2015. augusztus 19. Eladtam. Rettenetesen fáj érte a szívem, de jó kezekbe került.
Német Misi műhelyében megtörtént a vezérlés (szíjak, görgők, vízpumpa), olaj (Selénia 20K), olajszűrő, benzinszűrő, hűtőfolyadék cseréje.
Km óra állása: 38 420 km
Több évig tartó keresés és kutatás után, Alexandro catrtárs segítségével végre találtam és meg is szereztem egy utolsó évjáratos QV világos bőr belsőjét. Ma be is raktam, egyszerűen gyönyörű... Nagyon régi álmom vált ma valóra. :-)
Sikerült szert tennem az olasz e-bay-ről egy vadonatúj gyári sebességváltó gombra, pik-pakk be is raktam. Nagyon jól néz ki. :)
Az egy évnyi állás után sajnos lemerült az aksi, de annyira meghalt, hogy már tölteni sem lehetett. Szóval vennem kellett egy újat, de most legalább 52 Ah-sat vettem az eddigi 44-es helyett, ami egyébként is kicsinek bizonyult. Varta zselés, remélem sokáig bírja majd.
Mindenek előtt köszönet a szervezőknek. Bár voltak még kisebb hibák, de a helyszin számomra kárpótolt mindenért.
Nagyon kellemes napot töltöttünk el ismét Alfacity-ben, az idő is remek volt szerencsére. Jó társaság, gyönyörű autók, mi kell még? :-)
Hosszú nézelődés és sok-sok fórum elolvasása után született a döntés, hogy ezt a zárt rendszerű légszűrőt építem be a kocsiba. Nem egy olcsó darab, de a direktszűrők közül ez talán a legbiztonságosabb a motorra nézve. Meghát ezt használják a WTCC-ben, annyira rossz nem lehet. A beépitést az Il Topolino végezte.
Tapasztalat: főleg magasabb fordulatszám tartományban jobban húz, 4000-es fordulat felett pedig iszonyat jó hangja van. :)
Hosszas gondolkodás után végül úgy döntöttem belevágok és kicsit leültetem Kis Sárkányt. A fontolva haladás taktikáját követve megrendeltem az Eibach pro kit-et, ami csak 3 cm-rel jelent rövidebb rugókat a gyáriaknál.
A beszerelést Matyira és Áronra - Il Topolino - biztam, akik teljesitették is minden kérésem. :-)
Az eredmény pedig nagyon jó lett. Egyrészt sokkal jobban néz ki, hogy alacsonyabb. :-). Másrészt érezhetően stabilabb lett. A komfort nagyon minimálisan romlott, gyakorlatilag elhanyagolható szerintem a stabilitásban nyerthez képest.
Az utolsó képen látszik az előtte - utána állapot.
Újabb két év. Közel egy év állás után csak az akksit kellett feltölteni és csont nélkül vette a műszaki vizsgát.
Úgy hozta a sors, hogy hosszabb időre külföldre költözöm, ráadásul a vad keletre, ahová nincs szívem magammal vinni Kis Sárkányt. Ezért hosszabb pihenőre kényszerül a vas.
Garázsban várja, amíg hazaérek, előtte jó alaposan lemostam, lewaxoltam, kipucoltam, kicsit túlfújtam a gumikat és azokat is leápoltam, majd szépen betakargattam egy takarófóliával.
Remélem nem lesz semmi baja...
Km. óra állása: 34856 km. - most megint nem megy bele egy ideig...