Mikor hozzám került, a szokásos szervízt kicsit alaposabbra vettük!
Le lett cserélve a vezérlés szett /Dayco/, olaj (Selenia wr diesel), szűrők egyaránt, az üzemanyag is!
Porlasztócsúcsokat kivetettem bemérettem, gyári adatokat produkálnak, épp úgy, mint a cr többi eleme is!
A turbo nem volt már az igazi, így azt is lecseréltem egy gyári , bontott jó állapotúra!
Fékek szinte újak, így azokhoz nem nyúltunk, és futóműről is ugyanez mondható el! Látszik a Riglerben jó munkát végeztek és gyári alkatrészeket építettek be az előélet folytán. A kéttömegűt és a kuplungszettet is nemrég cserélték rajta!
Mivel a BOSE hifi hiányos volt, így aplikáltam a gyári erősítőt és mélyládát!
Alcantara volt, így tettem bele légzsákos, fekete bőrbelsőt is!
Kapott 18-as Alessio papucsokat, Dunlop SP sport gumikkal!
Az egyik henger nem dolgozott szépen, így kutatni kezdtem az okokat! Úgy tűnt a szelephézagok nagyon szűkre lettek véve, így Shulek Béla instruálása mellet, Szabolcs Zolival beállítottuk! (Zoli itt is köszi a segítséget). Majd leteszteltem az injektorokat, és az egész gyújtásrendszert, üzemanyag nyomást!
Egy injektor cserére szorult.
Kicseréltem még a hűtőközeget fagyállóra, és egy-két bilincset meghúztam, imitt, amott!
Ma kicsit foglalkoztam megint az autóval. Lecseréltem a szűrőket, és az olajat (Seleénia Touring). Plusz fel lett polírozva a gép.
Megkapta azt a felnigarnitúrát, ami szerintem a legjobban áll rajta! :)
Ma kicsit kellett foglalkozni a vassal! Olajcsere (Selénia Touring), szűrők cseréje, kormáyn és féltengely porvédő gumiharangok cseréje. Első féktárcsák és betétek cseréje (Brembo), erősítő és mélynyomó beépítése!
Ma sok minden történt. Felraktam a GT-től vett 18-as Ronal papucsokat (végre egy felni ami felment a 4 dugattyús Brembo nyergekre, bár itt is csak pár mm-en múlott...), valamint felkerült egy Supersprint kipufogó rendszer is! Nagyon vad hangja lett tőle! :)
kicseréltem a balos ablakemelőt, és bezsíroztam a jobbost is! Lecseréltem a hátsó emblémát, és ellenőriztem a folyadékszinteket is. Kapott a kárpit és a szőnyegek egy tisztítást, valamint kicseréltem a géptető teleszkópokat is. Beszereltem egy USB portos Kenwood fejegységet is.
Száműztem a fa berakásokat (fakormány, fa váltógomb, és egyéb faberakások...) az utastérből, mert nekem nem stílusom... Most kicsit sportosabb kinézete van, és több köze a gyári állapothoz! :)))