"207.600KM"
Szinte hibátlanul vizsgázott!
jobb első irányjelző izzó volt halványabb a balnál :-)
"207.650KM"
Közel 3hét pihenő után ismét hörög a bestia!
Az eldugult hátsó dobnak köszönhetően, kinyiffant a turbó.
Annyira lezárt a hátsó dob, hogy visszaterhelte az összes kipufogó nyomást a turbóra.
Költségek:
- 123.000.- Ft Turbó közép csere
- 34.600.- Ft Olaj csere+szűrő (MOBIL1 10W-60)
- 30.000.- Ft Munkadíj
"207.500KM"
2 évet bírt ki a hátsó dob, így most csináltattam hozzá a www.paragikipufogo.hu -nál egy egyedi gyártású a gyárival elvileg megegyezőt.
"202.800KM"
- Vezérmű tengely csere.
- Jobb Felső lengőkar csere
- Generátor felújítás
- Féltengely csuklók gumi cseréje 2-2db
- Kormányléc porvédő gumik cseréje 2db
- Szelepfedelek és szívócsonk homokszórása és festése - tömítések cseréje
- Generátor szíj csere
- Olaj csere (Mobil1 10w-60)
- Szűrők cseréje (olaj, levegő, pollen)
Beépítésre kerültek a távolsági fényszóróba is a LED-ek.
"202.000KM"
Gyertya csere
- Bosch WR5DP
"201.300KM"
Ismét gumit kellett cserélni :-(
Felni görgőzés után a kedves gumis kifelejtett visszatenni egy tehermentesítőt és tojásra kopott a gumi.
200.000Km alkalmából kapott 4db új 225/40x18" 92Y Taurus 401 (MICHELIN) sportcipőt.
Beépítésre kerültek a H7-es Led Izzók.
Rocket R3 H7 80W 9600LM Cree LED Headlight Conversion Kit Driving Lamp Bulb
A Xenonhoz képest 200% fényerő és tisztaság. Sokkal fehérebb fényű.
Küszöbök javítása:
Külsőre csak annyi látszódott, hogy 5ft nagyságban ledobta magáról a fényezést. Sajnos a meglepetés a téli kerék cserekor jött, mikor a jobb hátsó emelő pontnál megreccsent és beszakadt.
Lakatolás: 60.-eFt
Fényezés: 28.-eFt
Sajnos a képsorozat nem illusztráció: