A 233 ezer kilométer sajnos már meglátszott a váltogombon is, így elhatároztam magam a felújításra. Lehetne új kupakot venni 5 ezer Ft körüli összegért és alsó részt 18 körül, de alapvetően nem volt szimpatikus számomra a színe és a minősége a gyári gombnak.
Az egész műveletben a váltógomb leszedése volt a legnehezebb. Ezt sikerült megoldani úgy, hogy az összes pöcök túlélte az operációt. A három pöcök mellett, 3 pötty ragasztó is fogta a felső fedelet. Ezt 3 lapos csavarhúzóval sikerült sérülésmentesen leműteni, kb 15 perc alatt.
Ezután kapott egy alapos csiszolást, három szinten, a végén pedig egy vizes 1500-ast.
A szín RAL9006 lett plusz fényes lakk, 3-3 rétegben. A végén pedig a kis fűszer, a számok és a kiosztást jelölő csíkok piros színre lettek festve, így passzol a varrásokhoz és az autóhoz is.
Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz tartós a festés. Az idő majd eldönti.
1.9 159 alfa beállítás betét csere dőlés egr eladás fedél fék fekete felni felújítás festés futómű giulietta gomb gumi helyzetjelző hűtés jtd k&n karbantartás kerék klíma ködlámpa led légszűrő map modul mosás nagy nyári olaj olajcsere originali rendszámtábla ricambi sport szerviz szervízintervallum szilent szőnyeg szűrő takarítás tárcsa téli termosztát ti tisztítás trw turtle üzemanyag váltó váltógomb ventillátor vezérlés vezérlőegység világítás vízhőfok wax
>> Tuning és extraAlfa Giulietta 2.0 JTDm 170+ // 2021-02-23