csocsi2006-04-16 16:40:09 // 734
Amilyen a tömegközlekedés nem a legjobb megoldás :(
Zsolt1552006-04-16 16:36:28 // 733
Bemenni lehet majd, csak nagyon sok helyen egy sávban lehet majd közlekedni.
Két részletben végzik el a munkát. Az elsőben a Moszkva tér és a Blaha Lujza tér között. A másodikban a Blaha Lujza tér és a Móricz Zsigmond tér, Fehérvári út között.
kando.2006-04-16 16:18:57 // 732
vagy leparkolok valahol a város szélénél, és a többit a bkv-ra bízom :)
csocsi2006-04-16 16:15:54 // 731
Ez akkor kihívás lesz :)))))
kando.2006-04-16 16:14:47 // 730
PEdig hogy imádom, a sok balra tilos kanyarodást... :)))
Legalább használom az agyamat, hogy azon filózok, kitalálok-e ma is innen :-DDD
;-)
csocsi2006-04-16 16:12:48 // 729
Amúgy sem szívesen megyek a külvárosnál beljebb :)))
kando.2006-04-16 16:10:38 // 728
Nekem viszont muszáj lesz, bár megpróbálom ezt a szakaszt megkerülni..
csocsi2006-04-16 16:09:20 // 727
MAjd erőszakot teszek magamon és nem megyek fel :))))))
kando.2006-04-16 16:06:31 // 726
NEhéz lesz elkürlni ezt az utat... :))
csocsi2006-04-16 16:03:04 // 725
Akkor elég érdekes lesz a helyzet. Be sem lehet majd hajtani?
Zsolt1552006-04-16 12:35:17 // 724
Bocs!
Kedden kezdik, és július elejéig tart majd. De ahogy befejezték, folytatják a 2-es metró felújítását!
Plusz még lesznek az egyéb útjavítások is.
Zsolt1552006-04-16 12:34:18 // 723
Hétfőn kezdik, és július elejéig tart majd. De ahogy befejezték, folytatják a 2-es metró felújítását!
Plusz még lesznek az egyéb útjavítások is.
kando.2006-04-16 12:15:04 // 722
Jah..
Ezt mikor is akarják kezdeni ?
Ill lesz idén is M2 felújítás is még ?
GEORGE2006-04-16 12:14:14 // 721
Asszem kerülnem kell akkor a környéket!
Zsolt1552006-04-16 12:10:59 // 720
... és, hogy be fog állni a könyék! Az lesz a nem gyenge történet!
kando.2006-04-16 12:06:15 // 719
Ki kell tenni egy táblát, hogy a Nagykörút lezárva! :))))
Zsolt1552006-04-16 12:05:14 // 718
Azt én sem tudom, mert a belső sáv az építkezés miatt lesz lezárva, a külső sávban, pedig a buszok mennek majd!
kando.2006-04-16 12:01:01 // 717
Na jó, de akkor hol állnak meg az élelmiszeres stb autók ?
A járdán ?
Bár az is igaz, hogy sokszor felelslegesen sokáig vagy rosszul állnak meg ott amúgy is, s ezért is okoznak néha dugókat..
Ha még a villamosok is szélesebbek lesznek, nem tudom, hogy fogunk elférni ott :)
Zsolt1552006-04-16 11:58:52 // 716
Mivel a külső sáv, az kizárólag buszok részére lesz fenntartva, ezért a rendőrök kiemelten figyelik majd, hogy ott senki ne álljon meg.
Legalább is ezt ígérik!
kando.2006-04-16 11:54:05 // 715
Az érdekes lesz, ha nem lehet parkolni, mert a szállítók akkor is odaállnak, meg a munkagépek a síneknél.. hát... megint jó kis dugók lesznek :) :((
Zsolt1552006-04-16 11:38:26 // 714
Az új villamos érkezése miatt át kell alakítani az összes megállót, illetve fel kell újítani a pálya azon szakaszait, amit eddig nem javítottak ki. Plusz a Margit-hídon az ívet is át kell építeni.
Nem szeretnélek elkeseríteni, de júniusig tilos parkolni a Nagykörúton, mert a külső sávokat buszsávnak alakították át.
Nem lesz gyenge történet addig ott autózni!
Slowfeet2006-04-14 15:11:27 // 712
Nagykörút??? Állítólag át kell alakítani a villamosmegállókat, hogy beférjen az új villamos :))) (ez persze nem magyarázza a terelés idióta módját)
kando.2006-04-14 08:34:36 // 711
Akkor meg jo, hogy a mult heten maradtam a sarga savban.. Pedig azt hittem, az maradek a metrofelujitas miatt, de ezek szerint nem :((
SD2006-04-14 08:28:35 // 710
A körúton ki az a f@sz aki kitalálta hogy újra festi sárgával a sávokat??? Tegnap este az éjszakai busz mögött tötyögtam, mert balról bogyók jobról meg a busz lógott be a sávomba ami így is éppen akkora mint az autóm...
Mi areteknek??? a parkoló autók mellett meg csináltak vagy 1 méter helyet...
Gábor1662006-04-05 18:28:11 // 709
Sziasztok!
Állítólag a Kunszentmárton - Martfű - Rákóczifalva utat (meg?) javították.
Valaki tud valami biztatót? Ismét arra (kellene) mennem, de a múltkor is 15 eFt kár keletkezett az autóban. Ha ugyanolyan mint 3 hete, inkább kerülök 80 km-t, és autópályázok.
Zsolt1552006-03-28 21:14:11 // 708
Részvétem!!! Osztozunk a sorsodban! :-(((
count M2006-03-28 19:47:19 // 707
Köszi kollégák az együttérzést! És bocsi, tudom nem itt kéne dühöngeni, de vhol muszáj volt... :/
Nnnna. Akkor már csak drukkolni kell hogy a héten meglegyen a jav. Meg hogy addig beessenek a pénzeim. :)
csocsi2006-03-28 19:36:39 // 706
Akkor ez már a vég kezdete? :(
Rumi2006-03-28 19:30:51 // 705
idén lettek kigörgözve a felnieim, teljesen felujitva. ez még a tavalyi tél. most motorral járok, de gyorsabban nem haladok mert egy 100 méteres szakaszon 150 métert kell megtennem ha nem akarok fejre állni.
és igazad van
ámen
Sprinter2006-03-28 19:30:41 // 704
Gyerekek! Az az igazság, hogy a fejesek a mi pénzünkből vett BRUTÁL LUXUSKOCSIKKAL közlekednek és szintén a mi pénzünkből cserélnek 3 havonta komplett futóművet! Miért is érdekelné őket, hogy lyukasak az utak, mint a ringyó harisnyája? De egyébként mélységesen egyetértek az előttem szólókkal, nemrég javíttattam a futóművemet potom 50.000.- ért, láss csodát, tegnap óta ismét balra húz egy kátyú következtében! Ha vki tud légpárnás Alfáról, mielőbb írjon, hogy hol, mikor, mennyiért!
Köszönöm a figyelmet és Viva Alfa Romeo! :)We will meet in Esztergom....
W.2006-03-28 18:56:19 // 703
Terjesszük ki az egész Országra :)
Kiskalap2006-03-28 17:35:51 // 702
maximálisan egyetértek count M el!!
Azmo2006-03-28 14:35:35 // 701
ez az, igen, nagyon jó, mééég, de csillagok nélkül!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sajnálom:(
kando.2006-03-28 14:27:32 // 700
ezzel én is csak egyetérteni tudok...
count M2006-03-28 14:13:06 // 698
Fel akartam rakatni a felnijeimet. 4ből 3 kukás. Illetve javítható, de akkor is.
Véleményem: b*ssza s*ggbe+szájba egy tucat felajzott sittes homár a demszkifőf*szt, meg az összes lób*szó idióta p*csfejet, az anyjukat is hogy a világra sz*rta őket, bárkit, akinek köze van a pesti (magyar) kátyúkhoz. Hogy rohadna rájuk az ég, legyenek rákosak/aids-esek/madárinfluenzások, dögöljenek éhen, forduljanak fel helyben, üsse el őket egy Ifa/troli/traktor, zabálják fel élve a kínaiak... najó, ebből választhatnak fejenként kettőt.
Valahol ki kellett adnom... így mindjárt jobb. Köszönöm a figyelmet. :)
csocsi2006-03-25 04:13:54 // 697
Igen, itt csak a kibocsátott elhasznált levegő a szennyező :))))
Zsolt1552006-03-24 22:40:58 // 696
Mennyire gazdaságos lenne a fogyasztása! :-)))
csocsi2006-03-24 22:32:28 // 695
Nem rossz ötlet, nyáron riksa télen pedig szánkó. Ezzel csökkentenénk a környezetterhelést :))))))
Még a havat sem kéne eltakarítani sehol, ezzel sok energiát meg lehetne takarítani és nem kéne kiutazni senkinek síelni, itthon kibontakozhatna szánkóhúzás közben. A kutyahámok kicsit át lennének alakítva és mehetnek
:))))
Zsolt1552006-03-24 22:28:54 // 694
Sznobizmus egyik fajtája??? Nyáron kerékpár, télen síelés?
csocsi2006-03-24 22:13:17 // 693
Azok mindig vannak, és ők erősítik a szabályt.
Egyre inkább divattá válik az ilyen dolog :(
Zsolt1552006-03-24 22:07:12 // 692
Hova gondolsz?!? Télen egy magára valamit is adó környezetvédő kerékpáros autóval jár. De kirándulni is csak autóval tudnak elmenni. Amikor jó idő van egészséges életmód, ha hideg van, akkor a meleg autó!
De vándorköszörűsnek is lehetne őket alkalmazni!
De hozzá teszem, hogy tisztelet a kevés kivételnek!
csocsi2006-03-24 22:00:33 // 691
Nem kéne elküldeni őket, ez a riksa nem is rossz ötlet. A taxikat ki lehetne váltani velük.
Télen milyen gyorsan tekernének már, hogy ne fázzanak :))
Zsolt1552006-03-24 21:56:19 // 690
Tudod milyen káosz volt a városban??? Agyatlan idióták voltak akik kitalálták, és azok is, akik engedélyezték!
Azért én ajándékoztam volna nekik egy repülőjegyet, hogy elmehessenek Kínába. Na ott tekerhetnének, amíg meg nem unják! Életük álma meg egy riksa lehet!
tom1642006-03-24 21:44:41 // 688
Tudom miért 70-el indul a számozás, arra céloztam amit írtál (szülinap)
Zsolt1552006-03-24 21:40:16 // 687
A trolibuszok története igencsak érdekes. Az első járművek (3 darab) 1933 decemberében indultak el Óbudán.
A budai viszonylatok közlekedése valószínűleg 1962-ben szűnt meg, reméljük nem végleg.
Ez csak egy kis részlete a közösségi (akkori nevén: tömegközlekedés) budapesti részének. Ezt csak azért említem meg, mert amikor a Pálffy telepet bezárták, akkor forgalmi telep hiányában a budai oldalon megszűnt a troli közlekedés is.
Akkor a környezet-, és városvédők tiltakozása miatt(!) elálltak attól, hogy a járművek pesti telephelyekről járjanak át Budára. Az ok az volt, hogy felső vezeték rontja a látképet!
Ma már olyan járműveket gyártanak, amelyek önerőből is, képesek akár 7-8km-t is megtenni. Így ez az ok is elhárult. A technológiai fejlődés azt is lehetővé teszi, hogy a budai hegyekből lefelé jövő buszok, visszatermeljenek áramot a rendszerbe. Így azok üzemeltetése még inkább gazdaságos lenne.
Viszont egy új hálózat kiépítése hatalmas költség. Míg egy autóbusz 2-3 motort fogyaszt el az élete során, addig egy trolibusz motor 2-3 karosszériát.
Egész csak elhatározás kérdése!
De azt is tudomásul kell venni, hogy a közösségi közlekedés veszteséges!
ui: a legmagasabb a 83-as számú! :-)))
A 70 viszonylat, pedig a számát, Sztálin 70.-ik születésnapjára való tisztelgés alkalmából kapta!
A budai viszonylatok közlekedése valószínűleg 1962-ben szűnt meg, reméljük nem végleg.
Ez csak egy kis részlete a közösségi (akkori nevén: tömegközlekedés) budapesti részének. Ezt csak azért említem meg, mert amikor a Pálffy telepet bezárták, akkor forgalmi telep hiányában a budai oldalon megszűnt a troli közlekedés is.
Akkor a környezet-, és városvédők tiltakozása miatt(!) elálltak attól, hogy a járművek pesti telephelyekről járjanak át Budára. Az ok az volt, hogy felső vezeték rontja a látképet!
Ma már olyan járműveket gyártanak, amelyek önerőből is, képesek akár 7-8km-t is megtenni. Így ez az ok is elhárult. A technológiai fejlődés azt is lehetővé teszi, hogy a budai hegyekből lefelé jövő buszok, visszatermeljenek áramot a rendszerbe. Így azok üzemeltetése még inkább gazdaságos lenne.
Viszont egy új hálózat kiépítése hatalmas költség. Míg egy autóbusz 2-3 motort fogyaszt el az élete során, addig egy trolibusz motor 2-3 karosszériát.
Egész csak elhatározás kérdése!
De azt is tudomásul kell venni, hogy a közösségi közlekedés veszteséges!
ui: a legmagasabb a 83-as számú! :-)))
A 70 viszonylat, pedig a számát, Sztálin 70.-ik születésnapjára való tisztelgés alkalmából kapta!
csocsi2006-03-24 20:27:39 // 686
Akkor majdnem megérte :((
Zsolt1552006-03-24 20:21:03 // 685
Egy felmérés szerint a tavalyi kerékpáros napon - akkor zárták le a fél várost - nagyobb volt a légszennyezés, mint egy másik szürke hétköznapon!