Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2007-01-22 13:22:20 // 14194
Hi urak!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hajszálrepedést lehet-e valamilyen úton-módon ragasztani olajteknőn!?
Csak azért kérdem mert van faternak egy láncfűrésze és annak az olajteknője is ragasztva lett kb 15 éve és még mindíg jó!
Biztos költségtakarékosabb megoldás..
Előre is köszi: Uaz
Csöri2007-01-22 12:09:54 // 14193
Ez nem minden esetbe igaz.
freesas2007-01-22 11:41:23 // 14192
Elvileg az jó, mert akkor dízelnek kéne lennie mindig :)
Csöri2007-01-22 11:22:21 // 14191
Vezérlésmódosító?
freesas2007-01-22 11:08:52 // 14190
Sziasztok. Lehet vmi komoly baja van az én kis gyönyörűségemnek. :(
A hibajelenség:
Dízeles hangot ad, miután eléri az üzemi hőfokot. Néha megszünik, de kis idő múlva megint előjön. Reggeli indításkor nincs ilyen, csak mindig üzemi hőfoknál. Az olaj benne 7e km-es Selenia 20K.
Ötlet?
Jata2007-01-22 10:27:13 // 14189
Igazábol nemigen akarok bontottat.Elhiszem neked hogy jo meg nem bug de azért bennem lenne a dolog hogy vajon mennyit bir ki.Azt nemtod mennyi km van a tiedbe?
Jata2007-01-22 09:33:11 // 14187
Halo Cartársak! Egyenlöre mégcsak érdeklödési szinten érdekelne hogy a vasamhoz nem-e tud-e valamelyikötök-e bal hátsó kerékcsapágyat??? 23 körül nézegettem,érdeklödtem ha vki tud esetleg ocsóbbat megoldhatjuk februárba. Na!? (164 97es 2.0TS ABS-es 4csavaros)
Xixo2007-01-21 23:05:48 // 14186
Háj!
Valaki szereltette már ki a fényszórómosót? Mert én tavasszal mindenképp meg akarom csináltatni, csak nem tom, hogy paszibül-e? (147)
És szkúzi a másolásért...
Dzsozy2007-01-21 21:28:51 // 14185
Hát valahogy le lehet kapni. Elég s.ar helyen van a szivattyú,meg azt nem mondanám,hogy hollanderral van csatlakoztatva. Elég érdekes, de ezt leírni nem lehet. Egyenlőre kicserélem a toldalékot (a műanyag csövet) rézre, vagy alura, de ha minden kötél szakad, akkor szétkapom a drágát, és irány egy hidraulika bót. De most irány vez.módosító javítás. Ja meg kéne egy vezető oldali ködlámpa 166-hoz, ha valiki tud elfogadható áron,esetleg után vétel is, akko "kéne."
dfg (Tanárúr)2007-01-21 21:19:38 // 14184
De valahol csak le lehet bontani! Ha máshol nem , a szervoszivattyúnál van hollander rajta.
Dzsozy2007-01-21 20:14:34 // 14183
Gyártatnék én egyet, csak nem jön le. Az egyik felén bilincs van, az nem gond, de a másik fele, ahol rá van préselve az a vacak, az nem, alucsőben folytatódik, ami már közvetlen a szervó pumpába végződik.
Dzsozy2007-01-21 20:10:22 // 14182
Há hőre lágyuló vagy sem, nem tom. Régen lehetett kapni (talán most is ) kisgyerekeknek pici házat, aminek a váz szerkezete mű. csöből van. Na abbol kaptam le egy 10 cm-t :)
dfg (Tanárúr)2007-01-21 19:33:36 // 14181
A vezmódsító úgy kerepel, mintha dízel lenne.
dfg (Tanárúr)2007-01-21 19:32:45 // 14180
Bemész egy hidraulika szakületbe, és gyártatsz egyet. Nem nagy összeg, csak vinned kell az eredetit.
Wickey2007-01-21 19:24:21 // 14179
Vezmódosító, de aki látott már ilyen autót az hangra úgyis megmondja.
A kormányszervó meg 100 fokosnál nemigen lesz melegebb, és valszeg nem hőre lágyuló csövet tettél bele.
Poló2007-01-21 19:18:37 // 14178
Szerintem a kormányszervóban nem melegszik fel az olaj.
Dzsozy2007-01-21 19:16:54 // 14177
Szép estét mkinek. Kibujtam a kocsi alol. :) Elszált a hidraulika, a kormány szervó. Gyári nagynyomású gumicső megadta magát. Kérdés: hogy a rákba leket aztatat cserélni? Első lökhárító lekapva,ott a hibás szerkezet, ami szervó hűtőjéből jön ki.A probléma az, hogy a tömlő egyik fele olyan, hogy rá van "sajtolva, vagy nyomva" alu csatlakozo, ami aztán az alu csövel folytatódik. Megbuhertam, mert a hibás részt kivágtam és egy műanyag csövet behelyeztem, aba bilincsel megszorítottm, csak nem tom, hogy hány fokos lehet benne a szervó olaj.(a műanyag cső miatt.) Ja meg észrevette, 2.0 TS, hogy kerepel a motor, gázadásra gyorsabbá válik a kerepelés. Vezérlés módosító? Javító szett elég?
dfg (Tanárúr)2007-01-21 17:35:47 // 14176
Ha ennyire belemegynk, akkor általában 3 helyen szakít meg: az AC pumpa áramkörét, a gyujtás áramkörét, és a motorelektronikából valamit.
Otto2007-01-21 09:22:56 // 14175
Az immo úgy van bekötve,hogy a gyári kábelek vannak elvágva és bele van kötve sorba!
Meg kell keresni,hogy merre található a vezérlőegység,majd onnan kiindulva,hogy a kábelek hova mennek.
A gyújtáskapcsoló biztos rá van kötve,de még lehet,hogy a motorvez is.De arra kicsi az esély!
Szóval a vezetékeket követve eljutsz a csatlakozási pontokra,ahol el vannak vágva a gyáriak.Na most innentől nincs nehéz dolgod,(annyira) csak párosítani kell az eredeti vezetékeket.Azokat meg tényleg nem nehéz,hiszen azonos színűek!Szóval,ha így végignézed és összekötsz mindent,menni kéne a kocsinak.Magyarul kidobhatod belőle a kacatot!:)
dfg (Tanárúr)2007-01-21 05:34:16 // 14174
Nekem az Offos verdámból 2 óra alatt bányászta ki egy szerelő. De ha azt akarod, hogy a műszerfalad mögött ne maradjanak dögkábelek, akkor készülj egy jóval hosszabb műtétre. egyébbként, ha felajánlod, hogy otthagyod nálla a kiszerelt kütyüt, akkor megúszod 1-2 ezer forintból.
Balage2007-01-21 00:24:27 // 14173
Egyéb kérdés? :-D Pici pénzé' megoldja neked a brazil gépsor! Csak arra vigyázz, hogy a gépet NE vigyék el menet közben! :-D ;-P
Rumi2007-01-21 00:22:04 // 14172
jaja, valszeg hamarabb hatástalanítanák mint egy szerelő :D
Rumi2007-01-21 00:21:18 // 14171
nincs azzal semmi baj, tökéletesen müxik, nagyon jól teljesít, ezért nem indul most a kocsi. :)
persze rettentő egyszerüen megoldható, hogy oldjon az a köcsög immob, így hogy itthon vagyok, de nem szeretnék ugy járni, hogy esetleg máshol lép fel ez az problem, amikor csak bután állni tudok mellette
Balage2007-01-21 00:19:42 // 14170
a nyóc ker.ben kérdezősködj! :-PPP
Poló2007-01-21 00:18:54 // 14169
Van még egy megoldás. Nem kivenni kell, hanem megjavítani ;))
kando.2007-01-21 00:18:45 // 14168
ehh.. inkább meglátogatlak, vazee..
úgyis meg kell nézzem a híres-hírhedt VT-TV tuneredet is :-PPP
Rumi2007-01-21 00:17:04 // 14167
igen, de ez nem olyan ízíí, az akksiról kapja az áramot, mint az összes többi elektromos genya :)
de csak ugy simán elvágni a vezetéket nem lehet, mert akkor ugyanugy nem indul. pont ez benne a trükk :)
tudod, lopás biztos... :ppppp
Rumi2007-01-21 00:15:33 // 14166
najó, de honnét te okos? :)
tudom-tudom, a kocsiból :D
Balage2007-01-21 00:13:04 // 14165
Mondjuk, hogy megnézed honnan kapja az áramot, és lekötöd?
kando.2007-01-21 00:07:24 // 14164
Há' vedd ki, oszt' nem lesz benne!
:)
aztán akkor legalább 1 gonddal kevesebb..
Rumi2007-01-21 00:04:17 // 14163
hogy mennyi okos ember jár errefelé, és mennyi okosságot hordanak össze :)
köszönöm az igazán hasznos tanácsokat :D
ecchhhh
továbbra is érdekel hogyan tudom megszüntetni az immobilisert a kocsimban!
nem infrás, nem kézrátételes, távirányitós és időérzékelő is van benne. és rettenetesen idegesít, főleg mikor nem indul miatta a verda :(
szóval szeretnék olcson megszabadulni az immobomtól.
dfg (Tanárúr)2007-01-20 21:29:21 // 14162
Esetleg leöntöd gázolajjal, és meggyújtod. Ha ez túl drasztikus lenne, menj el egy autovilszerelőhöz.
Rumi2007-01-20 20:22:34 // 14158
hogyan tudom hatástalanítani az utólag belegányolt immobilizert a kocsimból?
örökre!!!
Csöri2007-01-20 18:48:01 // 14157
Szelepfedéltömítés.
Tommaso 1592007-01-20 15:03:38 // 14156
Most kitöröltük,de az oké,hogy az olajbetöltő nyílás alatt ráfolyhatott,bár én ha néha mellécseppentem is a burkolatra,azonnal letörlöm,de 3 hengerrel odébb biztos nem folyt bele,főleg nem aburkolaton keresztül:-(((((
Lehet,h kékalfa tanácsára megnézetem a tömítést!
Otto2007-01-20 14:38:37 // 14155
Bekerülhetett olajbetöltéskor is!Mosd ki,szárítsd meg és menj vele!Majd nézz rá legközelebbi olajcserekor!:)
Tommaso 1592007-01-20 14:23:59 // 14154
Szerintetek mi a teendő,ha gyertyacserénél a két szőlső henger gyárgyáinál olajat találzunk????1.6 TS 105 cv
pb_2007-01-19 08:50:21 // 14153
Közel sem vagyok akkora szakértő, mint látszik.)
András bácsi2007-01-19 08:41:08 // 14152
Nem tudok vitatkozni a 33-as téma szakértőjével. :)
András bácsi2007-01-19 08:40:03 // 14151
Az összkerék tényleg nem rossz.
pb_2007-01-19 08:39:47 // 14150
Én azt magamra értettem, leginkább, bár lehet kicsit hülyén fogalmaztam.)
Wikicica2007-01-19 08:35:05 // 14149
A majd jól lefogyok célzást még véletlenül sem értettem magamra ok?
Ja, alvásgondok vannak, illetve egy alk.száll. pattant ki hajnalban a fejemből, gyorsan meg is írtam az érintettek oldalára.
pb_2007-01-19 08:14:19 // 14148
Nem egészen, mert a P4 benne van a QV halmazban.) Tehát, ha P4, akkor biztos, hogy QV, de fordítva viszont nem igaz, vagyis ha QV, akkor közel sem biztos, hogy P4.)))
A Q4-re ugyanez igaz.
pb_2007-01-19 08:07:54 // 14147
Én is, csak nemrég derítettem ki.
pb_2007-01-19 08:05:28 // 14146
Először általánosan indult a dolog, aztán 33 ömlengés lett belőle.)))
Persze 45 QV, vagy 46 TI, csak ami mind2ben +van, az, hogy bakon ülsz bennük. Számora, ez 1 nagy negatívum, még az a pár lovacska + sem kompenzálná a dolgot. + még 1 dolog, ha már a csúcsmodelleket nézzük 45/46-ban nem volt összkerekes. Igaz, hogy a 33-ban sem 1 nagy szám, de azért néha elég nagy élményt tud nyújtani.
pb_2007-01-19 07:56:57 // 14145
Majd jó lefogyok én is, a felesleges cuccokat kidobálom, az ajtókat, sárvédőket, gépháztetőt, csomagtérajtót, valamilyen múanyag bubbokra cserélem, és mindjárt könnyebbek vagyunk, mint a mucuki.))))))
Nem kell még feladni!))
De látom nem is nagyon bírtál aludni.)))