Mutasd

>> Esemény2013-10-05

Tavaly én voltam a felvezető autó, idén én lettem a záró autó.Jót konvojoztunk lefelé.Egyre kevesebb idő van mindenkinek még helyben is,hogy összejöjjünk egy jót dumálni.Kulon ez mindig összejön,most is úgy eldumáltuk az időt,hogy már tombolahúzás is lett:)Gecsával mentem egy kört megnézni milyen az írt programja.Nagyon tetszett, tényleg nagyon megy most az autója.Ezen az program átíráson még én is elgondolkodom.Asszony is jól eldumcsizott Zee asszonyával szóval mindenki jól érezte magát.Vettem egy jubileumi fekete pólót meg egy pár rendszámtábla keretet ,mert a régi már megfakult és eltört.Jövőre is ott leszünk!

 
>> Tuning és extra2013-09-22

Ma felkerültek GT matricái.Még kicsit fura a színes után,de nem rossz:)

Köszi GT!

 
>> Szerviz2013-07-16

Balaton ,akkor még a család nyaral én rendbe rakom eLeNoR-on amit tudok.A mai napi karbantartások:Motortér kitakarítva.Jobboldali tükörben a biztosító gyűrű leeset ezért lötyögött.A balt már megcsináltam régebben ezért nem okozót gondot a szétszedés és javítás.Csomagtér ajtón kicseréltem a zárat mert a mikrokapcsoló elromlót és nem kapcsolta a csomagtér világítást.Légzsák takarom(anyós) sarkai felálltak a kesztyűtartó lebontása után hozzáfértem a rögzítőpánt csavarjaihoz és ezek oldása után felfelé kijött a takaró.Igazából nem volt eltörve se a bolha se a fedő,csak a bolhák nem voltak a takaróban a sínben.Valami Mek mester úgy gondolta egyszerűbb valami gyurma ragasztóval megragasztani mint a helyére rakni a bolhákat.Mivel régebben beszereztem András bácsitól egy takarót ezért abba raktam bolhákat, nem olyat ami benne volt mert azok elég bénák voltak.Szerencsére van némi tartalék ez-az itthon ezért találtam olyat ami jó oda.Sikeresen bepattintattam a helyére és most úgy áll ahogy kell.A motortérben megigazgattam a levegő csöveket mert kettőt is találtam ami hozzá ért valamihez.Szerencsére még nem lukadtak ki.A egyik a coolertől a turbóhoz jövő cső amit a légszűrőház sarka ért el.Ezt ajánlom másnak is nézzen rá mert elég gáz,ha kilukad.Kicseréltem az első ablaktörlőmotoron az elektronikát,de sajnos az 1-2 fokozat még mindig nem megy,ezzel még lesz dolgom.

KM:144900

 
>> Tuning és extra2013-06-22

Az igazság az,hogy annak idején a 146-ba Blaupunkt rádióm volt (San Remo mp26)ami nem jött be mivel gyári hangszórókat használtam és mély nem nagyon volt.Autót mikor lecseréltem a 156-ra hát persze,hogy azt is Blaupunkttal (Seattle cd72)adták igaz felső kategóriás volt annak idején,de a hangja annak is elég silány volt mély nem volt igazán a gyári hangszórókkal:(Ekkor jött egy gondolat mivel itthon minden koreai LG vagy Samsung és meg vagyok elégedve velük lecseréltem egy LG lac 8410r rádióra a Blaut. És lás csodát lett mély hang a gyári hangszórókban.Persze most ne arra gondoljunk mintha egy mélynyomót raknánk az autóba,de így már élvezetesebb a vezetés.Egy bajom volt evvel a rádióval sajnos a színvilág nem passzolt a belső zöld világításomhoz.Nn ekkor én HÜLYE gondoltam lecserélem a Tescoban úgyis akciós volt a Philips CE132, mivel még rosszul is árazták be cirka 8K-ért megvettem.Mert,hogy nincs mechanika,csak usb meg memokártya.Hát hiba volt!Az egyetlen jó dolog az volt benne,hogy mivel nincs mechanika így simán elfért a 156 elméretezett rádió helyére.Sajnos annyira gagyi volt,hogy hangszínt állítás szinte nulla volt,mellesleg a proci még ezeknél is hullámzót, mint ami nem tudja eldönteni mit akar:(Ekkor eldöntöttem nekem megint LG-t kell vadásznom:)Sikerült is találnom egy jó állapotút vaterán(LG lac 3900rn).Nem új amit nem bánok, mert a mostaniak nem tetszenek,de végre úgy szól ahogy az előző, még több hangbeállítással és végre passzol a belsőhöz mert választható zöld gombsor fehér felirattal.Anya megérkeztem!:)Tanulság ha valami beválik ne akarj mást,vagy cserélgethetsz mint egy Hülye!:)))

 
>> Tuning és extra2013-06-09

Anno kicseréltem a fa utánzat középkonzolt szürkére.Ma úgy döntöttem,hogy az meg túl szürke azaz semmilyen.Ezért ma átfújtam a fa utánzatút csillogós ezüstre.Na ez már jól néz ki.Képeken a különbség.Volt még itthon GT-től matricám ezért a hamus ajtóra dobtam abból is egyet.

 
>> Autóápolás2013-04-13

Ma kitakarítottam a belsőt,lemostam az autót.Felkerültek a nyári kerekek.A télen sikerült pár bevásárló kocsi nyomot összeszednem ,ezeket még ki kell políroznom.

 
>> Szerviz2013-04-01

Ma kicseréltem a fordulatszám jeladót.Elég szívás volt vele,mert az utcán emelőről csináltam a hideg aszfalton fekve.A jeladót Erhardtól(Alba Autó) rendeltem,postával 10500ft volt.Bosch 0281002474-000 számú.Remélem ez nem 13K-t bír mint az előző.

Km:142620

 
>> Szerviz2013-03-10

Egy hónapja küzdök az autóval.Üzemi hőfoknál induláskor nem akar felpörögni a motor 10 másodpercig, utána megindul,de egy nagy korom felhő marad utánam.Végre eljutottam kiolvasásra ami motor fordulatszám jeladó szakadást ír.Örülök mert nem régen lett cserélve gyárira és 13K-t sikerült elmenem vele:(Rendelem a következőt!

Folyt.köv!

 
>> Szerviz2012-10-28

Ma nekiálltam felrakni a téli kerekeket.A bal hátsónál elakadtam.Valamiért nem ment fel.Kartársak a 156 topicban javasolták nézem meg nem-e maradt fen a tehermentesítő gyűrű.Eddig még soha nem maradt fen ezért nem is tudtam,hogy van.De van:)Mindig tanul az ember.Most már erre is figyelek ezentúl:)Télikerék fen!

 
>> Szerviz2012-07-07

11 év ,eddig bírta a gyári.Ma sikeresen kiműtöttem és bekerült egy újszerű alumínium hűtő ,köszönet érte Király156-nak.A kis szellőzőket lököst és a lámpákat szedtük le.Utána leszedtük a venti csavarjait majd a klímahűtőét.Vizet leengedtük csöveket lekötöttük .Ez után leszedtük az alsó keresztártót ami a hűtőt tarja.Utána lefelé kibujtattuk.Akna nélkül a kocsi elejét kicsit megemelve ki is fért.Feltöltve ,szivárgás nincs.


Km:136860