tom1642006-03-24 19:52:27 // 684
Mit vársz egy olyan "világvárosban", ahol még ma is 70-el kezdödik a trolik számozása....
Azmo2006-03-24 16:21:56 // 683
hidd el, nagy gáz, duda és nem fog ott állni előtted.....
Tom2006-03-24 16:13:39 // 682
Ezt most találtam SMS-ben is fizethetünk pályamatricát.
Kilo166 (Droid#1)2006-03-24 15:59:40 // 681
Szerintem ott nagy lincselés lenne.
Tedi2006-03-24 15:44:32 // 680
Az ilyennek a pofáját rádugnám a kipufogóvégre és tövig nyomnám a gázt baze. Szívja csak a tartósított hegyi levegőt.
Bálint332006-03-24 15:40:39 // 679
Nem minden zebránál van lámpa...
Kilo166 (Droid#1)2006-03-24 15:37:28 // 678
Amikor pirosra vált a lámpa, akkor hogy sétálnak fel alá? A kukásautót elengedik, mert az közfeladatot lát el, így nem lehet feltartani :)
Bálint332006-03-24 15:33:09 // 677
Szerintem onnan látszik, hogy tényleg csak a balhé kedvéért csinálják, hogy például meg teszik azt, hogy d.u. 4 órakor a csúcsforgalomban lezárnak egy utat azzal, hogy fel alá mászkálnak a zebrán és mindezt azért hogy felhívják az ügyükre a figyelmet. Szerintük jó hecc, szerintem meg marhaság, mert aki az általuk okozott dugóban áll, az fölöslegesen ontja a füstöt...
(Ez olyan, mintha az állatvédők agyonütnének egy macskát, hogy tiltakozzanak az állatkínzás ellen)
SD2006-03-24 08:32:16 // 676
Hát rövid élettapasztalatom során, sokszor találkoztam szembe, ezzel a sajnos alapvető emberi magatartással...
Ha nincs semmi akkor alszik mint a tejbetök... ahogy valaki mozdítana valamit akkor rögtön felerőssödik a hangja és az úgy nem jó, meg kell szüntetni stb. Óriási energiákat tudnak ellenkezésbe fektetni, csak azért mert maguknak nincs egy ép gondolatuk....
A politikában meg e mellé jön még a pénz, hát erről meg már beszélni sem érdemes.
csocsi2006-03-24 07:59:17 // 675
Elég sötét jövőnek látszik :(
sztane2006-03-23 22:40:16 // 674
mióta a 4-es metró építése ellen kampányoltak, s a felszíni közlekedés fejlesztését kívánták előtérbe helyezni, azóta én is komolytalan szervezetnek tekintem őket, mint akik a csakazértis keresztbe teszek mindenkinek jelszóval bírnának.
Zsolt1552006-03-23 22:09:44 // 673
Néha tényleg nem lehet érteni a gondolatmenetüket! Koncepciójuk van, mert mindent meg akarnak szüntetni. Arra nincs, hogy hogyan éljünk ezután!
Bálint332006-03-23 08:08:27 // 671
Az a probléma, hogy szerintem ők csak a balhé kedvéért csinálják, nincs tényleges koncepciójuk a természet megvédésére.
SD2006-03-23 07:47:11 // 670
:D
Vissza kettő. padló jobb 3 fék... ezt középre, mellette le lassan jobbal...
ÁÁÁá egy új kátyú ˇ^˘°˛˛˘°*
Hallo, szia drágám találtunk egy új kátyút, a navigátor kereket cserél én addig feltöltöm az adatbázisba, neked kell menned a gyerekekért.
Ez lenne a jövő? :/
Zsolt1552006-03-23 02:44:38 // 669
Nem vagy egyedül!!! Én is jártam így, már tavaly is. Igazából azt sem tudtam merre járok, mert csak a kátyúkat néztem! :-(((
Lassan a hétköznapokban is szükség lesz egy navigátorra!
Zsolt1552006-03-23 02:42:03 // 668
A környezetvédelem, és a közlekedés szorosan kapcsolódik egymáshoz!
A kérdésnak két megközelítése van:
1. Ahhoz, hogy az ország fejlődjön utakra van szükség. (Hogy miért ilyen az utjaink elrendezése az egy másik dolog.)
2. Ahhoz, hogy egy város élhetőbb legyen a természet - és itt a pilisi tájvédelmi körzetet értik - rovására terjeszkedünk.
Viszont egy kompromisszumot meg kell(-ene) találni! Az a baj velük, hogy cserébe nem tudnak egy kézzel fogható tervet letenni.
Néha az az érzésem velük kapcsolatban, hogy olyanok mintha rombolni akarnának!
csocsi2006-03-22 15:26:09 // 667
Hofi sajna mindig aktuális lesz, mielőtt félreértené valaki a problémákra gondoltam :(
csocsi2006-03-22 15:25:16 // 666
Van igazság tartalma annak amit írtál :((
Sajna sok helyen ki lehet rakni :(
W.2006-03-22 14:59:49 // 665
Olyannyira, hogy már teljes szélességben és határozatlan időre le is zárták!! Ugyanis JAVÍTHATATLANNÁ vált, újat kell építeni!! Na ezt hívják az adófizetők pénzének súlyos elherdálásának!
SD2006-03-22 12:54:12 // 664
Ma mentem csepelen keresztűl, rendesen eltévedtem mert az úton jojózott a szemem, ahelyett hogy a táblákat néztem volna... telefonos segítséggel aztán sikerült célba érnem, de röhely hogy a lyukak között fittipaldizok, és közben amire kéne nem tudok figyelni...
Csumez2006-03-22 12:26:32 // 663
Ja, levegő munkacsoport. Évek óta próbálunk bejutni pestre a 10-esen normális körülmények között de nem lehet! Befelé lépésben, kb. két óra alatt. Hogy miért? Mert a tisztelt levegő munkacsoport megnyeri a bírósági pereket hogy ne épűljön mellette egy nagyobb út. Kifogás, természetvédelmi terület, erdők, fák stb.
Azmo2006-03-22 12:21:26 // 662
Az akkori M7-esre mondta, amikor táblákból állt még, igen....de azóta az legalább jó! Végigjártam mostanság keresztbe olaszországot és átmentem Ausztrián is, és azt kell mondjuk hogy az M1/M7 és talán a többi is minőségben tényleg ott van mint a külföldi, de én már szarok arra hogy ki kampányol milyen rohadt autópálya mellett, unom hogy ez a mérce, amikor Bp olyan mintha háború zajlott le volna és bombatölcsérekkel van tele az út nagy %......szarok az autópályára, csinálják meg a városi utakat!
SD2006-03-22 10:49:23 // 661
Csak a pályán, van némi csend:) bár ott is célszerű néha sávot váltani...
Miskolc - Pest de mindkettő retek minőségű utakkal bír...
Bálint332006-03-22 10:44:46 // 660
Budapesten azért is akkora az átmenő forgalom, mert a Levegő Munkacsoport, meg hasonló "hatalmas" hozzáértéssel rendelkező civil szervezetek megfúrják az elkerülő utak stb. építését, épp úgy ahogy a metróét. Hihetetlen, hogy tulajdonképp bárki képes évekre megakasztani az építkezéseket, úgy hogy aztán minden akadékoskodásáról rendre kiderül, hogy marhaság és mégse követi semmi szankció az esetet.
Zsolt1552006-03-22 06:22:35 // 659
Mond, kis hazánk melyik sima tájáról érkezel, ahol nem dübörög a futómű?
SD2006-03-21 23:11:50 // 658
Az is iszonyat amikor megérkezek az M3-ról Pestre, és 1,5 óra szél, és motorhang élvezet után dubög a futómű, mintha a fejemet vernék....
Zsolt1552006-03-21 22:23:08 // 657
Én is nagyon szerettem!!!
GEORGE2006-03-21 22:11:32 // 656
Egy műsorában remegő kézzel szimulálta ahogy megy az M7-en.
Aztán egyszer csak nem remeg.
Felék néz , majd mondja.
Na! Mi van? Kisimult, tán??
Jaaa most veszem csak észre, hogy már a szántóföldön megyek! :-))
Lehet, hogy szóról szóra nem teljesen így volt.
Én birtam az öreg humorát! :-)
Zsolt1552006-03-21 22:07:48 // 655
Ahogy Hofi Géza is mondta, akkor veszi igazán észre az ember, hogy külföldön van, amikor elkezd simán menni az autó!
Mennyire igaza volt!
De a legszomorúbb, hogy annyi év után még mindig aktuális!!!
GEORGE2006-03-21 21:57:27 // 654
Ki bíz rögtön az országhatárnál kirakhatnák!!
HR-ben eltöltött egy hét után elég lelombozó ahogy Barcsnál belépsz az országba és 3km után ki akar esni alólad a kocsi :-(((((
Egész jól el lehet felejteni a magyar sz.r utakat kint.
Zsolt1552006-03-21 21:54:18 // 653
Én a pszichológiai javítást "kedvelem" a legjobban. Kiteszik a táblát, hogy ezt, vagy azt az utat ebben az évben felújítják. Gondolom az a cél, hogy ne puffoggjunk, mert majd kijavítják!
Szerintem a legjobb az lenne, ha rögtön már az országhatáron tennék ki!
csocsi2006-03-21 16:10:27 // 652
Pedig lassan ez a gyakorlat, javítás helyett kirakják a táblákat :(((
Cselentano2006-03-21 13:11:22 // 651
megintcsak ismételni tudom magamat
már kis sem merek álni itthonról
nem bírom ki, hogy főúton 30-al cammogjak
:-(((
SD2006-03-21 12:48:06 // 650
A Dózsa Gy. út folytatása a Duna felé Dráva utca. A hegedűs Gyula utca előtt a külső sávban buszkeréknyi helyen megsűlyedt a burkolat, kb 20cm-t, ha az beszakad tengelytörő lesz...
Ezenk kívül aki felmarja az utat és ráereszti a forgalamat úgy hogy a csatornafedők az eredeti magasságban kiállnak..... azt a gránát hordja szét!
Nem véletlenül nem parkolok járdán hogy kíméljem a kocsit... de gyök2-vel is alig lehet pár helyen közlekedni...
Gábor1662006-03-21 10:40:16 // 649
Nagyon fel voltam háborodva, hogy ilyen egyáltalán létezik. Szombaton jártam arra. Akkor még nyoma sem volt javításnak. Egyik helyen 1 km/óránál az autó húzta a hasát a földön. Részvétem, hogy heti gyakorisággal kell menni rajta.
csocsi2006-03-21 07:52:13 // 648
Mindig mondom, hogy agyon kellene lőni azokat akik átveszik , meg akik ilyet csinálnak :((((
W.2006-03-20 21:46:35 // 647
Na de kolléga... milyen rég volt már december....
W.2006-03-20 21:45:35 // 646
Hetente 1-2x megyek Szolnok-Jászberény között. Siralmas, de már azt is "javítják". Most olyan mint a pubertáskorba lépő pattanásos gyerek arca....
W.2006-03-20 21:43:15 // 645
Te még láttál arra aszfaltot?? Szerencsés vagy, mert az árokparton a fődben lehetett csak menni!! Állítólag már "javítják"
Zsolt1552006-03-20 21:40:13 // 644
Gábor1662006-03-20 21:06:29 // 643
Nem tudom valamelyikőtök járt-e a közelmúltban Martfű és Tiszaföldvár közötti "úton". Hát útna egyáltalán nem lehet nevezni. Szolnok megyében a többi út sem volt valami jó.
csocsi2006-03-20 18:22:29 // 642
Igen a kulcsszó "ha" :((
tom1642006-03-20 18:20:59 // 641
Szerintem az a probléma, hogy óriási tranzitforgalom zúdul Pestre.
Amikor nyaralni mentem Fehérvárról Egerbe, nem akartam én végigdöcögni a Hungária krt-n, de muszály volt......
A sok kamionnak is.....
Ha építenének 2 hidat Pest alá, meg másik kettöt fölé, és tényleg csak az menne be a városba, akinek ott dolga van, akkor nem lenne (ekkora) zsúfoltság és talán az utak is jobban bírnák.
csocsi2006-03-20 17:00:22 // 640
Valami ezüstös csillogást látok :))))))
Gab1562006-03-20 16:16:22 // 639
Hmm, mire gondolsz? Talán egy szép házra?? :)))
csocsi2006-03-20 16:01:52 // 638
Nem vállalkoznék rá, de valamit látok a kátyúk után ami nagyon feldobja a környéket :))))
Gab1562006-03-20 15:09:36 // 637
Alfista2006-03-20 10:16:23 // 636
Bizonyos szempontból meggyőztetek!
Valóban nagyon általánosságokban beszéltem erről a kérdésről és minden tekintetben nem lehet egy kalap alá venni a fővárosi és a vidéki közlekedést.
Az ember csak azt látja, hogy sok-sok ember tülekedik egymáson abban a "nagy faluban". :-(
Köszi, hogy felnyitottátok a szemem!
csocsi2006-03-20 08:39:37 // 635
Na itt egy probléma a valóság és az oktatás összehangolása :((