Elkészült a viseletes középkonzol fóliázása. Eredmény jobb mint amire számítottam, ritka élmény. :)
Biohazard felnik ET száma kisebb 10mm-rel. Kapott 15mm-es Novitec nyomtávszélesítőt új csavarokkal, TÜV engedéllyel. + futóműállítás.
Megadta magát, csere iziben, gyorsan ment, hidraulika csavarok szerencsére nem voltak belegyógyulva, kijött standard villáskulccsal, nem kellett fékcsőkulcs után rohangálni.
100e km-es platina gyertyák, illetve a kicsi gyertyákra bontott pipa (by Phon, thx)
El volt törve a teteje, valaki nekieshetett valahol... :(
Egy nagyobb gyorsításnál a kuplung megadta magát.
Kuplung+szerkezet csere Valeo-ra + váltóolaj (Tutela ZC 75 Synth) + fékolaj (DOT4) csere egyúttal.
Olyan lett a váltó mint az álom, valószínűleg nem volt a helyzet magaslatán az olaj, vagy nem belevaló volt.
(BMW-s ismerős kipróbálta, és elismerően bólogatott, hogy milyen jó a váltója... azthiszem ennél nagyobb dícséretet nehezen kaphat :)
Érdekes mód a hátsó alsó lengőkarok belső csuklója gumiszilent volt, amit kapott bontottat abban már GL szem.
Chiptuning a'la http://www.rigotech.hu
100-as benzinhez optimalizálva (előgyújtás), 7200-es RPM tiltás 7500-re feltolva, magasabb fordulaton nagy terhelésen több üzemanyag.
Csináltunk egy 8000RPM-nel tiltó chip-et is, ami még nagyobb előgyújtást ad, még több benzinnel nagy terhelésen. De ahhoz sportlégszűrő is kellene + némi kipuff átalakítás. Majd :)
Megy mint a veszedelem, lent is egész nyomatékos lett, főleg hűvösebb időben impressziv a javulás.
Fogyasztás elvileg kevesebb a jobb motor hatásfok miatt, amit a nagyobb előgyújtás okoz.
Szokás szerint teljes az elégedettségem, ez már a negyedik autó amit Ricsinél csináltattam, csak ajánlani tudom, korrekt és profi a srác!
futár meghozta németből. ( http://www.chromdesign.de )
utólag egy-két dolog még kijött az első km-ek alatt, saját kezűleg cseréltem.
-termosztát
-olajgomba + hűtőventillátor kapcsoló gomba
-főfékhenger + fékolaj csere
-ablakmosó vízvezeték Y elosztó csere, a régi vmi szelepes nyavaja volt, orrán száján jött a víz.
-tető diagnosztika, kiderült a jobb oldali mikrokapcsoló a zárban nem érzékeli a zárt állapotot. Bowden egy rovátkával bentebb akaszt, probléma megoldva.
-kapott vadi új faceliftes hűtőrácsot