Hosszas kutatás után végre kiderült, hogy az LMM gyengélkedése okozta az üresben való lefulladást. Csere után minden tökéletes.
Olaj, szűrők lecserélve.
Olajfogyás 15e km alatt nem észlelhető.
Minap a gumisomtól megkaptam a két új Kleber Dynaxer HP3-ast, a két Dayton d210-es még egy két szezonra jó lesz. Útközben egy kavics csapódott a szélvédőmbe, amit másnap ki is javíttattam, de közben esett az eső, úgyhogy a kosz már bekúszott a szélvédőmbe, így maradt nyoma...
Na, az előrejelzett klímakompresszor beszarás megtörtént. Elég kalandosan sikerült kicserélni, a nyaralni indulás napján délre lett kész. Emellett még az első féktárcsák és betétek is kicserélődtek.
Olaj, szűrők lecserélve, ventilátor előtét ellenállás is új.
Olajfogyás 15e km alatt nem észlelhető.
Eldugult a klímarendszerem, szűrőt baszkuráltak, gázt töltöttek...
Nagyszerviz a motortérben, cserélve:
- vezérműszíj, feszítő és vezetőgörgő
- hosszbordásszíj, feszítőgörgő
- vízpumpa
- vezérlésmódosító
- gyertyák (100e km-ek)
- olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- szelepfedéltömítés és egy első stab pálca
A tetőn lévő foltot és a jobb küszöb rozsdásodást megjavíttattam fényezés útján, majd Bellám kapott egy teljes polírt.
Első felső lengőkarok cseréje. A nyikorgás megszűnt, és még a kormányzás is jobb lett.
A műszaki előtti átvizsgálás derítette ki, hogy a hátsó fékeim eléggé gatya állapotban vannak. Az egyik oldalon a betét valahogy elmozdult és ferdén kopott, amitől az egyik felén már a vas karmolta a tárcsát. Elég szarul nézett ki. Végül mindkét oldali tárcsa és betét le lett cserélve, elég jó minőségű cuccokra. Kicsit drága is lett, de sürgetett az idő.