Blog >> melegedés
Első, komolyabbnak nem mondható hiba az autón, hogy egyszer csak megadta magát a csodálatos DNA kapcsoló. Az első anomália még tavaly kezdődött, akkor A-ban használva fogyasztási világrekordot akartam felállítani egy 800 km-es úton, de a felénél visszaválltott N-be és többé nem lehetett kapcsolni. Aztán jött a szervíz és újratanította a computert, ami immár ismét hajlandó volt kezelni a kapcsolót.
Aztán idén egy kereszteződésben arra lettem figyelmes, hogy a kilométerszámlálóm villog, ami tipikus jele annak, hogy a canbuson valami változott. Persze megint meghalt szegény kapcsoló. Így most rendeltek egy másikat, amit a mai napon meg is kapott a drágaszág.
Furcsa dolog, de azt tapasztaltam többször, hogy a kapcsoló nagyon melegszik. Talán a melegtől halt meg, vagy azért melegedett, mert haldoklott már. Remélem az új jó lesz sokáig
Melegedett az autó hosszabb araszolgatás után. Elvittem a szerelőhöz. Először kicserélte a termosztátot(. Amikor elhoztam jónak tűnt, de már a hazafelé úton megint elkezdett túlmelegedni. Vissza vittem kitakarította a hűtők közötti részt hátha amiatt melegedik. Végül úgy tűnik megoldódott a probléma.
Az első szervizlátogatás alkalmával klíma töltés is megtörtént.
Miután beszereltem az új betéteket és közlekedtem kb. 500km-ert azóta,bal előlről cicergésre lettem figyelmes,újra zsíroztam kb egy hete a csúszkákat betét éleket,aztán tovább folytatta,mai nap egy alaposabb szemrevételezés következett,és a hiba amit eddig sikerült nem észrevennem az bizony,az hogy elgörbült a féknyerget tartó felső fékcsúszka,csere egy Cromából kimentett darabra,némi átalakítással.Betétről a feltükrösödést durva papírral lecsiszoltam,a hiba megszünt.
Költségek:egy sör a szerelőnek:D jahh az én vagyok,és nem is iszom,szóval akkor semmi:D