Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-08-03 08:48:26 // 26442
Sziasztok,tud valaki mondani légkondist pesten aki a régi gázt tölti??köszi
Ferke2009-08-02 22:24:11 // 26441
Nincs hááát!:) Sosevolt!:))))
Gonosztevő2009-08-02 22:11:35 // 26440
Köszi a tippeket mindenkinek!
Megnézem a kábeleket,remélem ott lesz gebasz inkább ,mint LMM-vel!_Holnap meló,hétvégén megnézem!Megírom a végeredményt!
Megnézem a kábeleket,remélem ott lesz gebasz inkább ,mint LMM-vel!_Holnap meló,hétvégén megnézem!Megírom a végeredményt!
EngineCoffeeTables2009-08-02 11:03:52 // 26439
A V6 első gyertyafedelénél a gyújtókábelek müanyag harmónikás borítása átéghet könnyen a fedél szélénél, ezáltal áthúz a blokkra, nézd meg és rendesen leszigetelve orvosolható a probléma.
András bácsi2009-08-02 10:27:13 // 26438
Vagy a másik: a szívócső alján lévő solenoid-szelep szarakodik.
András bácsi2009-08-02 10:23:57 // 26437
Gyertyakábel. Ez nem lehet lmm, a lehúzott csatis dolog sem igazán jó teszt.
Tomasman2009-08-02 00:58:24 // 26436
Alfadiag valakinek nincs meg fullba?
Átküldené nekem:
tomasman@vipmail.hu
THX
Átküldené nekem:
tomasman@vipmail.hu
THX
Gonosztevő2009-08-01 23:51:59 // 26434
Hali!
Pár tapasztalt vélemény jól jönne!
166 2.0 V6 TB
Még mindíg kinlódok azzal a hibajelenséggel,hogy 3500-tól,kb 4500ig bedadog picikét az autó,ha padlón gyorsítok ki!
4500-tól mintha seggbe rúgnák ,újra meglódul!:)
Ha szépen finoman nyomom neki és úgy lépi át azt fordulat tartományt akkor nem dadog be!
Szinte mindenki LMM hibát mond,de ha lehúzom az LMM-ről az csatit és úgy megyek vele, a hibajelenség nem szűnik meg ugyanazt csinálja!
Attól még lehet az a rossz?
Nem sok kedvem van bele venni egy újat!
Pár tapasztalt vélemény jól jönne!
166 2.0 V6 TB
Még mindíg kinlódok azzal a hibajelenséggel,hogy 3500-tól,kb 4500ig bedadog picikét az autó,ha padlón gyorsítok ki!
4500-tól mintha seggbe rúgnák ,újra meglódul!:)
Ha szépen finoman nyomom neki és úgy lépi át azt fordulat tartományt akkor nem dadog be!
Szinte mindenki LMM hibát mond,de ha lehúzom az LMM-ről az csatit és úgy megyek vele, a hibajelenség nem szűnik meg ugyanazt csinálja!
Attól még lehet az a rossz?
Nem sok kedvem van bele venni egy újat!
Tomasman2009-08-01 23:42:10 // 26433
Hali!
Kérédés a 147 1,6os és 2,0 kábelköteg egyforma?
Mert nekem a motor jobb felsősarkáben lévő kábelkötegre lenne szükségem (nagy BOSCH csati)
Mert már nem bírom a feszültséget, mert van egy pár hiba kód:
P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)
P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)
P0130 Lampdbaszonda hiba az áramkörben (hengersor 1, érzékelő 1)
P0150 Lampdbaszonda hiba az áromkörben (hengersor 2, érzekelő 1)
És ez mindig egyszerre, vagy kis etéréssel!
Kérédés a 147 1,6os és 2,0 kábelköteg egyforma?
Mert nekem a motor jobb felsősarkáben lévő kábelkötegre lenne szükségem (nagy BOSCH csati)
Mert már nem bírom a feszültséget, mert van egy pár hiba kód:
P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)
P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)
P0130 Lampdbaszonda hiba az áramkörben (hengersor 1, érzékelő 1)
P0150 Lampdbaszonda hiba az áromkörben (hengersor 2, érzekelő 1)
És ez mindig egyszerre, vagy kis etéréssel!
András bácsi2009-08-01 22:17:18 // 26432
Ezért kell mérni.
Ferke2009-08-01 21:33:43 // 26431
nehumorizáljááá, jó??:)))
Ferke2009-08-01 21:33:02 // 26430
Az alsó munkahengernél:)
Lacci2009-08-01 16:53:50 // 26429
Köszi a választ, azt hiszem fentről próbáljuk majd, mert aknás garázs sajnos nincs :(
Valahogyan megbirkózunk majd vele!
Valahogyan megbirkózunk majd vele!
Wickey2009-08-01 12:09:05 // 26428
fölfele is kijön, csak le kell venni a propellert, és a klímahűtőt félrehajtani óvatosan.
Föntröl bontani, meg a zárhidat lecsavarozni amúgy is nagyságrendekkel egyszerűbb, főleg akna nélkül. Egy lájtos négysörös (kétórás) művelet a csere.
Föntröl bontani, meg a zárhidat lecsavarozni amúgy is nagyságrendekkel egyszerűbb, főleg akna nélkül. Egy lájtos négysörös (kétórás) művelet a csere.
Liquid2009-08-01 12:01:54 // 26427
lököst kell levenni, meg az alsó kereszttartót (asszem így hívják), és akkor már ki lehet bűvészkedni lefele
Laca2009-08-01 10:30:43 // 26426
Nem tudná valaki? A kuplungot hol lehet légteleniteni 156-on ?
istvan2009-07-31 21:30:45 // 26425
Szia(sztok)
Ehhez a csapágysor cseréhez hozzászólnék egy kicsit, mert én egy ilyen miatt szoptam be a dolgokat. A gyárból 5 féle csap mérettel jön ki főtengely és mindegyikhez van külön csapágyméret (gyáriba) még szakál-metál és társai akiknél az emberek 99%-a vásárol pedig csak egy méret létezik nekem egy motortömb cserét jelent az hogy az alapméretes főtengely nem a saját hanem egy garcsi utángyártott csapággyal lett összerakva úgyhogy én ezt a kőrt egy kicsit komolyabban körbe járnám. (holnap-holnapután már ejtem be az új tömböt a régi helyére...) :S
Ehhez a csapágysor cseréhez hozzászólnék egy kicsit, mert én egy ilyen miatt szoptam be a dolgokat. A gyárból 5 féle csap mérettel jön ki főtengely és mindegyikhez van külön csapágyméret (gyáriba) még szakál-metál és társai akiknél az emberek 99%-a vásárol pedig csak egy méret létezik nekem egy motortömb cserét jelent az hogy az alapméretes főtengely nem a saját hanem egy garcsi utángyártott csapággyal lett összerakva úgyhogy én ezt a kőrt egy kicsit komolyabban körbe járnám. (holnap-holnapután már ejtem be az új tömböt a régi helyére...) :S
Lacci2009-07-31 20:56:25 // 26424
Hali mindenki!
Mennyire bonyolult egy 156 os vízhűtőjét kicserélni??
Van némi tapasztalatunk az autójavításban, bár nem Alfákkal...
Mit kéne megbontani, hogy hozzálássunk??
Köszi a válaszokat!
Mennyire bonyolult egy 156 os vízhűtőjét kicserélni??
Van némi tapasztalatunk az autójavításban, bár nem Alfákkal...
Mit kéne megbontani, hogy hozzálássunk??
Köszi a válaszokat!
pb_2009-07-31 12:28:37 // 26423
+ olajszivattyút.))
András bácsi2009-07-31 12:14:18 // 26422
Jaja, ha gyűrűzik az ember, akkor evidens, hogy csapágysort is cserél, hacsak nem magát akarja szivatni. :)
Ferke2009-07-31 11:29:49 // 26421
...és társai...:(((
GTPeti2009-07-31 10:16:57 // 26420
Szia!
Sokat látott kollégám szerint a számított (ezt akarja a mulipl. jelenteni) CO nem stimmel. Vagy túl kevés (légszűrő eltömődve v. pillangószelep probl.) vagy túl sok levegőt (fals szívás) kap az autó. Azonban az is lehet, hogy a nagy meleg tett be neki és téves riasztás.
Sokat látott kollégám szerint a számított (ezt akarja a mulipl. jelenteni) CO nem stimmel. Vagy túl kevés (légszűrő eltömődve v. pillangószelep probl.) vagy túl sok levegőt (fals szívás) kap az autó. Azonban az is lehet, hogy a nagy meleg tett be neki és téves riasztás.
pb_2009-07-31 10:10:17 // 26418
Kompressziót, olajnyomást kéne mérni. De, sztem nem kizárt 1 generál sem.
ystuc2009-07-31 10:04:46 // 26417
Nem tudom, hírből hallottam. csak gondoltam utána kérdezek...
pb_2009-07-31 10:02:31 // 26416
Ez semmi jóra nem utal. Kéken füstöl?(Gondolom igen, ha kajálja az olajat.)
ystuc2009-07-31 10:00:06 // 26415
Srácok!
TS mocinál mi lehet a gond, ha nehezen indul, csattog, eszi az olajat és füstöl kegyetlenül?
TS mocinál mi lehet a gond, ha nehezen indul, csattog, eszi az olajat és füstöl kegyetlenül?
TDI752009-07-31 08:30:44 // 26414
Sziasztok! Nem tudtok valahol a 16. ker környékén egy olcsó futóművest SOS ben be kéne állítani a kis boxi elejét. Ha tudtok valamit akkor osszátok meg velem is.
istvan2009-07-30 23:36:59 // 26413
Sziasztok
Nem tud valaki kölcsibe adni néhány napra vezérlés lefogató tappancsokat 2.0 16v ts motorhoz? A nagy segítség az jöhetne bp-ről vagy bp-mór távon valahol útközbe ;)
Köszönöm István
Nem tud valaki kölcsibe adni néhány napra vezérlés lefogató tappancsokat 2.0 16v ts motorhoz? A nagy segítség az jöhetne bp-ről vagy bp-mór távon valahol útközbe ;)
Köszönöm István
Szilárd2009-07-30 23:27:46 // 26412
Az a baj,hogy szorít az idő holnap délelőtt...
GTVili2009-07-30 22:39:36 // 26411
Muszáj pest....? Halásztelek....? A Gyuriék (Large autó) pikk-pakk megcsinálják...;-D
Szilárd2009-07-30 21:59:12 // 26410
Srácok!
Ki tudna törölni egy GTV hibatárolót Pesten holnap délelőtt?
Ki tudna törölni egy GTV hibatárolót Pesten holnap délelőtt?
Ferke2009-07-28 15:34:41 // 26409
Háát, erre aztán nem könnyű diagnózist felállítani:)
a kuplung ráengedés meg a kormányzás tuti nem okozhat nagy galibát a motor járásával kapcsolatban:)
a kuplung ráengedés meg a kormányzás tuti nem okozhat nagy galibát a motor járásával kapcsolatban:)
URBAN2009-07-28 08:53:04 // 26408
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!! Mindenkinek!
attika2009-07-27 20:35:55 // 26407
Hello mindenkinek van egy kis probblémám. Van egy 145 1.4 TS -em.Ma jöttem az egyik falubol a városba és ha bérkezem a tablához pár métert jővők és lekel térnem benyomom a kuplungot viszarakom 2 be lasitok lekanyarodok és a kuplungot a kanyarodás után akarom ráengedni forditom akormányt és az auto leál.Ez nem az első eset mértvan ez?
Selmak2009-07-27 19:54:59 // 26406
Nekem is így kezdődött aztán besült a vízpumpa, nézesd meg szerelővel.
GT Ɨ|ѯ2009-07-27 18:40:44 // 26405
gyárira?
mert ha nem az akkor az szokott ciripelgetni rendesen....
mert ha nem az akkor az szokott ciripelgetni rendesen....
URBAN2009-07-27 16:50:35 // 26404
2007-ben lett kicserélve, azóta futott 2000 km-t.
GT Ɨ|ѯ2009-07-27 15:00:04 // 26403
hosszbordás szíj mikori?
Vili2009-07-27 13:14:42 // 26402
Hát akkor ékszíj le legalább ez a rész kizárva ha nem csinálja.
URBAN2009-07-27 13:10:41 // 26401
Igen, a vízpumpát a vezérműszíj hajtja! Az ékszíj csak a generátort hajtja!
Vili2009-07-27 13:02:22 // 26400
Nem tudom az 1.4-en is a vezérműszíj hajtja e a vízpumpát.Én melegen levenném az ékszíjat,hogy úgy is csinálja vagy sem.
URBAN2009-07-27 12:35:52 // 26399
Nem csúszik, és ne arra a hangra gondolj, mert inkább ez olyan fütyülő hang!
indítás után nincsen semmi hang!
Csak mikor 80 fok köré ér a vízhőfok!
indítás után nincsen semmi hang!
Csak mikor 80 fok köré ér a vízhőfok!
Vili2009-07-27 12:31:01 // 26398
Pedig a sima szíjnál lesz a hiba,próbáld meg csúszás gátlóval befújni,hogy változik-e.
URBAN2009-07-27 12:25:30 // 26396
Köszi a választ, de az is cserés volt!
Vili2009-07-27 12:22:01 // 26395
Ékszíj feszítő és vezető szokott ilyet produkálni.
-=ftc001=-2009-07-27 12:18:53 // 26394
Ciao!
Azt szeretném kérdezni, hogy tud e valaki ajánlani Pesten és környékén megbízható kormánymű-felújító műhelyt? Sajna lógást diagnosztizáltak a 147-esemen, és állítólag ezzel a típussal még foglalkoznak, nem úgy mint a 159-esekkel.
Köszi..
Azt szeretném kérdezni, hogy tud e valaki ajánlani Pesten és környékén megbízható kormánymű-felújító műhelyt? Sajna lógást diagnosztizáltak a 147-esemen, és állítólag ezzel a típussal még foglalkoznak, nem úgy mint a 159-esekkel.
Köszi..
URBAN2009-07-27 12:01:14 // 26393
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem, mert ilyet még nem tapasztaltam.
Szóval 145-öm (1.4 TS) kb. 80 fokos vízhőfoknál fémes visító hangot ad ki alapjáraton, ami kis gázadásra elmúlik, majd alapjáratra visszaálva megint elkezdi. A másik fura hang, mikor járok az autóval "turbós" hangja van egyre erősebb a fordulatszám növekedésével. Gondoltam generátorcsapágy, kicserélve nem változott. Vízpumpa hangja lehet? Vezérműszij görgőkkel nem rég volt cserélve. tanácstalan vagyok! Köszi a segítséget előre is! Üdv. Imi
Segítségre volna szükségem, mert ilyet még nem tapasztaltam.
Szóval 145-öm (1.4 TS) kb. 80 fokos vízhőfoknál fémes visító hangot ad ki alapjáraton, ami kis gázadásra elmúlik, majd alapjáratra visszaálva megint elkezdi. A másik fura hang, mikor járok az autóval "turbós" hangja van egyre erősebb a fordulatszám növekedésével. Gondoltam generátorcsapágy, kicserélve nem változott. Vízpumpa hangja lehet? Vezérműszij görgőkkel nem rég volt cserélve. tanácstalan vagyok! Köszi a segítséget előre is! Üdv. Imi