Kócosw2020-10-13 21:38:32 // 13
kivancsi vagyok ha egyszer a drotok megkeverednek ki bogozza ki őket... Nezz meg ma egy delta Integralet. Vagy egy alfetta gtv t.. Milyen arakon mennek. es ezek csak felfele kusznak...
RomeoOne2020-10-13 21:36:05 // 12
RomeoOne2020-10-13 21:34:16 // 11
Azért én a Q-ra hamarabb fogadnék, hogy mennyire lesz klasszikus később, Busso ide vagy oda. De, majd 20-30 év múlva meglátjuk :D
Kócosw2020-10-13 21:26:35 // 10
Az mar sose lesz olyan mint a regiek. Nezd majd meg 20 ev mulva ezeket a kocsikat...
RomeoOne2020-10-13 21:23:57 // 9
Gyártanak még V6-ot Alfáék ;)
Kócosw2020-10-13 21:18:38 // 8
ezeket olvasva jo hogy betáraztam a busso GT t....
RomeoOne2020-10-13 21:13:42 // 7
Amúgy azóta már volt egy újabb bejegyzés, amit bedobtam volna ide, részben érinti is, amit mondtál.
Az Automotive News arról ír, hogy az FCA vezére, Mike Manley nem kap helyet az összeolvadt PSA-FCA boardjában. A Stellantis nevet sem véletlenül választották. Ahogy minden átalakul, és egyre kevésbé hangsúlyozandó szempont, hogy autógyártással foglalkozik egy cég, ezzel párhuzamosan egyre fontosabb, hogy az ügyfelek elhiggyék, hogy ezen a kompetencián túl a 21. század kihívásait is menedzselni tudja egy ilyen konglomerátum, a névválasztás is jelzés értékű. A mesterséges intelligencia, vagy a mobilitási szolgáltatások, az önvezetés és az alternatív hajtások egyaránt hangsúlyos kihívások a "puszta" autógyártáson túl. John Elkann, Robert Peugeot, Andrea Agnelli és Carlos Tavares helye értelemszerű a vezetésben.
A board többi tagja, és korábbi karrierje rendkívül izgalmas, származás és eddig betöltött pozíciók szerint is. Nincsenek autóipari beszállítóktól jövők, vagy egyéb autós háttérrel rendelkezők.
Vannak viszont olyanok, mint Kevin Scott, aki a Microsoftnál Google-nél és Linkedinnél dolgozott korábban magas pozíciókban.
Ann Frances Godbehere a svájci UBS-nél töltött be vezető szerepet, a banki és biztosítási világot kiválóan ismeri. Kanadai állampolgár, mint a néhai Marchionne
Fiona Clare az AstraZenece gyógyszercég HR főnöke volt.
Wan Ling Marello a Fortune magazin szerint a világ egyik legbefolyásosabb női vezetője, a Nestle CFO-ja volt, de dolgozott az Ubernek, a Walmartnak és az Alibaba cégcsoportnak is.
A teljesség igénye nélkül idéztem a cikkből. Fajsúlyos vezetők, akik befolyása egy átalakuló cégben rendkívül hasznos lehet arra, hogy megértésék az előttük álló feladatokat és veszélyeket. Izgalmas időket élünk.
link
Ez azért elég előremutató (vagy meredek?) a kínaiak nélkül is. Ebből vagy nagy siker vagy nagy bukta lesz...
Az Automotive News arról ír, hogy az FCA vezére, Mike Manley nem kap helyet az összeolvadt PSA-FCA boardjában. A Stellantis nevet sem véletlenül választották. Ahogy minden átalakul, és egyre kevésbé hangsúlyozandó szempont, hogy autógyártással foglalkozik egy cég, ezzel párhuzamosan egyre fontosabb, hogy az ügyfelek elhiggyék, hogy ezen a kompetencián túl a 21. század kihívásait is menedzselni tudja egy ilyen konglomerátum, a névválasztás is jelzés értékű. A mesterséges intelligencia, vagy a mobilitási szolgáltatások, az önvezetés és az alternatív hajtások egyaránt hangsúlyos kihívások a "puszta" autógyártáson túl. John Elkann, Robert Peugeot, Andrea Agnelli és Carlos Tavares helye értelemszerű a vezetésben.
A board többi tagja, és korábbi karrierje rendkívül izgalmas, származás és eddig betöltött pozíciók szerint is. Nincsenek autóipari beszállítóktól jövők, vagy egyéb autós háttérrel rendelkezők.
Vannak viszont olyanok, mint Kevin Scott, aki a Microsoftnál Google-nél és Linkedinnél dolgozott korábban magas pozíciókban.
Ann Frances Godbehere a svájci UBS-nél töltött be vezető szerepet, a banki és biztosítási világot kiválóan ismeri. Kanadai állampolgár, mint a néhai Marchionne
Fiona Clare az AstraZenece gyógyszercég HR főnöke volt.
Wan Ling Marello a Fortune magazin szerint a világ egyik legbefolyásosabb női vezetője, a Nestle CFO-ja volt, de dolgozott az Ubernek, a Walmartnak és az Alibaba cégcsoportnak is.
A teljesség igénye nélkül idéztem a cikkből. Fajsúlyos vezetők, akik befolyása egy átalakuló cégben rendkívül hasznos lehet arra, hogy megértésék az előttük álló feladatokat és veszélyeket. Izgalmas időket élünk.
link
Ez azért elég előremutató (vagy meredek?) a kínaiak nélkül is. Ebből vagy nagy siker vagy nagy bukta lesz...
Zselé2020-10-13 21:06:42 // 6
Szerintem az innovációt a kínaiak hozhatnák el. A tradíció szép és jó, és lehet erre is építeni, csak akkor nem eladási darabszámokra, hanem köridőkre kell gyúrni. Ez nem sok befektetőt vonz, de ugye van akinek önérzete, van akinek meg öntudata van - az első a drágább..
Kócosw2020-10-13 20:58:42 // 5
Én ezzel ugy vagyok ha az Alfábol gyártanak polpularis nagy szamban eladhato autot ami hozza a dellát akkor majd "fussa" kevésbé nyereseget hozó arculatőrző autót. DE.Ehhez az kell hogy a vezető brigád belássa hogy az olasznak kell játszó mtér mert csak úgy tud maradandót alkotni. Bár azért ke aki a fejükre koppint mert lathatolag halvany fogalmuk sincs hogy manapság a piac mire gerjed, es mennyire gyorsan kell reagalni.
A tonale mar evekkel ezelőtt is későn lett volna. Amikor volt q47, 156, 166, GTV, Spider ment az Alfának. A 147,156 paros hozta a dellát, belefért a nischen termék is...
En amondó vagyok ebből jol is jöhetnek ki az Alfánál. De azért biztos ami biztos én betárazom a sor 5 öt meg a V6 ot mert ilyen mostanában nem jön le egyik gyártósorról se....
A tonale mar evekkel ezelőtt is későn lett volna. Amikor volt q47, 156, 166, GTV, Spider ment az Alfának. A 147,156 paros hozta a dellát, belefért a nischen termék is...
En amondó vagyok ebből jol is jöhetnek ki az Alfánál. De azért biztos ami biztos én betárazom a sor 5 öt meg a V6 ot mert ilyen mostanában nem jön le egyik gyártósorról se....
RomeoOne2020-10-13 20:28:11 // 4
És meg is találtam, ez volt az a cikk, ami kiváltotta belőlem:
A Peugeot visszaveszi részvényeit kínai partnerétől
Úgy tűnik a kínaiak nem hogy bevásárolnák magukat, inkább kiebrudalják őket :)
A Peugeot visszaveszi részvényeit kínai partnerétől
Úgy tűnik a kínaiak nem hogy bevásárolnák magukat, inkább kiebrudalják őket :)
RomeoOne2020-10-13 20:24:33 // 3
Köszi! Akkor most már jöhetnek ide azok a témák, amik inkább ezt fedik le. Amúgy eredetileg úgy ötlött ez fel bennem sokadjára, hogy volt egy cikk, ami a PSA-FCA (Stellantis) témáról szólt és nem tudtam hova tegyem (akkor már sokadjára éreztem ezt) és mondom, akkor megpróbálom ezt :)
Halesz2020-10-13 19:16:21 // 2
Jö ötlet, toljuk :)
RomeoOne2020-09-26 11:40:31 // 1
Az egyik leggyakrabban előkerülő téma itt a fórumon az Alfa Romeo jövője. Ideértve a cégvezetést és a menedzsmentet érintő témákat, valamint az FCA - azaz lassan már Stelllantis (FCA-PSA) - konszern tevékenységét és annak befolyását szeretett márkánkra. A téma létjogosultsága vitathatatlan, azonban, mindezek ellenére eddig nem volt külön topic dedikálva ennek. Hol "A jövő Alfái" topicban kezdődött erről párbeszéd - ami valójában az új Alfa típusokról kellene, hogy szóljon - hol az "Erőforrás alternatívák" topicban, tekintve, hogy az elektrifikáció felé halad az autóipar és a jelenlegi döntési irányok efelé mutatnak a konszernben. Esetleg más topicokban, ahol épp feljött a téma.
Ezt az áldatlan állapotot szeretném megszüntetni ennek a topicnak az indításával, hogy végre legyen egy hely a fórumon, ahol ezek a kérdések megvitathatók és nem vezetnek off-ba.
Ezt az áldatlan állapotot szeretném megszüntetni ennek a topicnak az indításával, hogy végre legyen egy hely a fórumon, ahol ezek a kérdések megvitathatók és nem vezetnek off-ba.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.