Liquid2015-11-05 08:13:56 // 23344
	a Felicia azért már a másik véglet, kissé tút öreg az már, inkább egy Fábia az is randa és igénytelen, de azért már autószerűbb
	
Kazes☻2015-11-05 07:38:47 // 23343
	És ezért inkább nyünnyögsz majd egy offfosban napi 70 kilcsit... ááááááá... ne mááá! ;-)
	
.......................2015-11-05 07:31:14 // 23342
	Skoda felicia 
Garantáltan nem leszel szerelmes
Egyszerű mint a szög a kocsi,és strapabíró,
Alkatrész fillérek hozzá
És nem lopják mint a szuzukit
	
Garantáltan nem leszel szerelmes
Egyszerű mint a szög a kocsi,és strapabíró,
Alkatrész fillérek hozzá
És nem lopják mint a szuzukit
Kócosw2015-11-05 07:18:45 // 23341
	Hagyd el a helyszint!  :DDD
	
Dévid2015-11-05 00:05:23 // 23339
	Alfát elvből nem veszek, mert sajnálnám kinn tartani az utcán. Valami olyan kell, amibe nem leszek szerelmes, csak célszerszámnak tekintem. :)
	
Kazes☻2015-11-04 15:15:06 // 23338
	Nekem van és én is... Hahu.-n is van pl. 145/6 eladó... :)
	
Zsolt1552015-11-04 14:20:15 // 23337
	Nekem is volt és én is csak ajánlani tudom az 1,9TD-t.
	
Dévid2015-11-04 12:07:55 // 23336
	Ez bemelegedne, mert 35 km-re fogok dolgozni a lakásomtól, ha minden jól megy.
	
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-04 08:52:58 // 23335
	A z 1.9 TD- t én is csak ajánlani tudom. Az sosem bemelegedős városi üzemet, rövidtávokat kétféle motor bírja jól. A szívó benzin ami még nem direkt befecskendezéses, és az örvénykamrás adagolós dízel. 
El se hiszem, de második műszakira viszem a TD-t. A hátsó féket kell megcsinálni, féltengely gumiharangot cserélni, plusz át is szilenteztetem a lengőkarokat elöl, mert van egy adag szilent a polcon. Ennyi. Alig kell költeni rá. A biciklim rendbetétele többe volt :-) Tényleg csak megy..megy, és közben vezetni is jó :-)
	
El se hiszem, de második műszakira viszem a TD-t. A hátsó féket kell megcsinálni, féltengely gumiharangot cserélni, plusz át is szilenteztetem a lengőkarokat elöl, mert van egy adag szilent a polcon. Ennyi. Alig kell költeni rá. A biciklim rendbetétele többe volt :-) Tényleg csak megy..megy, és közben vezetni is jó :-)
Dévid2015-11-03 23:48:01 // 23334
	Sajna elég ritkán van időm rá, pedig a V6-on is akad még rendezni való, zavar pár hang aminek nem kellene ott lennie. Egyet már megszüntettem a hétvégén. :)
	
Kócosw2015-11-03 14:31:02 // 23333
	Ertettem en, Devid meg amugyis szeret barkacsolni :D
	
Marklar1552015-11-03 14:15:18 // 23332
	Persze nem konkrétan Neked szólt ;)
	
Marklar1552015-11-03 14:14:11 // 23331
	A Delta2 épp ugyan az. Csak szebb, meg igényesebb. ;) (szerintem) Némi kasztni hiba azért már van. Februárban volt vezérlés, s olaj csere. S csak megy-és megy.... Egy vízcső adta meg magát a nyáron. Volt az idei extra hiba lista. Ez a lótifuti verdánk. De kellett vennem egy Kappát.;) Van hozzá még extra pénzért 4db alufelnin majdnem új 195/50R15" os téli gumi is. (80e) S nem mellékes a 4,8-6,5l es fogyi sem. ;) (ügye egy kb 25-30 éves örvény kamrás konstrukcióról van szó)  Amúgy nem maradnék Delta nélkül. ;) Marad még egy HF ;)










	










Kócosw2015-11-03 07:27:06 // 23330
	mennyit szansz ra?
	
Kócosw2015-11-03 07:26:46 // 23329
	Fiat Tipo 1.9 TD ha talalsz meg olyat ami nem rohadt szet :)
	
Dévid2015-11-03 00:02:32 // 23328
	Annyiért nem adod oda, amennyit szánok autóvásárlásra. :D
	
Liquid2015-11-02 22:56:15 // 23327
	akkor vedd meg jóáron (nekem jóáron) a Mártiét :)
	
Dévid2015-11-02 22:48:08 // 23326
	Az a baj a HP-hez meg kellene válnom a mostani járművemtől, de a párom hallani sem akar róla, hogy eladjam.
	
Marklar1552015-11-02 22:23:02 // 23325
	A km is annyi épp. :) S alkatrész, mint a tenger. ;) Nálunk. ;) Lokfer épp használja amíg felépül a 2,0 16V TS... ;)
	
Liquid2015-11-02 21:58:51 // 23324
	Panda 100HP :) Vagy ha gondolod, eladom neked a Márti Pandáját  és veszek egy 100HP-t :D
	
Dévid2015-11-02 18:52:24 // 23323
	Kicsit sokat futott, azt látom. Árban mire gondoltál? :)
	
Dévid2015-11-02 18:50:39 // 23322
	Köszi! Néztem, tetszik, de négy évszakosnak, utcán tartani sajnálnék ponyvatetőst.
	
Marklar1552015-10-31 18:42:11 // 23321
	Delta2 TD? 300e
	
tipoatti2015-10-31 16:17:07 // 23320
	Punto Cabriom viheto...
	
Dévid2015-10-31 15:38:50 // 23319
	Ciao! Napi 2x35 km-es ingázásra kellene valami olcsobban használható kisautó a mostani helyett. Valami ötlete valakinek? Kis benzinesben gondolkoztam, vagy valami dieselben. Párszázezres ajánlatokat nézek, mivel utcán állna télen-nyáron, azokért nem kár annyira.
	
Poló2015-10-31 12:05:34 // 23318
	Motorvezérlőket nem adogatnak csak úgy. Még a gyárban is féltik őket, mert lopásnak kitett alkatrészről van szó, melyeket senki sem szeretné, hogy autótolvajok kezébe kerüljön. Mi Pozsonyban gyáron belül órákat vártunk egy cseredarabra, hogy kizárhassuk a motorvezérlő hibát.
	
Forsberg2015-10-31 10:30:47 // 23316
	
	
Zsolt1552015-10-23 12:25:37 // 23315
	Az az ismerős cég is lekérdezte és náluk 10-ből 10 1,4-s TDi Polo szintén csalószoftveres.
	
Zsolt1552015-10-23 12:18:50 // 23314
	Miután visszakaptuk, négy nap múlva előjött a hiba. Ismét frissítették a motorvezérlőt. VW szisztéma, hogy ráteszik a lélegeztetőgépre elküldik az adatokat a gyárnak és csak az csinálják, amit utasításban kapnak. Ugyan az a menetrend, mint egy VW márkaszervizben. De az azóta eltelt egy hét alatt megy az autó. A végén inkább saját költségen kicseréltetjük a féklámpa kapcsolót, mert lassan senki nem mer az autóval elindulni.
	
Zsolt1552015-10-23 12:12:27 // 23313
	Csak a vevő van, aki nem azt kapta a pénzéért, amit igértek neki.
	
Pityukoma2015-10-22 23:40:32 // 23312
	Egy ügyfélbarát márkánál ilyenkor kellene működni a kulanznak. Az importőrnek biztosítani kellene a pénzmagot az erre elkülönített keretből a javításra. Munkahelyemen (haszonjármű márkaszerviz) ez tökéletesen működik. Nincs olyan hogy amit a gyártó nem enged azt nem cseréljük. Ha szar akkor csere és kulanzból fedezik a költséget. Ha már nem garanciális járműről van szó akkor egyezség kérdése. Munkadíj/alkatrész/%. A szerviznek és az ügyfélnek ugyanaz a célja = a jármű mielőbbi forgalomba visszahelyezése. Olyan óriási a konkurencia hogy nagyon nem mindegy milyen szájízzel távozik a kapun. 28 nap!? és akarnak még nektek autót eladni? Ha-ha-ha... nem hiszem hogy komolyan gondolják. Persze a tgk és szgk piac között azért az alapvető különbség hogy az előbbinél a jármű a munkaeszköz.
	
.......................2015-10-22 22:45:38 // 23311
	Magyarországon tuti senki nem fog semmit a vag csoportos tdi vel frissiteni,
Átszereltetni,stb.
Tehát marad minden úgy ahogy van
Ergo nincs átbaszva senki
	
Átszereltetni,stb.
Tehát marad minden úgy ahogy van
Ergo nincs átbaszva senki
Xixo2015-10-22 22:12:26 // 23310
	No de azt is reprodukálniuk kell különben becsapják a vásárlókat.
	
.......................2015-10-22 22:04:10 // 23309
	A fogyasztás így jobb volt mint a vetélytársaknál
	
Xixo2015-10-22 19:31:31 // 23308
	Na ezt nem értem én se. Ha egy sima szoftveres átállítással minden szép és jó, akkor miért nem azt rakták rá eredetileg? :)
	
Zsolt1552015-10-22 19:07:54 // 23307
	Kiváncsi vagyok, hogy mit fognak például a Passatok esetén kitalálni, hogy teljesítmény se csökkenjen és a fogyasztás se emelkedjen meg, de mégis jó legyen.
	
Zsolt1552015-10-22 19:07:21 // 23306
	
	
Zsoltikj ૐ2015-10-19 17:37:43 // 23305
	hát az utolsó mondat megmosolyogtatott :)
	
Haddel2015-10-18 01:56:01 // 23303
	Opel movano,aminek kitört a kereke .
	
Kazes☻2015-10-18 00:05:06 // 23301
	Elkéstél... :)
	
Haddel2015-10-17 23:47:27 // 23300
	
	
Marklar1552015-10-15 22:01:53 // 23299
	Ne temesd. Épp most van folyamatban a JTD projektem. ;)
	
Kazes☻2015-10-15 15:54:38 // 23298
	
	
Kazes☻2015-10-08 16:38:10 // 23297
	
	
Béci Ɨ|ѯ2015-10-06 15:02:07 // 23296
	Bazi sokba lesz ez a VW-nek...
	


