Mondjuk ez a része akár biztató is lehet:
Alfa Romeo will continue to operate in close company with Maserati under Stellantis ownership. The two Italian premium brands will pool more areas of their engineering and development activities [...]
RomeoOne2021-06-24 08:09:20 // 324
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-06-23 20:45:10 // 322
Fu, ebben a cikkben annyi új info van, hogy nem is tudok szemezgetni belőle, olvassátok el. Info új modellekről, Giulia/Stelvio faceliftről, új padlólemezekről stb. stb.
Alfa Romeo to revive GTV as an EV in sweeping range renewal
Alfa Romeo to revive GTV as an EV in sweeping range renewal
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-06-23 09:26:18 // 320
Van még ott, ahonnan ez jött :)
Alfa Romeo: production cut coming to Cassino for July
Érdekes ez a része is az előző cikknek:
To date, the announced mid-career restyling of the Alfa Romeo Giulia and Stelvio has disappeared from the radar. This update could come in the future along with the mild hybird variants. For now, however, there is no news about it. The continuous delays of the restyling (presented by FCA in 2019 as a "mid-career update") risk jeopardizing any possibility of relaunching the Alfa Romeo models that could go out of production between 2023 and 2024 when the new Large platform of Stellantis arrives .
Alfa Romeo: production cut coming to Cassino for July
Érdekes ez a része is az előző cikknek:
To date, the announced mid-career restyling of the Alfa Romeo Giulia and Stelvio has disappeared from the radar. This update could come in the future along with the mild hybird variants. For now, however, there is no news about it. The continuous delays of the restyling (presented by FCA in 2019 as a "mid-career update") risk jeopardizing any possibility of relaunching the Alfa Romeo models that could go out of production between 2023 and 2024 when the new Large platform of Stellantis arrives .
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-06-22 12:10:18 // 318
Alfa Romeo Giulia and Stelvio: production stopped for June
Cassino-ban továbbra is köhögősen megy a gyártás...
Cassino-ban továbbra is köhögősen megy a gyártás...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-05-17 13:27:23 // 316
Mekkora félreinformálások vannak! Tegnapi cikk a Club Alfában Imparatóval, kijelentette, hogy dehogy dobják el a Giorgiót, a jövő Alfái mind erre épülnek!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
kesa2021-05-16 09:44:24 // 313
https://speedzone.hu/tiz-eve-van-bizonyitani-a-stellantis-markainak/
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-05-14 12:44:28 // 309
Stellantis promises ten-year investment plan for Alfa Romeo
Tavares said: “In the past, many other automakers were willing to buy Alfa Romeo. In the eyes of those buyers, it has great value. They are right. It has great value."
Milyen okos ez a Tavares:
On what Alfa Romeo needs to improve, Tavares said: “We need to improve the way we talk to potential customers. There is a disconnect with the products, the story and who we are talking to. We need to adjust the distribution and figure out who we are talking to and what aspect of the brand we are talking to them about. It will take some time to get it right."
Tavares said: “In the past, many other automakers were willing to buy Alfa Romeo. In the eyes of those buyers, it has great value. They are right. It has great value."
Milyen okos ez a Tavares:
On what Alfa Romeo needs to improve, Tavares said: “We need to improve the way we talk to potential customers. There is a disconnect with the products, the story and who we are talking to. We need to adjust the distribution and figure out who we are talking to and what aspect of the brand we are talking to them about. It will take some time to get it right."
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-26 10:47:33 // 302
Totalcar cikkeket helyén kell kezelni..... Kezd már bulvársajtóvá válni.
RomeoOne2021-03-26 08:16:59 // 301
Liquid2021-03-13 17:27:54 // 300
Nekem egy V6 is megfelelne, akár egy szívó Busso is :) Persze a V8 sose rossz...
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-12 22:40:24 // 296
nemhiszem hogy a nyers gyorsaság az ami a CarTársat mozgatja :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jani552021-03-12 10:43:35 // 294
Rendkívül gazdaságos a Panda: második, futkározós-cuccolós kocsikának vettem, aztán szép lassan elsőszámú lett. Mindjárt 11 éves, a hátsó ülések és mindenek kidobva, készítettem egy könnyű, de erős padozatot, evvel kb 80kg-al csökkentettem az önsúlyt. 1m3 és kb 3q amit bátran lehet szállítani...3-3,5l-es fogyasztással!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-11 12:48:54 // 292
Úgy legyen! Csináljanak eladható autókat, és mikor befut a pénz, valósi Alfa élményautókat! Valahogy mint a bajoroknál, csak nem elnagyolt es agyonmodernizált formákkal!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 11:21:49 // 291
A gyártói oldalról még csak nem is a praktikum. Úgy kompletten az eladhatóság. Jót játszottak a mérnökök, merészet álmodtak a gyártás szervezők, és most ott egy ultramodern, nagy kapacitású Cassino plant, ahol eladhatatlan autókat csavarozgatnak össze kb hobbiból. Aztán most szembe találták magukat a rideg valósággal és a PSA rutinos rókáival. Vége a jó világnak, de lehet még haszon is lesz ebből egyszer XD
samu1262021-03-11 11:07:28 // 290
Ezt a hiba volt a 159 szöveget nem értem, lehet az időzítés a válság miatt hiba volt, de ha lehetne választani hogy átüljek egy QV-ba vagy valamilyen varázslás hatására a 159 platformja elbírna az 510 lóval és hátsó kerekessé is lehetne konfigurálni, akkor a 159-ben maradnék.
A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 10:35:37 // 288
"Hiba volt a 159" emlékeztek? :-)) A vezetés bénázása tette lehetővé, hogy a tervezőasztalnál elszabaduljanak a dolgok. Egy normális gazdasági vezetés mellett a Giulia nem is létezhetne. Már a Giulietta sem abban a formájában ahogy. Azon is érződik a megkötések nélküli műszaki gondolkodás, lelkesedésből tervezés. Ilyen nincs az autóiparban :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 20:44:45 // 286
Inkább 2008 után. Az Alfát a válság nagyon gyomronvágta! 2008-ig a 159 eladásai jók voltak, a fejlesztéseket a válság hatásai vitték el. Emlékezzetek csak! Ott fütötte a Nurburgringen a köröket a 159 GTA V8 Ferrari motorral. Aztán milyen megkésve érkezett a TBI???
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 15:59:42 // 279
Mindkettőt, a MiTo-t is meg a Giuliettát is tovább lehetett volna vinni! Most látszik, hogy a MiTo formaterve sem öregszik, egy kis korszerűsítés, bele az 500 mild hibrid 3 hengeresével + turbo oszt csókolom! Egyszerűen fel nem foghatom, hogy miért kellett ezt a kettőt leállítani! 10 éves típusok? De a választék jobb a nincsnél!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 14:49:38 // 275
Lassan két kategória lesz. A biztos meg nem venném és a megvehetetlen. És egyre több autó kerül mindekettőbe egyszerre :XD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.