A padlólemezen egy foltban komolyabban kezdett rozsdásodni. Ezt még a tél beállta előtt megcsináltattam. Kivágták, befoltozták...
A flexibilis csövem elrozsdált, így ki kellett cserélni.
A nagy kánikulában a klíma elég halványan teljesített, úgyhogy feltöltettem gázzal, meg egy kis fertőtlenítést is kapott.
Fura cseregő-ropogó hangot tapasztaltam, mint kiderült a bal első alsó lengőkar ment szét. Mindkét alsó lengőkart kicseréltettem. Km óra állása: 150560
Jobb küszöb a télen megsérült, első-hátsó lökhárító meg már eléggé viseletes volt, így mind kapott fényezést.
2011.dec.29-én valami barom kiszúrta két gumimat, meg lerúgta a baloldali tükröt. Giorgio cartárs kisegített egy mankókerékkel, meg a kerékcserénél, így el tudtam gurulni egy gumishoz, ahol vettem 4db Nokian WR-D3 gumit. A tükröt magam megjavítottam, mivel még megvolt az amit tavaly nyáron törtek le és a kettőből sikerült egy komplettet csinálni
A jobb oldali küszöb illesztésnél elkezdett rendesen rozsdásodni, úgy hogy egy kis lakatos és fényező munka volt rajta.
Felkerültek a téli gumik. Ezt a szezont még tuti elviszik, de jövőre lehet, hogy új kell.
Mégsem bírta a gyűrődést a Dayton gumi, farkasfogasra kopott és elég érdekes hanghatásokat produkált. Helyette Nokian H gumik kerültek fel. km óra: 135600