Rendeltem megint 2 liter 20K-t. Most maxon van az olajszint. Novemberben irány a szervíz, addig kihúzzuk így. Megjöttek az Amore-s dolgok is: rendszámkeret, kígyó. nyakbalógó, cuore sportivo matrica.
Már kezdtem örülni, hogy bevált a lambda, a fogyasztásomon tényleg mutatkozott.
Erre egy pesti dugóban való araszolás közben ismét rángatás, padlógáznál semmi, durrogás alulról. Félreálltam és széthúztam a csatlakozóját, azóta semmi.
Sajnos meg kell vennem majd az eredeti Fosch-t. Tanulság: csak az eredeti alkatrészeket szabad megvenni.
Megjött az olaj, beleöntöttem mind a 2 litert, most van minimumon a szint. Jövő hónapban irány a szerelő, valószínű szelepszárszimering csere lesz. :(
Rendeltem egy pollenszűrőt is, most már nem párásodik esőben az ablak. :)
Kitisztítottam az LMM előtti pillangószelepet, már nem ingadozik az alapjárat. Viszont beállítattam azt is, mert 1000 felett volt. Most 1000 alatt egy picivel.
Megnéztem az olajszintet is, a nívópálcán kb 2 mm a szint. :(
Kiszedtem a pollenszűrőt is, fekete! Hétfőn megrendelem!
Kicserélve! Majd meglátjuk, hogy mennyire javul meg a fogyasztásom.
Kapott 2 db izzót. Valami Ice Blue színű lenne elvileg, merthogy xenon gázzal van töltve.
Hát nem tudom, én annyi különbséget látok a másikhoz képest, hogy nem sárga, hanem fehéresebb, meg valamivel messzebbre világít.
Hamarosan xenon váltja majd.
Megrendeltem, végre megjött. Bosal-t vettem, utánakérdezgettem az oldalon és nem rossz állítólag. Csütörtökön rakjuk be.
Kicseréltem a műszerfalizzókat, az összeset. Most már gyönyörű zölden világít.
Kapott új szőnyegeket, mert a gyári már picit elhasználódott a 7 év alatt... :)
Muszály volt ablaktörlőlapátokra is "beruháznom", mert se Ő, se én nem láttunk ki a szakadó esőben.
Megvolt, eredmény: lambdaszondát cserélni kell.