2025.február 07-én hiba nélkül sikeresen levizsgázott.
Érvényes: 2027.februar 25-ig.
Az előző vizsga óta 5.580 km-t ment.
Feldobta a hibakódot, hogy az ízzitógyertyák elértek az életük végére. Ma ki lettek cserélve.
Érdekes, hogy még gyári(!) fékbetét van az autóban, de ezeket már cserélni kellett.
Sikeres műszaki vizsga. Érvényes 2025.június 25-ig.
Km.: 155.934
Két év alatt "csak" 595 km-t ment. :-//
A szervíz közben derült ki, hogy az ékszíjtárcsa gumija elfáradt így azt is cserélni kellett.
Km.:106962
Egy mosás után irány a vizsgaállomás. Gond nélkül vette az akadályt. Érvényes 2025.február 25-ig.
106.757 km.
(Ket év alatt picivel több, mint 7e.km-t ment.)
Elfáradt az akkumulátor. Ez van sajnos. Panaszra nincs okom, mert 2009. március 19-én cseréltem ki, így lényegében több, mint 13 évet bírt ki.
Holnap délelőtt remélem sikerül majd elmenni az új akkumulátorért.
A matrica egyébként GT mester munkáját dicséri. :-))
Egy hét után lett időm foglalkozni az autóval. Az új akkumulátor a méretét tekintve kisebb az elődjénél, de hibátlanul indítja.
Km: 155.561.
Meg volt az oljcsere. Két év alatt ~10e.km-t ment és ebben benne volt egy németországi út tavaly ősszel. Nincs túlhajszolva az biztos.
Igaz városban nem használom, csak a legszükségesebb esetben.
Még csak 105e.km van az autóban, de lassan már betelik a szervizkönyve.
Elvitték. Remélem az új tulajdonosnak lesz rá ideje foglalkozni vele. Nekem nem volt.
Pontosan 20 éve (7.305 napja) 2001. december 07-én vettem át az autót egy budapesti kereskedésben. :-)))
A 20 év alatt 93.559 km-t, évente 4.677 km-t tettem meg vele.
Nagyon sok találkozón és egyéb helyen voltunk. Legmesszebbre 2006-ban ment, amikor Olaszországba vitt minket nyaralni.
2010-ben, pedig bekerült az Alfa Romeo története 1910-2010. című könyvbe.
Az autó jövőre, 2022. április 22-én lesz 25 éves. :-)))