Tagok >> Ferko >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:szürke
Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.
km: 155.354
2011.10.14-én bekerült az autóba egy komplett bőr szett. Fasza gyári sárga ülések, melyekben benne van az ülésfűtés és elektromos deréktámasz is.
Az első ülésen volt egy kis javítani való, de a srác nagyon szépen rendbe hozta.
Szeretném megköszönni Georgenak az rohangálást, az utánajárást az ülésekért, valamint a beszerelésért és a tisztítás, Föckösnek az ajánlást a szakemberhez, aki kijavította a hibát és Haronak a tippet a bőrápolóért.:-))
2011.09.27-én új akksi került az autóba.
Váratlanul ért, de nem volt mit tenni, cserélni kellett. Varta került bele.
2011.09.01-én az autó kapott egy full polírozást, plusz a motorteret is kipucolták.
Csillogunk, villogunk.:-)
2011.08.20-án új jel került az autóra. A régi már igen megkopott volt, így rendeltem az e-bay-ről egy jelet, melynek értéke szállítással együtt 4.500 Ft. volt.
Hajszárítóval melegítettem a régi jelet úgy 1 óra hosszáig, aminek eredményeképpen megolvadt a ragasztó és szépen ki lehetett venni a régi jelet. :-)
2011.07.29-én az autó bal hátsó ajtaját le kellett fényezni, mert valaki meghúzta, de persze tett rá nagy ívben (miért is hagyna ott egy telefonszámot???).
Szerencsére csak fényezni kellett, mert törés nem volt. De a sárülés akkora volt, hogy polírral nem lehetett kiszedni.
A lényeg, hogy az autó csillivilli most már:-))
2011.07.23-án 5 napi munka után kész lett az autó.
Javításra szorultak a küszöb spoilerek, mert letört belőlük egy-egy darab hátulról, és már kezdtek leválni. Kipótolták a hiányzó darabokat és lefényezték az egészet.
Az első lökös kettérepedt alul hála egy padkának, így azt is meghegesztették és kapott egy teli fényt.
A tetősínek elég csúnyán elkezdtek kopni, így lefényezték mind a kettőt.
A csomagtartó jobb teleszkópja teljesen kijött a helyéről, így azt vissza kellett hegeszteni.
A bal hátsó ajtón lévő meghúzást sajnos polírral nem tudták kiszedni, ugyan halványodott, de nem tűnt el teljesen, így az ajtót telibe kell fényezni.
2011.07.15-én a két felső lengőkart ki kellett cserélni. Eléggé nyekergett már a szilent, de a lengőkarok is megérettek a cserére.
km.: 142.050
2011.06.22-én cserélni kellett a hátsó lengéscsillapítókat, mert egy év alatt kimentek. A bal oldalon 6%-ot mértek, míg a jobb oldalon 13%-ot. Garanciában a Monroe kicserélte. remélem azért most több, mint egy évet ki fog bírni.
Egyúttal az autó átesett az olajcserén is, meg ami még ezzel jár.
km: 138.437
2011.03.10-én az autó megkapta az új nyári gumikat. Konkrétan Pirelli P Zero Nero gumikat kapott 215/45R17 méretben.
Km: 129.210