Mutasd

>> Esemény2019-09-24

Eladtuk Dörmikét az egyik ismerősünk el. Nála gondos kezekben kerül az autó.

 
>> Szerviz2019-09-15

Egyre jobban kezdett beszivárogni az utastérbe a kipuffogógáz szag. Mint kiderült, már olyan volt a hátsó dob elötti, és a kipuffogó vége közötti cső, mint az ementáli sajt. Késöbb le is szakadt a dob.
Most kapott szép új gyárival megegyező hátsó dobot, és ki lett cserélve az összes tartógumi.

 
>> Szerviz2019-07-04

Melegedett az autó hosszabb araszolgatás után. Elvittem a szerelőhöz. Először kicserélte a termosztátot(. Amikor elhoztam jónak tűnt, de már a hazafelé úton megint elkezdett túlmelegedni. Vissza vittem kitakarította a hűtők közötti részt hátha amiatt melegedik. Végül úgy tűnik megoldódott a probléma.
Az első szervizlátogatás alkalmával klíma töltés is megtörtént.

>> Szerviz2018-10-19

Kb. 2hónapja húztam fel az ablakot, és végállásban valami borzasztó kerregés hallatszott. Szerencsére még használható volt, csak nem ment fel teljesen.
Mai nap ezt is kicseréltem. Így első nekifutásra nem volt könnyű, főleg a beépítés, de sikerült.

 
>> Szerviz2018-07-16

243610km
Esedékessé vált az első tárcsa és fékpofa csere. Mindkettőből Brembót kapott.
Sajnos mint kiderült a kopás jelző nincsen rákötve fékpofára. Ennek fő oka, hogy konkrétan mind a két oldali kábelnek a csatlakozója, ami a kocsiból jön le van vágva. 😕 Ezt majd valamikor orvosolni kell!
Minden flottul ment, de el kell még vinni fékpadi mérésre, mert úgy tűnik a bal oldali fék kicsit szorul.

 
>> Szerviz2018-06-21

A nagy szervíz után kb 1 héttel, hazafelé menet bedobta a "check engine" jelet, és ezzel párhuzamosan a teljesítményt is korlátozta. Szerelő kiolvasta és "gázpedál vezeték" nevű hibát dobott. "Sajnos" a vezetékek mind jók voltak így maradt a pedál csere.
Ezzel együtt sor került a kuplung főhenger cseréjére is. Az sajnos nem ment olyan flottul, mert csere után levegős maradt a rendszer, így miután elhoztam szervízből, hazamentem (már akkor is át kellett nyomni a tűzfalon a pedált, hogy váltani tudjak) másnap bementem munkába, onnan már nem ment sehová, mert nem tudtam sebességben tenni. Elvontattuk a szerelőhöz, légtelenítette és így már tökéletes(remélem nem az alkatrész volt rossz hanem tényleg csak levegős maradt).

 
>> Szerviz2018-05-24

242420km
Olaj: selenia 10w60 racing
Szelep állítás(végre nem csattog annyira)
Minden szűrő
2 kézifék kötél

Következő komolyabb tétel a hátsó futómű rendbetétele!

 
>> Szerviz2018-04-11

Ma elvittem a klímát feltöltetni, mert már egyáltalán nem működött. Tesztelték és szerencsére sehol nem ereszti a gázt.
Kapott friss vizsgát is. Minden simán ment. 😀

 
>> Szerviz2018-04-03

Ma beugrottam egy közeli futóműveshez beállítani, mert balra húzott a kocsi. 10 perc és kész is volt. :) Mostmár minden rendben van.

 
>> Esemény2018-03-26

Párommal megfogalmazódott bennünk a gondolat, hogy kéne venni egy benzines autót. Régen is azt szerettünk volna inkább. Nyilván ez nem lehetett más mint AR. Néztem a 159-es hirdetéseket, de ott nem találtam számunkra megfelelőt, ami méltó utódja lehetne "Alfinak".
Áttévedtem a 156/166-os hirdetésekre és akkor jött a villanás, hogy akkor vegyünk egy "igazi" AR-ot. Azaz egy V6-os bussot.
Tudom egy 8v-es Diesel után, egy régi benzin temető finoman szólva is egy marhaság. :D
Rájöttünk, hogy épkézláb V6-ost igazán csak 166-osok közül találni most. Ekkor hívtam fel az ezüst 166-os tulaját, akiről kiderült, hogy nagy alfás (Pettinke cartárs)! Elmentünk megnézni. Lényegében már akkor eldöntöttük, hogy megvesszük! :D
Így került hozzánk 2018.03.24.-én 166(nevét még nem találtuk ki neki :))