Megbőrösödött. Ezen kívül még küszöb spoiler és néhány Momo cucc(ezeket hordom magammal,mint csiga a házát). Egy-két dologra még várni kell,ezért lassan halad. Nem voltak benne hátsó biztonsági övek,pótoltam őket.
Megjött az első lökösre rendelt toldat. Még nyers színű,így fényezésre vár.
Ma felkerült a küszöbspoiler és már direktszűrőn szürcsöli a levegőt.
Tegnap elkészült a fóliázás. Nekem tetszik,kérdés a rendőrök mennyire fogják értékelni.
Megérkeztek a piros rugók(THX 127 sud). Így már lassan megvan minden.
Vettem:olajat,szűrőt,szelepfedél tömítést,vezérmű szettet,féktárcsákat és mindent ami az induláshoz kell. A futómű még hátra van!
MB Italy 8x18"! 225/40-es gumik. Jól mutatnak,de kell az ültetés!
Megérkezett első,csigás olajkályhám. Az autó Franciaországból származik,ahol teherhordóként tesztelték évekig. Ennek megfelelően elég sok a felületi sérülés körbe. Látszik,hogy nem nagyon törődtek vele! A hátsó székek is csak be voltak dobálva.Szerkezetileg sem a legjobb (első fék,futómű,légtömeg mérő),de az érte fizetett pénz is ezt sejtette.Lassan majd készülget, szépülget.Remélem a plüss,a fa betét,a gyári görgők kifejezések hamarosan már csak múltidőben fognak elhangozni!
Szereztem kincseket! Gyári Integrale gátlókat,rugókkal. Már van alumínium coolerem és nagy fék,tárcsával,nyereggel(még a 145 után maradt).