Tagok >> [k i z z o] >> 75 2.0 Turbo >> Blog
- Típus:75 2.0 Turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1991
- Színe:Basalt Black Metallic
Sokáig volt javítás alatt a kocsi, Most ismét összeépült. A következő változásokon esett át:
(A már már ritkaság számba menő alkatrészekben nagy köszönet Schulek Béla barátomnak.)
Motor:
- 2.8mm -el rövidebb löketű motorblokk
- új olajszivattyú (+ kihézagolás)
- új kipufogó vezérműtengely
- TS főtengely
- H hajtókarok
- Spruell blokkmerevítő + oil control plate
- Racimex olajhűtő + csövezés + adapter
- CP gyűrűszett
- 4 db 85.05 mm -re fúrt hüvely
- CNC dugattyúköszörűn átköszörült Arias 4032 -es dugattyúk
- új szelepvezetők
- 45mm szívószelepek
- új csapágyak
- bejáratás alatt, jól bevált Lucas TB Zinc Plus -al
Első futómű:
- új kerékcsapágyak
- Mindenhol Poly szilentek, kivéve alsó lengőkar (Powerflex, Superflex, + saját gyártás)
- szemcseszórva, horganyozva, festve minden
- állítható dőlés
Hátsó futómű:
- szemcseszórva, horganyozva, festve minden
- Mindenhol Poly szilentek (Powerflex, Superflex, + saját gyártás)
- új kerékcsapágyak, féltengely gumiharangok
- Zender hátsó rugó + régi bevállt kisrugó
Hajtás:
- gyári új nagykardán - by Béla
- gyári új nagy Hardyk - by Béla
- gyári kardán függesztő csapágy + ház - by Béla
- új kardán belső csapágyak
Hihetetlen, de Béla összeszedett egy 0km -es hajtást:) A Hardyk nem szokványos nagy hardyk, annál is nagyobbak:)
Váltó, Kuplung:
- 10e km-es Sachs dupla húzó kuplung szerkezet 2 új Sachs tárcsával - by Béla
- minden váltó csapágy kicserélve: kuplungharangtól a féltengelycsapágyakig, váltóban is...
- új Sachs kinyomócsapágy - by Béla
- féltengely szimmeringek cserélve
- 1,3,4 fokozatok tűgörgősre cserélése, 2 -es fokozatba új bronzpersely dörzsárazva
- új gyári szinkronok - by Béla
- nagyon kevés kilóméteres kapcsolóvillák
- új IKO elemekből épült váltórudazat
A motor még bejáratás alatt, a futóművet és váltót (a húzókuplungot) még szokni kell.
Eddig is szépen tette a dolgát a 75 az úton, de az új futóművel iszonyatosan kanyarvadász lett, talán már kicsit sok is utcára, főleg dolgozni járni:)
Amint bejáratódik a motor, csavarozom is fel az M90 -et:)