A Q4-ből átmentett MOMO és zene cucc már benne díszeleg. Az oldal indexek bekristályosodtak.
2007.08.12. Megérkezett Szúnyog! Egy sikeres üzlet gyümölcse Vittorio és köztem.Az autó külseje előző gazdája keze munkáját és ízlését dícséri (bár ebben erősen egyezünk). Azért nem marad érintetlen!
Egy rögös,nehézségekkel kikövezett út végéhez értem. Rengeteg munkát,pénzt,energiát és lendületet öltünk ebbe az álomba. Sokan segítettek,köszönöm nekik:Beki156,Bélus155,Dobi és Törpe146. Vittorio majd gondját viseli.
2007.07.24. Feljutottam Bauer Mikihez! Aki nyomon követi a gyorsulási versenyeket tudja ki ő. Az Integrale-sok körében fél isten. Írt egy új chipet. Mire haza értem megadta magát a motorom,valószínű csapágyas. Eddig bírta. Nem a chip az oka tudom. Elfáradtam!
Kerepesi Jani diagnózisa:elbütyöktelendtek a vezérmű tengelyek. Mindkettő! Csere,de akkor már a szimeringek is,szelepfedél tömítés,olaj és szűrő. Idő közben a féknyergek vörös színt öltöttek. Kicseréltem az olaj nyomás gombát.
05.29. Elhoztam a vasat Tiby-től. Meghajlok nagysága előtt! Egy fénykép adott neki némi támpontot,de azt is az én elképzeléseimhez kellett igazítania. Új első lökös,hátsó sárvédő szélesítés,hátsó lökös toldat.
2007.05. Kicseréltük a turbót a gyárira(THX ARQ4),vízpumpa,direkt szűrő csere. Ismét Bélussal,ami nem ment abban szabad kezet adtam Kerepesi Janinak.
Februárban meghalt a turbóm ezt gyorsan kicseréltük egy levegős Kappa túróra. Köszi Bélus155 (FOGI TUNING)!!! Március utolsó hetében ismét ellátogattam kasztnis barátomhoz,aki a tali előtti este lett kész.
Megjöttek az új görgők(ebay.de). Brock B1 8.5x17" ET13. Mutat vele,de beleér hátul!
A harmadik nógrádi túra előtt Dobi megalkotta a 70-es rettenetet(sportkidörgő átmérője). Most már tuti,hogy utálnak a szomszédok! Janika megint bele piszkált...Kinyomó csapágy csere,stabilizátor és lengőkar szilentek dettó.