Tagok >> axel >> 156 2,4 jtd 20V Sportwagon >> Blog
- Típus:156 2,4 jtd 20V Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Ezüst
Gondoltam írok pár sort az első javítgatásokról és negatív tapasztalatról.
Januárba volt műszakis a gép, elvittem előműszakira. Jobb oldalon alsó, illetve felső lengőkar csere érett lett a két hátsó hosszkitámasztó kezd öregedni akkor már azt is cseréltem.
Ha már szét kellett dönteni a jobb oldalát a kormányösszekötőt se hagytam fent.
Szerelés megvolt, elvittem futóműbeállításra. Másnap furcsán viselkedett kanyarba a gép, átnéztem picit és amit levettek kereket állításnál tök lazák voltak a csavarok. Kissé ideges voltam azt hiszem.
Műszaki megvolt, kissé furcsa hangja kezdett lenni a kuplungnak, sajnos a kettőstömegű kezdte megadni magát.
Elvittem ahol a futoművet állították mert sajnos nincs helyem, hogy én csináljam. Szétszedték, másnap felhívtak, hogy tényleg kettőstömegű van oda és 500 ezer az anyagköltség de nekem csak 400!!!!! Természetesen mondtam, hogy akkor rakjátok vissza a váltót mert az vállalhatatlan pofátlan összeg. Megvettem a cuccokat akkor már komplett kuplungot és kinyomócsapágyat is kapott szimeringel együtt összessen 252!!!! az egész hát nem fél milla.
Következő feladat volt szerelő keresés.... Találtam egyet vélemények alapján nagyon tuti jó áron. Tényleg normális a tulaj imádja az olasz kocsikat beszélgettünk a lényeg, hogy mennyi a matek tízezer forintos órabérbe dolgoznak 10 óra a norma ideje vagyis egy százas. Udvariasan megköszöntem és távoztam. Nem normális dolog, hogy madárnak akarják nézni az embert. Többet sehova se kopogtatok be az biztos.
Végül ki lett cserélve tökéletes lett minden, újra gyönyörű hangja van.
A tanulság nekem, hogy mindent csinálj magad inkább bérelj egy garázst mert nagyon pofátlanok.