Direkt szűrőt és néhány gumi csövet cseréltem.Feltöltöttem fagyállóval és lefestettem a rengeteg alut matt feketére. Bepakolgattam a Momo-t,ami a Q4 óta velem van. Központi zárat kellett javítani.
Nem Alfa,de szerelem első látásra. Munka ezzel is lesz természetesen,de melyik digóval nincs? Már a tuning ördöge is feléledt újra...
Nem lettünk barátok,így megválok tőle. Lehet,hogy nem vagyok igazi alfás,de nem tudom pusztán azért szeretni,mert Alfa. Pedig próbáltam! Nem az én világom,már bánom a Q4-et. Az első pillanattól bántam!!! Egy tokodi lányt fog boldogítani. Az utód egy Lancia Delta 1.6 HF turbo Integrale ruhában. Boom-chika-wao-wao!
A sajnálatos események hatására a tervezett szív átültetést előbbre hoztam. Így már 1.7 16V az eredeti(1.4-es) váltóval. Azért az új kuplung tárcsa,olaj,szűrő,szíjak,gyertyák,gyertya kábel sem maradhatott el. Kéne még egy hűtő is! Még egy-két beavatkozás tervben van(chip,kidörgő rendszer),de majd idővel. Ja,így talán a fék csere is értelmet nyer! Bár a beszerelés még várat magára.
A Rába ringen mutatott hihetlen gyorsulás megszüntetésére beszereztem hátra 1.6 Ts tárcsákat,nyergekkel,előre Q4 fékeket. Mert ugye egy jó tuner a lassulásra is gondol(olvastam!!!). És alattam vagy 95 ló dühöng!
Megnyeklett a vas! Megszorult a vízpumpa és oda a vezérlés,a hűtő és a szelepek! Ez nem az én márkám! Ketten megálltak segíteni,de ettől eltekintve morózus volt a hangulatom. Így kénytelen leszek motort cserélni!
Megjött a vízpumpa(8700). Még a villany szerelőm is matatott kicsit. Még jó,hogy erre nem költök!
Ma pedig xenont kapott a hálátlan dög. Valszeg megadta magát a vízpumpám.
Ma kapott riasztót a Drága,így már a csomitari is gombnyomásra nyílik. Bekerültek a 4 pontos övek.