Mutasd

>> Tuning és extra2023-11-15

Lassan - lassan összeáll

 
>> Egyéb2020-04-21

Már csak össze kell rakni!

 
>> Tuning és extra2015-10-15

A motor elnyerte végleges formáját...elvileg. Programozás kész. 245 LE, 330Nm. Annyira jó lett a nyomatékgörbe, hogy 1750-es fordulattól, már rendelkezésre áll minimum 300 Nm a teljes fordulatszámtartományban!

 
>> Egyéb2015-08-15

Szépen mondva ripityára szedtem az autót a fényezéshez. Ott még kiugrik az első és a hátsó szélvédő. Apró lakatos munkák, és telibe fújják.

 
>> Tuning és extra2014-08-02

Régen írtam ide.... Mostanra elkészült egy full felújított, és jelentősen átépített motor. kijelenthetem, hogy egy eleme sem maradt érintetlen. Elég meggyőző, de egyelőre csak óvatosan, mert közel sem optimális a gyári beállítás ehhez a motorhoz. Ha belekerülnek a megfelelő méretű injektorok, és hozzá lesz programozva az elektronika is, akkor bitang lesz!
Új kipuf rendszert is kapott.
A kardán is teljen fel lett újítva, plusz a hátsó kerékcsapágyak, hátsó féknyergek, hátsó betét, és a váltóolaj is ki lett cserélve.
Itt tartok most. Sajnos jelentős időhiányban szenvedek továbbra is, de már kezdem látni a végét.

 
>> Tuning és extra2012-08-16

Kicseréltem az üzemanyagrendszer gumicsöveinek utolsó darabját is, ami az üzemanyag szűrőnél van.
Ha már levettem a kereket, kiszedtem a hátsó rugókat is, amikre Kizzo már pályázott egy ideje. Felületi rozsdán és a koszon kívül semmi bajuk nem volt, de a Spax készletben a lengéscsillapítókhoz voltak rugók is, így most azokat beszereltem a régi helyére.

 
>> Egyéb2011-12-08

Ma történt. 2011.12.08. reggel fél 6. Eltávozott közülünk Harrer Zsolti, akit itt AR3375 nick néven ismrethettünk. Itt a 75-ösöm blogjában emlékezek meg Zsoltiról, mivel nagy rajongója volt a típusnak.

Sajnálom, hogy nem tudtam elbúcsúzni tőled. Engedd meg, hogy szentimentális legyek!
Minket szerencsére nem csak az Alfa Romeo rajongás kötött össze. Tudod Zsolti ilyenkor jön rá az ember, hogy mit veszített, és bánja azt, hogy a rohanó mindennapokban nem töltött több időt azzal aki fontos neki. Most így érzek veled kapcsolatban és nagyon sajnálom!
Készül a 75-ösöm, és remélem olyan szép lesz mint a tiéd! Mindig arra vágytam, hogy együtt autozunk majd. Te a TS-eddel, én pedig az Americámmal. A két vörös veszedelem. Ez már nem fog megvalósulni, ahogy már semmi. Csak az emlékek maradnak a közös percekről, ami túl kevés, és melyeket őrizni fogok.
Köszönöm, hogy mindig számíthattam rád! Köszönöm, hogy a barátod lehettem!

Isten legyen veled, bárhol vagy!

 
>> Egyéb2011-12-08

Az szép, hogy új gyertyákat rakott valaki a gépbe, de vajon miért nem húzta meg őket?

Eltávolítottam a gyárinak közel sem megfelelő üzemanyagszűrőt, amire egy vezérműszíj volt rátekerve, hogy a méretkülönbség miatt rögzíteni lehessen. Ráadásul teljesen gagyi szűrő volt. Kicseréltem.

 
>> Egyéb2011-12-06

Szükséges volt a feltengely csuklók porvédőinek a cseréje. Az egyik szakadt volt, és amúgy is 23 évesek. Egy jótanács: gyáriszám alapján némileg problémás gumiharangot vásárolni, ugyanis a nagyobb csukló cikkszámára is a kis porvédőt dobják az elektronikus katalógusok. Ha nem akartok szívni, akkor papírkatatalógusból méret alapján érdemes keresni. Így találtam 75-re nagy porvédőt, de hozzáteszem, hogy nem igazán kapható. Ami viszont jó rá az a 166 2.4 JTD váltó oldali gumiharangja. Végül én is azt vettem. Annyi a különbség, hogy a tengely felöli oldalon van egy plusz bubi, amit érdemes levágni, mert hülyén néz ki. A másik, hogy kicsit nagyobbak, azaz magasabbak a redők, ezért a csavarokat kicsit macerásabb berakni. Azért nem kell megijedni! Gyerekjáték.

 
>> Egyéb2011-11-21

Itt hiányoztak, vagy rossz állapotban voltak csövek. Cseréltem őket.