Mutasd

>> Szerviz2010-07-05

V6-osoknak híresen drága a vezérlése, viszont ha gond van még drágább a javítása. A 3.2-en még a gyári vezérlés volt, ezért úgy gondoltam ideje volna egy tervezett karbantartásnak, beleértve a vezérlés cseréjét is, és mivel a műszaki júliusban lejár gondoltam egy füst alatt azt is elintézem. Korábban már egyeztettem Csörivel, hogy Ő végzi a műveletet.

A folyamat egy sajnálatos, nem tervezett vezérmű kerék-repedés, ennél fogva csere miatt kissé elhúzódott, de végül Csöri a rá jellemző körültekintéssel és rugalmassággal megoldotta ezt is.

A felkészítés és a műszaki során kiderült amiben bíztam, hogy az autó nagyon jó állapotban van ennek következtében azt gondolom, hogy indulhat a belső projekt :-)

A továbbiakról kicsit később itt olvashattok :-DD