Blog
2015-10-15
Fékpadozás
A motor elnyerte végleges formáját...elvileg. Programozás kész. 245 LE, 330Nm. Annyira jó lett a nyomatékgörbe, hogy 1750-es fordulattól, már rendelkezésre áll minimum 300 Nm a teljes fordulatszámtartományban! Tovább »
2015-08-15
Fényezésre készen
Szépen mondva ripityára szedtem az autót a fényezéshez. Ott még kiugrik az első és a hátsó szélvédő. Apró lakatos munkák, és telibe fújják. Tovább »
2014-08-02
Új motor +ez meg az
Régen írtam ide.... Mostanra elkészült egy full felújított, és jelentősen átépített motor. kijelenthetem, hogy egy eleme sem maradt érintetlen. Elég meggyőző, de egyelőre csak óvatosan, mert közel sem optimális a gyári beállítás ehhez a motorhoz. Ha belekerülnek a megfelelő méretű injektorok, és hoz Tovább »
Autó adatlap
- Típus:75 V6 Evoluzione
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1988
- Színe:Piros
- Jellemzők:
Érdekes darab. 1988-as gyártás. 1992-ben importálták Magyarországra, és 1996 óta ki van vonva a forgalomból. Sok problémája van a sok állás miatt, de rozsdamentes, ami ritkaság.
Néhány évbe biztosan beletelik, mire olyan autó lesz belőle, amivel jó érzéssel emberek közé mennék. Készülget.... - Extrák:
A szokásos, és egy elektromos tetőablak.
Schulek motor
Ross Racing
Total Seal
Powerflex
DTA Fast
Camelie Gotti
Proex
Spax
Bauer Racing
K&N
Szuromi Racing
- Egyéb:
A 75-ös Alfát tekintem az utolsó igazi Alfa Romeo-nak. Sajnos a késöbbiek már Fiat, a még késöbbiek meg General Motors, Chrysler egyvelegek, és ki tudja mi jön még...
Mindig is akartam egy 75-öst. Hátsókerék hajtás, speer diffi, motor hosszában, dinamika, szögletek, élek stb. Ebben minden Alfa Romeo érték benne van.