Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

.......................2015-12-02 08:25:38 // 23393
Kérem kapcsoaljla ki:)
Liquid2015-12-02 08:13:37 // 23392
biztos így van...
tehát akkor összefoglalva: a legjobb választás, egy utólagos gázszettel megpimpelt öreg prémium, mer az biztosan nem fog lerohadni :)
.......................2015-12-02 07:28:40 // 23391
Hát én meg kb. Ugyanezt tudom a pandáról elmondani
Nem még a tököd is nyomja mert a középkonzoltól nem tudod a lábad csak összezárva tartani,ez pedig a férfi szervek vérellátására károsan hat
Béci Ɨ|ѯ2015-12-02 07:23:38 // 23390
Hát az A merci minden csak nem jó. Annál igénytelenebbül összerakott, zörgős, kényelmetlen autóban még nem igen ültem. A Panda (bár kisebb jóval) százszor jobb kocsi.
.......................2015-12-02 04:00:30 // 23389
Volt A osztályos mercim,
Olcsóbb hozzá a gyári alkatrész mint az Alfához
Ennek megfelelően az utángyártott is olcsóbb
MERCEDES ,az ilyen

A barátomnak az E klassehoz én szoktam veni az alkatrészt,
Nézek negyot hogy szinte minden olcsóbb mint a Brerához
Liquid2015-12-01 22:24:57 // 23388
ezen felröhögtem :D
egy 1998-as A Merga és a Panda? :DDDD
mit szívtál? én is kérek :D
Nem az olcsó, és olcsón fenntartható kisautó volt a cél?
Az A Merga, akkori prémium játékautó, gondolom az alkatrészárak is ennek megfelelőek, és biztosan nem szögegyszerű és főleg nem olcsón fenntartható.
Dévid vicces gyerek, de nem hülye, ennyire azért ismerem :D
erno156sw2015-12-01 22:22:23 // 23387
Én havi 4-6k km-t belelökök a 2.0 jts-be. Havi max 120k a benzinköltség. Átlag fogyasztást meg egy adott ismert útszakaszon addig lehet levinni, amíg a jóízlés engedi. Nekem 8.5liter az átlag bárhol, melóba ingázós átlag 7liter (nagyfater tempóban 6,6 liter/100km)
Nem akarok okoskodni, Úgyis te tudod, hogy mit akarsz ;) Csak jó szándékú megjegyzésnek szántam. :)
De az alfa után szerintem bármi másba átülni elég sz*r lesz... És sajnos a párszázezres (javarészt 10+ éves) kisautók nem a megbízhatóságukról híresek :S könnyen belenyúlhatsz egy használható példányba olcsón, de benne van a pakliban, hogy 'széthullik' pár ezerbkm-n, és költhetsz rá tíz-százbezreket :(
Csak saját tapasztalat a seicento-val elég negatív volt. Nem bántam meg, de még egyszer nem vennék 10+os kisautót fityingekért ingázásra, nekem az üzembiztosság sokkal többet ér mint az olcsó fenntartás b*szhatom hogy 10ezeré megvan az olajcsere, ha 2 naponta lerohad valamiért...
.......................2015-12-01 21:27:44 // 23386
Az újkori Panda legolcsóbb a hahun 400ezer
Szerintem Dávid ezzel nem lenne kisegítve
Mellesleg A klasse Mercit kapsz ennyiért
Ami százszor jobb autó
Liquid2015-12-01 20:09:44 // 23385
nem feltétlenül, ugyanis az olcsó kisautóba megy a sok méter, és annak biza nagyságrendekkel igénytelenebb és olcsóbb a futóműve pl.
Tény és való hogy 2 autónál több a sarc meg az egyebek, de a Panda fenntartási költsége tényleg minimális.
De nem akarlak én meggyőzni, a gázszett szerintem a gazánba való fűtésre, az autóba benzin, adott esetben gázolaj kell, punktum :)
Ha most is hétvéginek használja a V6-ot, akkor ezután se fogja napi bejárósnak használni.
VV62015-12-01 18:22:09 // 23384
Hát épp ezt mondom!
gradvolttomi2015-12-01 17:34:26 // 23383
Én olyan téligumit kaptam hozzá hogy többet ér mint az autó. Nyári jó volt rajta. Olaj + gyertya + szűrők egy tizes nagyságrendileg. Mindennel (átírás is) + nov. eleji műszakival 150 környékén járok, úgy gondolom megbízható.
Az Alfa viszont Alfa. Pont.
.......................2015-12-01 17:29:34 // 23382
Gondolj bele veszel egy kis verdát
Téligumi nyárigumi olajcsere gyertyacsere illeték átíratás ez az szervíz ,máris rálocsolsz vagy 2..300ezer forintot
Ergo nem spóroltál semmit
VV62015-12-01 17:11:53 // 23381
Szerintem csak rosszul számoltál. Napi hetven km, 10l-es fogyival, az napi 7l benzin, ami 2300 Ft. Havonta 22 munkanap van, így nagyjából 50E Ft a havi benzinköltséged. Ha lesz egy extra kisfogyasztású autód, akkor havi 20-25E-t spórolsz, évente max 300E-t. A többi már egyszerű...
.......................2015-12-01 15:45:49 // 23380
Ugyanannyiba kerül mint egy lejajtott puntot megvenni,
Azzal is dupla üzembentartási költsége lesz,két autó,két biztosítás
Két müszaki,két autóba kell alkatrész szerintem neked nem kell sorolnom
Ja bocs ,ez már neki a harmadik autója lenne
Akkor meg még hely sincs ,csak a nyűg van 3autóval
Liquid2015-12-01 15:25:18 // 23379
mennyibe is kerül egy ilyen móka? és mennyivel több a műszaki? stb.? biztosan megéri egy 500e-es autónál
.......................2015-12-01 15:14:27 // 23378
Szinte minden MOL kúton van LPG
Csak győrben van vagy tíz helyen
.......................2015-12-01 15:11:34 // 23377
Mostmár bemehet mélygarázsba is
Pótkeréktartály nem vesz el a csomiból semmit,
A pótkereket meg 10évben egyszer veszed elő

Ha a Brera V6 ,ot nem baszták volna el a JTS el akkor simán azzal járnék
Semmivel nem több macera mint egy herélt dpf es diesel a müszakin
.......................2015-12-01 15:08:32 // 23376
Ugyan miért bukná?
Ha gubanc van az LPG vel akkor átkapcsolsz benzinre,aztán megy tovább
Egy volt kollégám pestre jár lpg s autóval fehérvárról 5éve 300km óta,soha nem állt meg
Amúgy az alfa gyári LPG szettek mind Lovato,olasz szettek
Ergo ugyanaz mint amit utólag betesznek
Liquid2015-12-01 15:03:45 // 23375
Azzal csak a szopás van. Max egy gyári LPG az aminek értelme van, az is csak akkor ha elképesztően sokat megy vele az ember. A tartály helyet foglal, nincs mindehol töltőállomás, nem mehet mélygarázsba, állandó többletköltség és szopás a műszaki, a tartály lejár... soroljam még ? :)
Azonkívül pont hogy az üzembiztosságát bukja el vele.
Liquid2015-12-01 15:01:18 // 23374
az se rossz, ahsonló technika, még kisebb bódéban :)
.......................2015-12-01 13:51:29 // 23373
és ha a párszázezres verda otthagy az út szélén?
télen?
munkába menet?
többet buksz egy nap alatt mint amit egy hónapban spórolsz

a V6 legalább üzembiztos
.......................2015-12-01 13:44:54 // 23372
amennyibe kerül egy második verda
simán kijön egy LPG beépítés
és rögtön feleződik az üzemanyagszámla
gradvolttomi2015-12-01 13:37:18 // 23371
Ugyanilyen okok miatt mint amiket itt lent írtok, tavasszal hirtelen felindulásból vettem 5számjegyű összegért egy Cinquecentot. Olyan állapotban, hogy két hete csont nélkül átment műszakin, költeni gyakorlatilag nem kell rá, ha igen, az minimális költség, otthon szerelhető. Minimális fenntartási költségek, nevetséges fogyasztás, a szó pozitív értelmében igénytelen szerkezet, városban zseniális.
Liquid2015-12-01 13:17:39 // 23370
1.1-1.2 8V Fiat Panda vagy Punto. Ésszel közlekedve szinte nem fogyaszt, szögegyszerű, nem romlik el, nem kell félteni, pont erre való lenne :)
Dévid2015-12-01 13:07:06 // 23369
Kiszámoltam, ca. havi 120.000 forint csak az üzemanyagköltség, ha az átlagos 10-12 literes fogyasztásommal számolok, ehhez félévente hozzájön az olajcsere díja. Bérelnem kell egy garázst, mert a lakáshoz nincs, és nem kívánom kinn tartani a kocsit az utcán, mert féltem, ez sem olcsó Sopronban. Ha osztok szorzok, havi 140-160.000 forint csak az, hogy munkába járok Alfával. Sajnos nem keresek olyan jól, hogy ezt a havi plusz 70-80.000-es kiadást csak úgy kigazdálkodjam.
Tömegközlekedés nem játszik, mert sokszor túlórázok, és akkor már este nem tudok hazajutni, csak reggel 4-5 körül megy vonat/busz.
Eddig jó volt, mert a munkahelyem egy utcányira volt, de összeköltözünk barátnőmmel, így 35 km-re fogok dolgozni a lakástól.
Nem lecserélni akarom, hanem mellé valamit olcsón közlekedni, párszázezerért, amit nem féltek kinnhagyni a lakás előtt az utcán. A V6 addig marad szüleimnél a garázsban, és ugyanúgy csak hétvégente használom, mint most. Maximum megy a háztól idővel. Persze hiányozni fog, de ha anyagilag nem fér bele...
erno156sw2015-12-01 11:44:39 // 23368
Én naponta 2*90km-t ingázok a 156-al. Nem a legolcsóbb alternatíva, de nekem egy autóm van és ezt használom mindenre. Nem cserélném le másra csak azért mert többet megyek...
Személyes véleményem az, hogy minden autóra kell költeni, amit használnak. Mondjuk vannak olcsóbban fenntarthatóak (új szviftbe egy olajcsere minden szűrővel 15k, 156-ba 35k), de azok a vezetési éményben/biztonságban/kinézetben messze elmaradnak az Alfától... Ha meg igazán igénytelen olcsón fenntartható kocsit akarsz személyes tapasztalat alapán az új szvift (2005-től) a legnagyobb befutó. Minden vicc áron van hozzá, és egyszerű mint a szög, ha a csomagtartó mérete nem szempont, nekem ezért lett cserélve. Ha esetleg több mint egy sporttáska lenne a csomag, akkor meg G aszta 1,4/1,6 (barátaim körül sokak ilyet nyúznak, és elégedettek vele), mindkettő unalmas tucatautó, de aránylag olcsók, és a nagy darabszám miatt akár egy törés is fityingekből javítható bontott cuccokkal.
A napi 70 km meg bőven nem olyan mértékű használat (szerintem) ami vállalhatatlan lenne bármilyen autóval is...
De te tudod :)
Xixo2015-11-30 22:22:37 // 23367
Újra extra lesz a jobbos tükör. :)
.......................2015-11-30 20:20:28 // 23366
A polo 2,5et evett országúton ?
Az fasza
Kazes☻2015-11-10 19:09:58 // 23364
...de azt másért szoktuk linkelni...! :D

Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-10 19:04:40 // 23363
amit neked el tudok képzelni egy 3 hengeres dévóma10 :)
Dévid2015-11-10 18:49:23 // 23362
Jó ötlet, de inkább valami picit modernebb kisautón gondolkozom. Az is elég, ha ritkán romlik el, akkor nem szükséges könnyen szerelhetőnek lennie.
Kazes☻2015-11-10 17:04:54 // 23361
Akko' vegyé' egy Trabit, akko'... azt az út szélén is megbütykölöd egy fogóval és egy csavarhúzóval, osztjónapot... :)
Buksi2015-11-06 07:42:02 // 23360
Majdnem. :D
Marklar1552015-11-05 23:23:59 // 23359
Ez szinte ujj autó. :D
Dévid2015-11-05 23:22:10 // 23358
Munkahely egyelőre marad, csak eddig 1 km-re laktam, most meg 35-re költözöm, ha úgy alakul.
Dévid2015-11-05 23:21:25 // 23357
Felizgultál? :D
Buksi2015-11-05 17:05:00 // 23356
Egész szép példány. :-DDDD
Buksi2015-11-05 17:04:35 // 23355
Te nem banolhatsz. :-DDDDD
Xixo2015-11-05 15:26:06 // 23354
Az átbax@s, nincsenek is benne ujjak! :)
Liquid2015-11-05 13:55:02 // 23353
kidobó leszel vala fasza lebujban? :D
Dévid2015-11-05 13:10:26 // 23352
Nálam az a szitu, hogy hétfőn beteszem az Alfát a garázsba, pénteken meg előveszem. Hétközben eddig még jól meg voltam autó nélkül, mindenhova bringával jártam, esőben, hóban sárban is. Most ez a költözéssel változni fog. Az Alfákhoz meg jó szerelő kell, az meg itt nem adott. Veszek valami tucatjárművet, amit minden szerelő tud javítani, ha kell. Ez a racionális. Ha láttad az Országúti diszkó cimű filmet, tudod miről beszélek. :D
Dévid2015-11-05 13:03:15 // 23351
Volt ilyenem, szerettem, pont jó volt arra, amire akkor kellett.
Dévid2015-11-05 13:01:06 // 23350
Áll szüleimnél a garázsban egy 156 V6. Néha majd előveszem megjáratni, míg még meglesz. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-05 12:14:52 // 23349
Látod én pont fordítva vagyok ezzel. A gyerekekért az oviba, Bp-re alkatrészért, tárgyalni, vagy csak a boltba, mindenhova Alfával megyek. Mindkettő öreg, már nem rettegek ott hagyni a parkolóban. Mégis mindkettő Alfa. Én azt nem tudom elképzelni, hogy hobbiból legyen egy, amit alig használok, hétköznap meg beolvadjak a tömegbe valami átlag talicskával. Ezért lesz nehéz a jtd helyett valami újabb autót venni...
Különben is mekkora önzőség lenne, hogy én hobbi Alfázok hétvégén, a gyerekek meg mindig valami billegős egyterűben unatkoznak. :-)
A múltkor a nagyobbik meg is mondta, "apa, az olyan jó, amikor kanyarban nagyon gyorsítasz" :-)
A hangja neki sem tetszik, mert mindkét gyerkőc rá van akadva a 155 V6 TI-re mióta egyszer megmutattam nekik youtube-on :-)
.......................2015-11-05 11:43:57 // 23348
Ha ennyiért lehet puntot kapni,akkor csakis ezt
Béci Ɨ|ѯ2015-11-05 10:22:15 // 23346
Én valami ILYET vennék. Ezek elnyűhetetlenek, de kényelmes és megy is. Csak a rozsdára kell figyelni.
Kócosw2015-11-05 08:40:36 // 23345
ott a pont...
Liquid2015-11-05 08:13:56 // 23344
a Felicia azért már a másik véglet, kissé tút öreg az már, inkább egy Fábia az is randa és igénytelen, de azért már autószerűbb
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak