Mutasd

>> Tuning és extra2011-07-12

A korábbi pályatesztek alatt világossá vált, hogy az Eibach szett nem igazán megfelelő a versenypályára. Wéber Gáborral eltöltött oktatáson Gábor jelezte is ezt, továbbá azt, hogy Kriszking Autójában lévő Bilstein B16PSS9 szett lényegesen jobb választás volna. Számolgattam, majd megrendeltem a Krisztiánéval teljesen azonos, felépítésű, de nem állítható (gyárilag hangolt keménységű) szettet ez B14PSS. Az ára kedvezőbb, és én nem szívesen vesződnék a pályán az állítgatással, mert már így is túl sok mindenre kell odafigyelni :-D

A beépítést Csöri végezte a Tőle megszokott alapossággal, köszönet érte! Kb 5 óra volt a teljes művelet, melyben futómű átvizsgálás és állítás is benne foglaltatott. A vizsgálat során kiderült, hogy a két felső lengőkaromat érdemes lenne cserélni, ezért ez is megtörtént. Pályára csak tökéletes állapotú futóművel érdemes kimenni. :-D

Első tapasztalatok, a kisebb úthibákat, hullámokat meglepően jól kezeli a futómű szépen elnyeli, a nagyobbakon már hajlamos pattogásra ez nem meglepő, ilyenkor keményeket üt, de még itt sem üt fel. Viszont sima aszfalton olyan jó az útfekvése, a tapadása és olyan jó visszajelzéseket ad, hogy az mintaszerű. A legkisebb kormány mozdulatra azonnal reagál, szinte semmilyen oldaldőlés nincs, határozottan semlegesebb mint az eibach szett, nem annyira alulkormányzott, ennek következtében azonban hamarabb elindulhat a fara, erre figyelni kell majd a pályán
:- D