét után elég lelombozó ahogy Barcsnál belépsz az országba és 3km után ki akar esni alólad a kocsi :-((((( Egész jól el lehet felejteni a magyar sz.r utakat kint.
Zsolt1552006-03-21 21:54:18 // 653
Én a pszichológiai javítást "kedvelem" a legjobban. Kiteszik a táblát, hogy ezt, vagy azt az utat ebben az évben felújítják. Gondolom az a cél, hogy ne puffoggjunk, mert majd kijavítják! Szerintem a legjobb az lenne, ha rögtön már az országhatáron tennék ki!
csocsi2006-03-21 16:10:27 // 652
Pedig lassan ez a gyakorlat, javítás helyett kirakják a táblákat :(((
Cselentano2006-03-21 13:11:22 // 651
megintcsak ismételni tudom magamat már kis sem merek álni itthonról nem bírom ki, hogy főúton 30-al cammogjak :-(((
SD2006-03-21 12:48:06 // 650
A Dózsa Gy. út folytatása a Duna felé Dráva utca. A hegedűs Gyula utca előtt a külső sávban buszkeréknyi helyen megsűlyedt a burkolat, kb 20cm-t, ha az beszakad tengelytörő lesz... Ezenk kívül aki felmarja az utat és ráereszti a forgalamat úgy hogy a csatornafedők az eredeti magasságban kiállnak..... azt a gránát hordja szét! Nem véletlenül nem parkolok járdán hogy kíméljem a kocsit... de gyök2-vel is alig lehet pár helyen közlekedni...
Gábor1662006-03-21 10:40:16 // 649
Nagyon fel voltam háborodva, hogy ilyen egyáltalán létezik. Szombaton jártam arra. Akkor még nyoma sem volt javításnak. Egyik helyen 1 km/óránál az autó húzta a hasát a földön. Részvétem, hogy heti gyakorisággal kell menni rajta.
csocsi2006-03-21 07:52:13 // 648
Mindig mondom, hogy agyon kellene lőni azokat akik átveszik , meg akik ilyet csinálnak :((((
W.2006-03-20 21:46:35 // 647
Na de kolléga... milyen rég volt már december....
W.2006-03-20 21:45:35 // 646
Hetente 1-2x megyek Szolnok-Jászberény között. Siralmas, de már azt is "javítják". Most olyan mint a pubertáskorba lépő pattanásos gyerek arca....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak