Eljött ez a nap is. Úgy döntöttem nem hobbyzok tovább az autóval. Nagyjából elkészült, használni meg nem igazán tudom, mert nincs mikor....átadom egy lelkes kollégának, Tóth Andrásnak. Ma volt az utolsó reggele nálam.... és az utolsó kép, már kerekekkel, pótalkatrészekkel megbuggyantva... FIN
Január 7. napsütés 11C, száraz utak... guruljunk egyet! Szentendre oda-vissza, 120kmh-ig pörgettyű. Minden ok, megy az öregfiú, és teszi a dolgát.
Voltunk az Alfariumban checken. Diagnózis: váltónál van egy kis olajcsepegés, de nem jelentős. Javaslat: ne nyúljunk hozzá. Jobb külső féltengely gumiharangján van egy kis repedés, ez előb-utóbb cserés lesz, de még nincs vész. Ez valszeg 2023 projekt már.
Már egy ideje tervezgettem, hogy kikapom az ablaktörlő mechanikát és rendbeszedem a mozgó elektromos érinzkezéseket. Hát zsírban ázott az egész, így ki lett pucolva, meg lett csiszolva, és lássunk csodát a szaggatás meg is szűnt.
Eltelt 2 év, menetem 1 500 km-et azóta.... vizsgán átment ismét, de ha már Tímár Zoltán barátomék áttolták, gondoltam ezt+azt tegyünk rendbe.
Önindító problemo: az utóbbi időben, a behúzás el-elakadt, alacsonyabb akkufeszültségnél pedig már be sem húzott a blendix. Hát üdvözlöm a tervezőt aki a tűzfal oldalára benyomorította az önindítót, melynek a cseréje egy kisebb műtéttel ér fel, így sk nem vállaltam be. Zoliék cserélték fél napi munkával egy Stardaxra. Hát egész más lett az indítás. A gyári Bosch menthetetlen volt, mert félig le volt égve a tekercselése. Pöc-röff lett, egész más hanggal indul.
Jobb elől kopog: jobb elöl kátyúknál kopogott a futómű, ami kezdett zavarni. Lengökat + stabpálca csere. Gyári alkatrészek kerültek beszerelésre. A futás elcsendesedett, ez is pipa. Hol: AKH Árpád fejedelem útja.
Hozzámkerülése óta kiszámíthatatlanul, és olyankor zavaróan ciripelt vmelyik görgő a klíma-generátor környékén. 2 szabadonfutó cserélve. Úgy tűnik sikerült megszűntetni a jelenséget. Csere a Tímár-autónál volt barterbe. :)
Irány a Szereldmagad, munka után.... Mindkét oldali bowden kicserélve (Triscan), kézifék beállítva. Rendben vagyunk ezzel is.
Eltelt 1 év, állítólag oxidálódik az olaj és akkor is cserélni kell ha a gép alig megy. Nem mondanám egy környezetbarát tevékenységnek, de lecseréltem ismét az alig futott olajat. Hát nem volt fekete :). Ezúttal légszűrőt is cseréltem, de azt is csak azért mert ha már kitekertem a 4 csavart, akkor legyen értelme. A szereldmagad-os autószerelő srác nagyon oda volt az autóért, többször odajött és dicsérte az állapotát... :).
A bal hátsó kézifék bowden be van állva, az cserés lesz. Erre majd egy külön alkalmat szervezünk, és mind2 oldalit cserélem ha már belefogok.