Tagok >> [k i z z o] >> 75 2.0 Turbo
Blog
Mindig is tetszett az 1.8T nord motor. Rájöttem, mivel van egy már feltöltött, és tovább tölthető motorom, már csak a hozzávalókat kell megalkotni. Ebből aztán lehet egy 2.0 turbo, sor4... Ezekből épül fel: - GT28RS (GT2860RS) Disco Potato turbo, 0.63AR - saját tervezésű és Tovább »
Ma megjöttek az új vezérműtengelyek. Richard szerint ezektől jobb nincs. RJR429 szívó és RJR776 kipufogó tengelyek. A tengelyprofilokat Richard tervezte, és a Web Cam gyártotta le. Ez tényleg egyedi gyártás. Alacsony összenyitású, fast ramp tengelyek, komoly benyitással. Komoly a marketing a Tovább »
Kis felárért a Total Seal készített olyan gyűrűszettet, amelynél az olaj kontroll gyűrű nem "low tension" hanem egy kicsit nagyobb erővel húzza az olajat. A korábban a JE dugattyúkkal érkező gyűrűszett 3. gyűrűje a mai trendeknek megfelelően alacsony feszítésű gyűrű, így kisebb a súrlódás. Kíván Tovább »
Porsche Boxster monoblokk féknyeregből és Alfa 155 féktárcsa keverékéből elkészült egy hatékonyabb első fék. Saját tervezés és gyártás. Tovább »
Megjöttek az új dugattyúk a motorhoz, 2618 JE dugattyúk, 2.8mm -el eltolt csapszeggel, 8.5:1 sűrítéssel. A specifikáció elkészítésben nagy segítségemre volt Paul Spruell. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:75 2.0 Turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1991
- Színe:Basalt Black Metallic
- Jellemzők:
1. Szívómotor Jim Kartalamakis tuning alapjan.
2. Feltöltött motor designed by kizzo.
- Extrák:
3.73 Difi. + 1.8T hajtás / kardán saját konnyitett sorokkal - szinkron hiba mentes. 1,2,3 fokozatok tűgörgősek.
Hengerfej átalakítva nagyszelepesre - 46mm / 8m + 40mm / 8mm F3000 szelepek,
Saját tervezésű / gyártású kompresszoros motor :
"kizzocharged engine"
- KENT VS42 rugók, CB47 variátoros szivó tengely.
- Arias 85 mm 8,5:1 kovácsolt dugattyúk + Arias
hüvelyek. Update 2010 : Arias hüvelyek kicserélve GTA hüvelyekre. Update 2014: JE Pistons 85mm dugattyúk és GGG70 Ductile hőkezelt hüvelyek
- Eaton M45 kompresszor, Update 2014: Eaton MP90 Gen4, 2016 GT28RS Turbo
- Grammozott, golyószort hajtókarok, Update 2014: H Hajtókarok
- Optimalizált, bővített szívójáratok, bővített pillangó. 2016: Pillangó vízbefecskendezéssel
- Alfa75 1.8T alapú falazott vizes intercooler
- Megasquirt 3 standalone ECU, előtte teljesen írható Motronic (saját fejlesztés) + AFM / MAF konverter
- Coolingmist WMI
- Rozsdamentes kipufogórendszer, szakaszhosszok optimalizálva 2016: Full CSC rendszer + saját gyártású turbo leömlő
- Futómű: Új elsö trapézkar + TBAR szilentek. Új fékrendszer fém flexi csövekkel (Goodridge) + Ferodo DS2500 körben. Sárga Konik, gömbfejes első felső lengőkar kitámasztó (köszi Béla), új kormánymű. Full poly szilentes futómű, kivéve első alsó lengőkarok. Update 2014: Porsche Boxter féknyergek 284mm tárcsával 2015: EBC Redstuff körben + Módosított fékrásegítés
- Sok egyedi elektronikai megoldás, 7 uP + 1 gyári, szakmai ártalom:)
- Alfa kontrol kicserélve LCD alapúra, saját fejlesztésű műszeregység. 2015: Tablet alapú Android műszerfal
- Autó teljesen újrafestve 2006- ban, elötte teljesen kilakatolva.
- Újabb telifény 2012, Basalt Black Metallic színre. Saját előkészítéssel. - Egyéb:
Az autón már legalább minden alkatrész 1x cserélve volt. Legtöbb helyen gyári új került beépítésre, kivéve ott ahol a gyári "gyengének" bizonyult.
99% saját munka. + Schulek Béla barátom a távsegitség...