Nagyon nagyon hosszú keresgélés után végre sikerült kapnom sima egyszerű fekete bőr sebváltógombot. Gyorsan be is raktam... :)
Ma beraktam a tükörállító gombot a helyére, amit G-Burt cartárs bocsátott rendelkezésemre. Így azért csak jobb. :)
Elértük a 10.000. km-t. ennek okán Kis Sárkány kapott friss olajat, olajszűrőt, kipucoltam a légszűrő betétet, lecseréltem a hűtőfolyadékot is. Elvileg ugyan még nem kellett volna az olajcsere, de mivel ez még bejáratós 10ezer volt, úgy gondoltam, hogy nem árt ha kap friss olajat. Még ki kéne cserélnem az index relét, hamarosan az is meg lesz.
Lent voltunk Kalocsán az Alfa Romeo club gyorsulási versenyén. Nagyon jó volt lefele a konvojozás és az egész nap jól sikerült. Most még nem gyorsultunk, mivel még nem akarom túl erőltetni kis sárkányt, lévén még nincs benne 6000 km se. Majd jövőre. :) Néztem az olajat is mikor haza értünk, egy csepp se fogyott... :)
Tettünk egy jó kis kirándulást Szegedre. Jó volt, Kis Sárkány is nagyon jól viselkedett, bár autópályán mentünk és az azért nem az ő terepe a nagyon rövid 5. miatt. Km óra átfordult a 4000en. :)
Végre befejeződőtt a HIFI projekt is. Az első ajtóba bekerült egy pár audio system hangszóró és csipogó (Audio System MX 165 PLUS). Szerencsére minden befért a gyári helyére egy kb. fél centis kiemelő kerettel, aminek külön örültem. A csomagtartóban pedig egy JBL basspro II aktív láda szolgáltatja a mély hangokat. Így együtt nagyon szép tisztán szól, ami a cél volt. :) Ja és rádió is van!
Megvan a fejegység. Végül a Pioneer DEH 2220 UB-ra esett a választás. Ár érték arányban ez felet meg a legjobban. Pénteken mehet is be a helyére. :)
Ma megvolt az első kötelezőnek mondható szerviz. Olajcsere (Agip racing), olajszűrő és a váltóolaj. Egyébként ami kijött belőle sem nézett ki rosszul, tehát lehet, hogy tényleg nem rég volt cserélve benne. Azért így már jobban alszom.
sikerült beraknom a kalaptartót is végre, így már tényleg minden meg van. Illetve majdnem minden. Még valahonnan kéne buherálnom egy gombot az elektromos tükörállítóhoz. Elképzelésem sincs, hogy honnan fogom megszerezni, majd meglátjuk.
Egyébként minden szíj nagyon újnak néz ki, azért még a vezérműszíjat megnézem.
A fék is egyre jobb, bár most elkezdett nyikorogni, de ez valsz. a sok évi állás utáni keményedés hatása. Kezd lekopni.
Km. óra állása: 3066.
Ma megjött a kalaptartó Tom555 cartárstól. Itt is köszönet neki. Pénteken be is kerül Kis Sárkány puttonyába. :)