Tagok >> EngineCoffeeTables >> Blog
Végre idén is eljutottam gyorsulni, és kipróbálhattam a V6-ot negyedmérföldön.
Az időjárás a lehető legjobb volt, 18fok szélcsend borult ég.
Felraktam a yokohama semi-slickeket és elautoztam 150km-re Crailbe.
Rengeteg szép autó volt, de sajnos mind offos:((((
Jellemző hogy a 8 futamból 2x Skyline-al 1x-1x Impreza-val és Evo-val mentem.
Az első 5 futam nem volt valami fényes, inkább ismerkedtem az autóval.
De az utolsó 3 futam már 15,5-15,4-15,5 volt 145-ös végsebességekkel és 2,2-es 60 lábakkal. Sajnos az 1/8ad mérföldes időket nem mérték.
A napot dizelveréssel fejeztem be, egy fabia rs maradt le pár autóval:))))
Legközelebb már otthon lesz race, Kalocsán találkozunk!
Na hát a rekordnak idén löttek:(((((
Maradtam 16-os időnél erre az évre. A legutobbi blogbejegyzés óta voltam 2x gyorsulni de sem az időjárás sem a fejlesztések nem hozták meg az eredményt.
Kb 5fok és 60-70km/h -ás oldal-ellen szél volt mindkét alkalommal. Jellemző volt hogy az egyik gyorsuló hayabusa kb 60fokos szögben dölt ellen a szélnek a futamon.
Felvetödött a lehetösége annak is hogy a slick gumik egyel nagyobb mérete se elöny. A K&N légszürő nem hozott érzésre semmi extrát. A két gyorsulás között kicseréltem a katalizátor utáni középdobot egy saválló csőre. Ez legalább hanghatást javított:)))) De érzésre is jobb kicsit.
Ma is voltam szerelgetni kicsit mert a kuplung munkahengerem szép lassan engedte a fékolajat és sikerült beszereznem egy felújítottat az ebay-röl potom pénzért.
A csere nem volt egyszerü de sikerült:)) A légtelenitést kicsit érdekesen végeztem elsőre a rutin hiánya miatt, de miután minden szép fékolajos lett a motortérben sikerült megoldani.