Tagok >> Zsül >> 166 2.0i Ts >> Blog
- Típus:166 2.0i Ts
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Verde Minerale ( ásványzöld )
Ismét a jó szándék vezérelt és segíteni szerettem volna egy Off-os sofőrtársunkon. Mivel, hogy vontatni kellet hát, nosza, megtettem. (nem kellet volna) Az első 18 méteren nem is volt gond, aztán hirtelen satufék hátulról. A zöld sárkány rándult egyet vissza fele, mint akit egy 12-es sörétessel fejbe lőnek, majd a motorzaj örökre elhallgatott. :( Próbáltam indítani 1x, semmi. 2x, semmi. Na, mondom ez agyhalál. Befecskendező kislámpa felvillan és úgy is maradt. Gyors telefonálás, vas elhúzása a műhelybe. Motor borítás leszerelése után jött a fény, hogy mi lelte szeretett sárkányomat. a vezérlés sikeresen átugrott a hátrarántástól három fogat. Szerencsére nem lett semmi bajuk a szelepeknek, de ez pont elég volt arra, hogy ne induljon a vas. Bandi bácsitól elkoboztam a szerszámot kb. másfél órára és újra belőttem a vezérlést. Közben rendeltem új gyertyákat, mert amik benne voltak felértek egy csodával. (Már csoda, hogy még működtek.) Pik-pakk összeszereltem, csill-ivilli gyertyákat betekergettem és felkiáltottam, MUKOGY!!! Indítás és elindult, a vigyor körbeszaladt a fejemen vagy kétszer, amikor egyszer csak a motor leállt. Volt K.... meg B.... meg I...F.... A kislámpa újra világított, plusz még hozzá a narancskulcs is. Kezelési könyv elővesz, olvasgat (persze olasz), majd a megfejtés INDÍTÁSGÁTLÓ HÍBA! Ettől a hírtől a szerelési kedvem padlózott. Telefon ismét ide-oda, végül Donty hozott kis fényt a sötétségbe, de csak hétvégén tudom hozzá elvinni kedvenc vadamat. Folytatása következik.......