Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Bg.2005-04-24 12:15:58 // 4542
Az az alapjáratimotor csatlakozó...
zee2005-04-24 11:29:13 // 4541
Sziasztok.Segítségre lenne szükségem.Adott egy 146 1.4 TS. 3-ba döcögök az úton mire egy kicsit elkap a gépszíj és elkezdem huzatni. 5000 körül elkezd rángatni és néha kigyullad a befecskendezés jelzője.Szerintetek csak beázás vagy vmi más is lehet?ELŐRE IS KÖSZI A SEGÍTSÉGET.
Tedi2005-04-24 00:21:49 // 4540
A képen pirossal bekarikázott panelra gondolok...
Tedi2005-04-24 00:16:42 // 4539
Őőő valami kis kütyü van, ahova a kábelek befutnak. Egy kis szürke panel, rajta két bazinagy csatlakozóval én onnan fut szét az összes kábel. Most nézem csak, én félregépeltem vmit. Motormosás ügyében. Egy "sem kimaradt. Tehát eddig egyszer SEM volt az autó motormosáson. Esőben szokott olyat csinálni, hogy menet közben valahol beázik és elkezd rángatni, de azt egy idő után abbahagyja. Köszönöm az eddigi tanácsokat! Holnap, illetve izéé... ma délelőtt még megnézem még1x, ha nem javul a helyzet, irány a szerelő bácsi, márha eljutok odáig.
Bg.2005-04-23 22:32:15 // 4538
Szvsz: "tizenhatvoltos" téesen nincs elosztofedél, csak egy mágnesen jelfogó a főtengelyen.
Bg.2005-04-23 20:56:00 // 4537
Egyet értek Gábor166-tal, egy jeladód, vagy gyertád ázott el. A TS motorknál elég nagy gödör van a gyertyák körül, 1 szer 3-4 hónappal motor mosás után is találtunk ott vizet a 146-nál. A vez mód. biztos nem játszik. Az a "közbetétgyűrű" a szívó oldali szíj oldalán van, ha nagy dráma lenne, ez egész szívó szor megérezni, nem csak egy henger. Ha nagyon tönkre megy, először elkezdi rángani a motort, majd átugrik a vezérlés... Ezt a fázist, eddig senki sem várta ki (tudtommal).
bb182005-04-23 20:49:30 // 4536
a vizzel a gáz az, hogy az egész vékony párát nem látod de a szikrát elviszi, meg lehet hogy a fedelet kitörölted de alatta a rotornál ott a viz és ahogy inditasz megint kicsapja. van olyan spray amivel ha befujod az elektromos részeket bemegy a viz alá és ledobja magáról azzal befujod mindenhol és ok.( nem wd40 vagy ilyesmi ,teljesen spec) valahol van a mühelyben majd megirom a pontos nevét én sokat használtam az autómentésnél meg versenyen is.
Gábor1662005-04-23 20:28:29 // 4535
Nem értek a vez. módósítóhoz. Nem volt olyan autóm (még). Tudtommal ha be is hal, az autó megy. Az autó mosás miatt gondoltam vizesedésre. A jelenség is olyan. Persze véletlen egybeesés is lehet.
Tedi2005-04-23 19:57:42 // 4534
Köszi, megnézem bár nincs nagy esélye. Motormosás mostanában nem volt, sőt eddig 1x amióta nálam van az autó. Most produkált először ilyet. Ja mégvmi. 1 éve szól a vezmód. A benzinkúttól, ahol elkezdett szórakozni az autó, még hazajöttem és 3000-nél folyamatosan szólt a vezmódja. Jövő héten menne Szamihoz. Nem lehet, hogy ez is belejátszik?
Gábor1662005-04-23 19:49:24 // 4533
Elosztófedelet belülről szárazra törölni. Gyertyák mellett sem állhat a víz. Légszűrőházról fedelet levenni, belenézni, nincs-e víz benne.
Tedi2005-04-23 19:42:39 // 4532
Lenne egy ici-pici problémám. Ma délután autómosás után indulnék elfelé kicsikémet fényképezni. Beröffenteném a jószágot, de az indítózás után durran egy szépet a kipuff és kész. Újraindítózok, akkor már beindul, de olyan hangja van, mint egy traktornak és egyenletlen a járása. Szóval elszállt valamelyik henger, ha jók a sejtéseim. Megnéztem a gyújtókábelek csatlakozóit, az elosztót vagy mit, meg minden egyes kábelt, ami arra megy, de semmi. Nem nedvesek, szemmel láthatóan jól csatlakoznak, mindegyiket megbuzeráltam kicsit, de semmi változás. Valakinek van valamilyen tippje, hogy mit tudnék vele csinálni? Előre is köszönöm!
admirális2005-04-23 19:32:32 // 4531
OK, igazad van:). Köszi a segítséget!
Gábor1662005-04-23 19:10:43 // 4530
Az egyik hobbim a GPS. Kéziben eTrex Vista-t használok. Előfizetés nincs a normál GPS-re (3-10m pontosság) Csak a DGPS szolgáltatás fizetős. (méter alatti pontosság) Ez Neked nem kell. Ha további kérdésed van gyere át a GPS topicba az Indexen. Ugyan ez a nickem. Ez itt offtopic.
Gábor1662005-04-23 19:04:56 // 4529
Közös a tartáy. Van benne lötyő. Egyszerűen közelebb van az úthoz, szerintem azért ragad rá az a fekete ködszerű fátyol.
admirális2005-04-23 18:01:58 // 4528
Ma volt kézi mosóban a kocsi és nagyon szép lett, úgyhogy a fényszóró is makulátalan. kézi GPS-el van valakinek tapasztalata? Ha megveszem a készüléket, kell előfizetés hogy használhassam?
bb182005-04-23 14:32:06 // 4527
tegyél bele ugyanugy koncentrátumot mint a szélvédőhöz. jó bőven. az utror felverödö mocsok nagy gond egyébként is.
Gábor1662005-04-23 10:00:11 // 4526
Amit a gyár beépített. Törléskor már többszor vizsgáltam, hogy a mosó miért nem viszi le. Szerintem az elöttem haladó autókból kikerülő mikroszkópikus gumi, olaj és korom szemcsék maradnak rajta.
bb182005-04-23 09:33:00 // 4525
gondolom nagynyomásu a moso mert ha nem akkor legyen az, de a bogarak nagyon kapaszkodnak ha már ráhasaltak.
Gábor1662005-04-23 09:28:47 // 4524
Pontosan így van. De hiába van mosóm. Bizony néha le kell dörzsölnöm az üvegről a ráragdt mocskot.
bb182005-04-23 09:25:12 // 4523
a világitásnál a tisztaság alapvető.
bb_1452005-04-22 21:11:18 // 4522
Szia! Azt mondják, hogy hatványozottabban gyengébben világít amikor koszos, mint a síma halogén. Persze amikor tiszta sokkal jobban!
admirális2005-04-22 21:01:54 // 4521
Jah, persze, tudom. Arra gondoltam, hogy a xenon beszereléséhez mit szóltok. Merthogy állítólag vizsgán szempont ez is, hogy van-e xenonhoz mosó. De amúgy most tették bele, azóta hazajöttem, és tényleg sokkal jobb, mint a halogén volt. Rádásul a csak a tompítottat cseréltem ki, így amikor műxik, akkor csak a külső optika kékes, a belső sárgás (vagy olyan, amilyennek a halogénak lennie kell) a helyzetjelző és a refi miatt. Szóval nagyon állat lett, még a csávó is megjegyezte, aki beszerelte.
bb182005-04-22 19:40:46 // 4520
sztem mindenképp jó mert ugy koszolodik mint a szélvédő csak jobban mert mindjárt rá is szárad a szötymő.
admirális2005-04-22 18:13:37 // 4519
Xenon fényszórót szereltetek be ma a kocsimba. Tisztában vagyok vele, hogy kellene fényszórómosó. Szerintetek jó ötlet?
mx2005-04-22 17:19:39 // 4518
Kaptam néhány nagy képet épp a napokban. De megjött a tiéd is, köszi az infót!
TtK2005-04-22 14:04:43 // 4517
mx: Menne a válasz, ha nem lenne tele a postafiókod.. :)
misi2005-04-22 13:15:28 // 4516
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy 155-ös Alfára 92"-es, 17"-os felnire milyen gumit lehet még rárakni 205/45/R17???
Thomasz2005-04-22 12:28:35 // 4515
a szivattyú megy a gomb nincs benyomodva
András bácsi2005-04-22 12:20:56 // 4514
Próbáld meg az alapjárati motor tisztításával kezdeni. Az lehet, hogy megoldja a problémát.
András bácsi2005-04-22 12:19:55 // 4513
Benzinszivattyú megy? Reléje jó? Esetleg nem tiltott le a B1 ülés alatti borulásérzékelző? (Nagyobb kátyú is megmozgathatja.)
Wikicica.2005-04-22 12:15:12 // 4512
ürítettem a postafiókomat!most már tusz rá emilt küldeni!előre is köszi!
Wikicica.2005-04-22 12:09:56 // 4511
ürítem, és köszi a reagálást!
Thomasz2005-04-22 08:13:26 // 4510
az a gáz hogy nem akarjuk nagyon sokáig vontatni és szigetszentmiklóson lakunk de van melletünk nem messze egy műhely láttam már pár alfát megkérdem őket remélem nem karosszériások :)
Thomasz2005-04-22 08:10:32 // 4509
a 146-ossal van gond,nem indul .az indítómotor megy de nem gyullad meg a tüzelőanyag ,gyertyák pedig rendben vannak szerintem benya gond lehet
wwwSentinelwww2005-04-22 07:55:42 // 4508
Skacok, azt hiszem ez már tényleg kóros lehet, ma reggel hidegindításkor felcsúszott a fordulat 2000 re és tartotta magát :-)) elindultam, de csak visszapörgette magát, majd utána ismét vissza 2000 re nem tudja valaki mi mehetett tönkre? Valami hőfokszabályzó elektronika? ilyesmik?
Gábor1662005-04-22 07:28:56 // 4507
Mi a baj?
Gábor1662005-04-22 07:28:04 // 4506
Szia! Pesten: Szamosi
Thomasz2005-04-22 05:52:20 // 4505
ajánljatok egy jó alfás szerelőt
Majom2005-04-22 03:36:28 // 4504
Sziasztok! Problemam volt az ingadozo alapjarattal es a 4000 koruli torpanassal, javaslatotokra megpucoltam a folytoszelepet es a legmennyisegmerot azota tokeletes! Koszonom De, lehuzkodtam a csatikat is az injektor-ok rol? (4db muanyag rudacska) a beomloknel, menet kozben! Azota vilagit az injektor hiba visszajelzo a muszerfalon, gyujtas raadasakor vilagit majd egy masodpercre elalszik es ujra vilagitani kezd. Mit ronthattam el? Vagy csak megjegyezte a hibat es nem felejti el? A jelenseg annyi hogy gaz visszavetelkor rangat parat a motor! Olvastam hogy torolheto a hibakot, aksi le-fel, 20*gyujtas le fel! Ez mukodik? Muszerfalba hany db milyen izzo kell? Valak ledet irt valaki rizsszemet..
wwwSentinelwww2005-04-21 23:12:09 // 4503
Lenne egy kérdésem. Eddig rendben volt az alapjáratom, hidegen olyan 1200 körül bemelgedve olyan 800 de most nemtom mi lett a kocsival. Ha hidegen beindítom akkor egyből nyomja 1500 - 1600 ra, majd utána ha bemelegedett akkor olyan 1000 vagy jobb esetben 900 ra visszamegy. Ötlete valakinek mi lehet ez?
bb182005-04-21 18:52:29 // 4502
bemocskolja a gyertyát meg az injektort és telenyomja kokszszal a kipufot.szerintem tankoljon rá folyamatosan és hajtsa ki belőle, komoly gond talán nem lesz
Thomasz2005-04-21 18:45:38 // 4500
az nagy gáz hogy a 95ös helyett 95ös keveréket tankolt munkatársam?mert mondta hogy elég lomha
mx2005-04-21 17:17:26 // 4499
Én is kb erre számítottam:)
bb182005-04-21 16:43:06 // 4498
csak ennyit: én is irtam meg szervizkönyvet ismerősnek utólag.
mx2005-04-21 16:37:50 // 4497
Oké, küldtem egy mailt. Bár sztem nyugodtan meg lehetne ezt beszélni nyilvánosan is, inkább anyázzon a tulaj, mint hogy vki nagyon ráb.sszon. Mikor néztem a 156-okat találkoztam eggyel, aminek fura, sípoló hangja volt, valszeg komoly gondok voltak a motorral, de ami a legdurvább bemelegedés után megszűnt a hang. Az olaj iszapszerű volt, adalékos lehetett, nyilván kenési gondok voltak a motorral. Szét is kürtöltem az indexes alfa fórumon jól nézze meg aki találkozik vele, mert melegen minden okénak tűnik (én -10 fokban néztem meg, és a tulajnak 5 perce volt melegíteni). Másnap aprópénzért vettem meg a jelenlegi gépet, de eddig semmilyen hibát nem fedeztem fel. Ja, ha már anyázásnál tartunk Pécsen a Fábián Autohifi-Alarm -hoz az menjen, aki szeretné ha ELTÖRNÉK a váltóját, velem megtörtént! Még valami, mennyire tartjátok megbízhatónak a szervizkönyveket? Külföldi gondolom lutri (enyémnek az van), és a magyaro-i?
Alfabu-1452005-04-21 15:07:51 // 4496
Akkor ok, már azt hittem valami gond van.
granturismo2005-04-21 15:00:50 // 4495
Semmi.:-)) Nem nekem kell.
Alfabu-1452005-04-21 14:45:42 // 4494
No, mi történt?
SzJ2005-04-21 14:05:42 // 4493
Alfa bontók a keleti végen: Nyíregyháza Lejtő út 6 Tel.:42-491-937 Debrecen Szabó Kálmán út eleje Tel.:20-9215-475
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak