Fórum >> Típusok >> Tonale

Kazes☻2022-02-08 15:52:43 // 84
Sajna ez 100%-ig így van... :(
TtK2022-02-08 15:48:19 // 83
Az én oldalbordám is tipikus esete ennek (jó autó = szép új autó). A 159-et is szerette, a Giuliára meg végülis ő beszélt rá (nagyon mondjuk nem kellett :) ). A 164-et viszont utálta (=öreg sz@r..). Pedig a 3 literes szívó V6ért simán odaadnám bármelyik négyhengeres turbobenzinát..
tirex2022-02-08 15:43:55 // 82
Na kinek lesz először Tonale qv-je?
tdemeter2022-02-08 15:39:18 // 81
Ideális mami taxi ez, baromi sok embernek fog tetszeni. Nem félek, hogy ne lenne sikeres.
Tommi2022-02-08 15:38:42 // 80
Nálunk is hasonló a helyzet :)))
TtK2022-02-08 15:38:28 // 79
A feleségemnek _nagyon_ tetszik. Szóval lehet, h egy potenciális vásárló már van.. :)
Tommi2022-02-08 15:34:01 // 78
"az autó számomra a mechanika, a motor, a futómű, a kasznimerevség"

A potenciális vevőjelöltek 90%-a pedig lesz@rja ezeket... Legyen USB, hangvezérlés, tapipad, telefonról meg tudjam nézni appon keresztül, hogy mi van az autóval. Őket nem érdekli a kettős keresztlengőkar, az 1 G oldalgyorsulás, a kanyarból kigyorsítás. A maradék 10% pedig, akit ez izgat, nem tudja eltartani az Alfát...
Piritu - 1.000.0002022-02-08 15:33:01 // 77
vazze még egy nő a kocsiban! :-DD
Piritu - 1.000.0002022-02-08 15:31:39 // 76
Nekem is az ugrott be a műsor alatt hogy ezt nem fogjuk a garázsban bütykölni :-DD
tdemeter2022-02-08 15:30:33 // 75
Alexa, szállj ki a kocsiból :)
tdemeter2022-02-08 15:30:09 // 74
Azért izgi lesz az online rendelés. Egyszer akarok rendelni a netről egy alfát :)
Félek, hogy ez is olyan olaszos lesz majd, ahogy sikerül...
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 15:27:25 // 73
Ennek már a rendszáma is blockchainben lesz, meg Alexa-ban XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 15:26:50 // 72
Érthető..nem az autó a lényeg, hanem a digitalizáció. Ebből a szempontból van benne ráció, és talán ebben most időben lépnek, tech brand lesz az Alfa, nem autómárka. Erre megy a világ, hátha ebben nagyot gurítanak, meglátjuk a tesztekből. Tőlem ez távol áll, az autó számomra a mechanika, a motor, a futómű, a kasznimerevség. De mint tudjuk a Giulia és a Stelvio szólt ezekről az értékekről és jól látszik, hogy ennek a világnak vége.
Imparato nagyon szimpatikus forma :-)
tdemeter2022-02-08 15:26:26 // 71
Jó gyorsan vége lett.
A felét már láttam délelőtt :)
Piritu - 1.000.0002022-02-08 15:25:02 // 70
Na megvolt a buli :-)
zgi5212022-02-08 15:04:47 // 69
itt is lehet majd kuzdeni az optimalis elso rsz felhelyezessel..
tdemeter2022-02-08 15:03:09 // 68
Jó, ez biztos így van. Nem ez volt a téma, hanem, hogy nembaj ha van párféle autó, kicsi, nagy, közepes.
Amúgy meg megy az élő worldpremier, mindenkinek enjoy!
BeeGee2022-02-08 14:48:28 // 67
Jah, akkor biztos úgy van.

Még Olaszországban is több mint dupla annyi VW-t vettek a lízing cégek, mint Alfát. Szted máshol..? Klikk
tirex2022-02-08 14:27:34 // 66
Klassz az érintőkijelző. Kb már minden autósoldalon elmondják milyen balesetveszélyes. Jobban elvonja a figyelmet mint az okostelefon. Azért erőltetik, végülis a karosszériásoknak is meg kell élni valamiből.:))
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 14:26:54 // 65
jaja Dunát lehet rekeszteni ebben a szegmensben minden gyártó ezt nyomja.. kellett volna ez 2015-ben pl a Kamal utódjaként amit megint nem csináltak meg... ezt meg a chiphiány kellős közepén, hát ... tuti bukta lesz :(((
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 14:25:26 // 64
Amúgy kicsinosítva várjuk az új Alfát. Mert így illik :-)
tdemeter2022-02-08 14:23:26 // 63
Több magyar multis ismerősöm is Giuliettát kapott annó céges kocsinak (mert lehetett kérni, a leasing cégek vették ezeke), de elég csak megnézni pl a bérautók piacát, hogy rengeteg cég vásárolt be külföldön ezekből.
Giuliát is lehet de az ára miatt az sosem lesz tömeg autó a bérautó piacon.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 14:21:58 // 62
Szerintem is. És rossz nézni, hogy egyelőre pont az történik amit az utóbbi időszakban megszokhattunk. Foghíjas modellpaletta, új modellek elhúzódó fejlesztése... mert ez most majd nagyon olyan lesz. Ez már hanyadik hatalmas nekifutással próbálkozás. A vége mindig az, hogy nagyot akartak... nyögés a vége. Az FCA meglévő alapjain rég futnia kéne kis SUV-nak, Giulietta-nak. De nem, megint teljes erővel egyetlen modellre fókuszálnak, mert majd ez megmenti a márkát. Értem. De egy átlag autóvásárlót mivel győz majd meg, hogy pl egy Mazda cx-30 helyett Tonale-t vegyen?
Ez újra egy nagyon elkésett modell, ami nem tudom mivel fog kitűnni az egy kaptafa városi bohócterepjárók tengeréből.
BeeGee2022-02-08 14:20:47 // 61
Túl értékes a márkanév ahhoz. Egy kis adok-veszek után még lehet belőle egy sportos felszereltségi szint a BYD-nél.. :(

Képek alapján a célközönséget eltalálta, de nem hiszem, hogy megcsinálja azt az Alfával, amit a Cayenne a Porschéval. Ha nem villantanak délután valami killer feature-t (nem négyturbós v6 ra gondolok, hanem valami technológiai/előfizetés dologra) akkor ez is csak egy elkésett próbálkozás marad.
BeeGee2022-02-08 14:10:23 // 60
Alfa sosem produkált hatalmas számokat, még a csúcson is (156, 147) kispályás játékos volt a tömeggyártókhoz képest. Cégautónak pláne nem vitték az értéktartása miatt.. Alig akadt egy-egy cég, akinél belefért a vállalati policybe.
Tommi2022-02-08 14:08:29 // 59
"Mi meg eladásokat akarunk látni, amiből lesz pénz sportkocsikra, nagy Alfára!"

Sportkocsinak ott van a nemrég kifuttatott 4C (amit nehezen vádolhatnánk meg puhánysággal), a jelenlegi kínálatban pedig a Giulia QV, mehetsz rendelni, az nem elég sportos? :)

A "nagy Alfa" pedig szerintem nem az a kategória, amire megérné időt/pénzt locsolni. A világban egyre inkább visszaszorulnak a klasszikus szedánok, a nagyok meg főleg. Az Alfa sosem gyártott "igazi" nagyon nagy autót. Egyáltalán mi az, hogy "nagy Alfa"? Melyik szegmensre lőnénk vele és miért? A 166 és a Giulia kb hasonló méret, ennyit tolódtak a kategóriák, fölé pedig nem lenne érdemes modellt faragni, mert tuti bukta lenne...
Piritu - 1.000.0002022-02-08 13:44:50 // 58
Érdekes kérdés lehet még hogy a szalonokban mikor találkozunk velük a mai alkatrészellátási hiánynál.
A mezei Skodára is évet kell várni...
Morfiusz Cédula2022-02-08 13:41:27 // 57
Nekem tetszik a beltere. Akkor is, ha a Giu/Stelvióban stílusosabb a kijelző elhelyezése. De nem is az a lényeg, hogy itt mindenkinek bejöjjön, hanem az, hogy elég sok embernek jöjjön be, akik ma még nem is feltétlen gondolják, hogy valaha Alfát fognak venni.
Ha ezt elegen veszik, akkor lehetnek még olyan modellek, amik nekünk is jobban tetszenek majd.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 13:10:05 // 56
szerintem ez az uccsó dobása a márkának, ha ez sem fogy akkor lehúzzák a rolót...de ezzel is késtek, mint mindennel sajnos ...
tdemeter2022-02-08 12:46:26 // 55
Volt időszak, mikor csak a Giulietta es MiTo volt és akkor is adtak el Alfát.
Egy másik szegmensben azok jól futottak, a megfizethető céges rohangálós kisautókéban. Erre most pl nincs modell, szerintem viszont igény lenne rá.
Ha eszük van akkor tartanak majd 3-4 modellt, hogy mindenkinek legyen jó vas.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 12:34:39 // 54
amíg van választási lehetőség addig nincs gond, ha csak "Tonale" lesz akkor lesz a probléma nálam, bár akkor sem marad ez, vagy másik márka, busz, taxi :)
leopop32022-02-08 12:10:59 // 53
Teljesen igazad van!!
leopop32022-02-08 12:08:58 // 52
Igen ebben igazad van teljesen, nekünk azért ennyire szembetűnő, mert európaiként csak az olaszoknál van meg ez. De abszolut igazad van.
Tocke2022-02-08 12:07:21 // 51
Igen, igen. A Giu és a Stelvio beltere etalon most is. DE! Láttátok már a jelenlegi corolla és ch-r műszerfalát igaz? Na az egy igazi okádék sztem, mégis viszik őket mint a cukrot. És most pont a profit az, ami az Alfának (stellantis-nak) kell. Különben eke van.
tdemeter2022-02-08 11:52:00 // 50
Pontosan. Nem biztos, hogy az előremutatás kifejlesztése kifizetődőbb. Ha jól árazzák, akkor ez lehet az alfa legtöbbet vett modellje. Kicsit félek, hogy a PHEV elszáll majd.
A kb ekkora, fullextrás Jeep Compass phev olyan 17-19 misi volt mikor én néztem. Biztosan az fölé fogják lőni.
Tény, hogy én is sajnálnám, ha az új modellek beolvadnának a tömegbe, de itt szó sincs erről.
A FB videóban felsorolják milyen újítások vannak, az egész videót azzal fejezik be, hogy "mutatjuk az utat, ahogy az alfátol ez megszokott".
Az is szimpi, hogy a 40 colos kijelző helyet szolgáltatásokat tettek az autó mögé, amivel szerintem tudnak egyensúlyozni a sportos alfás világ és az Iphone autók között.
Én venném.
András2022-02-08 11:49:05 // 49
Én már megvárom a 15:00-t, bekészítettem már mindent hozzá. :) Nagy fegyelem kell, hogy ne nézegessem addig se ezeket a kiszivárgott cuccokat. :)
Kazes☻2022-02-08 11:37:53 // 48
Megoldották és mi úgy szeretjük... de mégsem fogyott kellőképpen, nemhogy rekordokat döntögetett volna... úgy látszik (a konkurenciánál), hogy a parasztvakítás kell a nagy átlagnak, legyen akármilyen végzettsége, vagy anyagi helyzete, avagy társadalmi „besorolása”, hát akkor vakítani kell! Ez a megoldás nekem sem tecc, de az autó igen, így simán bevállalnám! :)
Liquid2022-02-08 11:24:13 // 47
úgy-úgy vegye a nép, legyen és della :)
TtK2022-02-08 11:00:42 // 46
Szerintem nem rossz. Reméljük a nép is kajálni fogja.
Azt meg ne felejtsük el, hogy elsőre a Giulia se tetszett mindenkinek - nekem is voltak fenntartásaim - aztán mára etalon lett, legalábbis a most kapható új autók közt.
Piritu - 1.000.0002022-02-08 10:54:21 // 45
Ezzel a megoldással visszajutottunk arra a szintre mint amikor ilyen-olyan módon felbarkácsoltuk a navit a műszerfalra, de nem ez a baj.
A baj az hogy az Alfától megszoktuk az előre mutató dizájn, esztétikát - ez nem az. Pont ugyan ilyen volt ismerős OFF-mergája is, ott is röhögtünk hogy ennyi erővel mehetne a szélvédőre is tapadókoronggal a tablet.
Főleg úgy hogy a Giuliánál megoldották a műszerfalba integrálását ami a tucatautókhoz képest irányteremtő volt.
tdemeter2022-02-08 10:27:33 // 44
Nem vagyunk egyformák, nekem tetszik úgy. Szépen le van kerekítve minden sarka, az pedig, hogy mögötte ugyanúgy megy a műszarfal vonala szerintem még jobbá teszi.
Azért ez nem ugyanaz, mint amikor beülsz a teslába és visszaköszön a monitorod otthonról. Ott még a sarkokkal sem foglalkoztak, jó az úgy ahogy van.
Ettől nem fognak kevesebbet eladni szerintem....
quash2022-02-08 10:23:44 // 43
Van itt azért 275 lovas Q4 verzió is! :)


Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 10:18:09 // 42
nem értem az ugatást ... nem az a baj, ha tablet méretű infocenter van benne, ha nem hogy oda van kúrva nemes egyszerűséggel, valakinek biztos bejön nekem nem mivel belelóg a látótérbe... szerencsére a Stelvio/Giulia nem ilyen, ha ilyen lett volna akkor nekem nem lenne...
tdemeter2022-02-08 10:01:27 // 41
Nemtom mit nyávogtok, szerintem teljesen rendben van a tonale. Ez egy SUV és 2022 van.
Pont olyan fiatalos, modern amilyen kell ma a népnek.
Nem látom, hogy mivel lenne rosszabb bárki szemében azért mert tablet van benne. Ez szerintem maradiság. Ilyen is kell, van akit pont ez hoz lázba.
Ráadásul mint tudjuk, az alfának vannak modelljei, amiket nem lehet képről eldönteni, hogy szépek-e, csak élőben.
Szóval hajrá, remélem tömegével adnak majd el!

Megnéztem az FB linken egy videót, ahol azt állítják, hogy NFT és blockchain alapú kapcsolat lesz az autó és a cég között. Másik ilyen autó perpillanat nemigen van.
Jajj mi lesz most?! Már most látom mekkora nyávogás lesz ezek miatt a "modern" dolgok miatt... Persze nem csodálkozom, ha van olyan aki nem tudja mi is az, de a giulia mikor megjelent ott is ment az anyázás, hogy miért nem olyan mint a többi régi alfa, aztán mégis milyen baró lett már..
Kazes☻2022-02-08 09:13:12 // 40
Nekem sem tetszik, én a függőleges mutatóra értettem. Viszont a sok megvezetett embernek tablet kell! Mi meg eladásokat akarunk látni, amiből lesz pénz sportkocsikra, nagy Alfára!

Nincs is szebb a 159 műszerfalánál!


Teljesen egyetértek! :)
Piritu - 1.000.0002022-02-08 09:01:29 // 39
Adjanak el minél többet, aztán még a nyugdíjas éveim előtt hozzanak ki egy Spider utódot.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 08:34:24 // 38
kinézetre amúgy nem rossz a pacek... adjanak el jó sokat
Giuntini2022-02-08 08:26:29 // 37
Nekem sem tetszik, én a függőleges mutatóra értettem. Viszont a sok megvezetett embernek tablet kell! Mi meg eladásokat akarunk látni, amiből lesz pénz sportkocsikra, nagy Alfára!

Nincs is szebb a 159 műszerfalánál!
Giuntini2022-02-08 08:23:23 // 36
Összetévesztitek a nyugodtságot, a másik tiszteletét a ráéremséggel! Higgyétek el, mikor nagyon sürgős valami akkor nagyon összekapják magukat! Michelangelót, mikor a pápa nagyon türelmetlen volt, a legenda szerint bezártak a Sixtus kápolnába, mert annyira "ráérőssen dolgozott! Aztán nézzük meg mi sült ki belőle! A kapkodás rövid távon lehwt hogy megéri, az autóiparban is, de hosszú távon... Nézzük meg a régi Alfák szépségét!

Erre van egy példám! Sok évvel ezelőtt Rómában történt. Barátaim kis utcában laktak, annyi autó volt, hogy két sorban parkoltak. Este későn érkeztem vissza a barátaimhoz, második sorban parkoltam. Másnap reggel, dudaszóra néztem ki az ablakon. Lerohantam, elnézést kértem, a férfi mosolygott, és azt mondta, nem kell nyugtalankodni. Ők ezt tudják, így élnek.
Mi előrébb vagyunk az anyázással??? Mi vezetünk az infarktusok számában! Mindenki kapkod, mert felettünk tornyosulnak az elvárások!
Benz2022-02-08 04:08:27 // 35
Való igaz a tabletet szokni kell, de hát most ez a "módi " Nekem alapvetően bejön ! A digitális kijelző, ami retró műszereket mutat nagyon tetszik. Én venném ! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak