Tagok >> dpetrenyi >> 166 3.0 V6 24V >> Blog
- Típus:166 3.0 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Bibor lila
Haza látogattam Törökbálintra és sikerült időt szakítani a gumicserére. Ezer köszönet bátyámnak aki szakszerűen kicserélte a 4 Gumit!
Ma hazafelé Törökbálintról elértük a 155.000 Km-t. Az autó 2005 óta van a tulajdonomba 71.000 Km-el vásároltam. 9 év alatt 84.000 km ment bele úgy, hogy 4 évet a garázsban állt és addig a 146-os volt szolgálatban.
2013-ban a nevemről átírattuk asszonynevére és kapott egy új rendszámot.
2013.06.-óta, amikor is a 4 éves állás után feléledt a Bestia 9000 km ment bele.
Ami sajnálatos, hogy 2014 január óta most mentem vele 1000 km-t...!
Sikeres pihenés volt 4 napon keresztül. A táv végül picit több mint 500km volt. A Bestia szépen teljesített. Csak nagyon bogaras és piszkos lett így ma valószínű mosás lesz :-)
A tempo fix 135 km/h néha néha belementünk a 190 km/h de csak ritkán. ( 2 csekket is kaptunk gyorshajtásról áprilisban. Mindkettő Budapesten 50-es táblánál! Nem hiányzik egy újabb...!) A szálloda parkolóban egy Alfa állt csak az enyémen kívül. (utolsó Kép)
Eltel egy újabb negyedév, úgy hogy párommal indulunk a szokásos negyedéves kikapcsolódásunkra.Irány wellness. Az idő pont 04.26-04.29-ig.
Itt: wellness
Sajnos a munkám miatt már nincsen napi használatban a Bestia, csak hétvégén (túl közel lakom a munkahelyemhez, be sem melegedne mire odaérek). Így január óta nem ment bele 1000 km sem. És most egy 600 km-es út áll előttünk, Így Zé.-nél jártunk átnézésen. Örömhír, hogy a Bestia egészséges.
Mivel gondolkoztam egy utódon (de le is mondtam róla) így nézegettem a 159-eseket. Csak is benzines és V6-os jöhet szóba, mert keveset használom (évi 10e km) és Budapesten 90%-ban. Nem szeretnék le mondani a V6 nyújtotta élményről. Nem ismertem a 159-ben a 3,2 V6 motort, gondoltam olyan mint a 166-ban. Sajnos nem.
Volt szerencsém a mai napon kipróbálni egy Alfa Romeo 159 3.2 V6 JTS Q4 -et. Hát vegyesek az érzelmek. a Q4-hajtásból semmit nem éreztem (száraz aszfalt Budapesten)
Lehet esőben,hóban megmutatja magát a Q4 előnye, így viszont nem tudok róla érdemben nyilatkozni. Viszont a futómű az út hibát sokkal jobban elnyeli mint a 166 de mégis sokkal feszesebb a futóműve, ez nagyon tetszett. Külsőre nagyon tetszik a forma, szerintem az egyik leggyönyörűbb alkotás, viszont a beltér nagy meglepetésemre kicsi. A hátsó sorban a megfelelő üléspozíció beállítása után kisebb a hely mint a 146-ban. Ezen nagyon meglepődtem. Első sorban pont passzentos de a válunk már összeért az anyós ülésen utazóval (tulaj). Tény, hogy sokkal modernebb belül mint a 166, tetszett amit láttam. Itt is kell megemlítenem, hogy a külső tényleg nagyon szép és nyál csorgató. Jöjjön a "fekete leves": Nem dobtam magam hagyat a 3.2 V6-tól. A hangja meg sem közelíti a 166-ét, nem beszélve a menetteljesítményeiről, pedig egy élvezetes maunál váltós volt. Nem azt mondom hogy rosszul ment meg csúnya a hangja, de valahogy többet vártam tőle. Gondoltam na majd a pályán kárpótol, de nem jött meg az a huuu de hátbabasz érzés 100-200 ig, mint ami elvárható lenne. 0-100 nem is próbálgattam. Az enyémből ki indulva ezek a motorok 100km/h fölött érzik jól magukat. Nem tudom hova tenni ezt a motort. Az meg hogy a forgalmit nézve kicsit több mint 1700kg a kocsi szintén nagyon meglepet.
Azt mondtam már, hogy nagyon szép a kocsi kívülről?
Dizelt nem szeretnék, de 159V6-om sem lesz, pedig nagyon tetszik a forma (ha nem mondtam volna még)
Természetesen ez csak az Én véleményem :-)
Képek készültek, később (ha megkaptam) teszem is fel.
Jó időre való tekintettel hazalátogattunk és apukámnak köszönhetően végre felkerült az alfaamorés rendszámtáblakeret.
Téli viszonylathoz képest nagyon jó idő van kint, már-már tavaszias a hangulat, így megfürdettem a Bestiát mert ordenáré retek volt már szerencsétlen autó.
Ténylegesen beköszönt a tavasz akkor kap egy alaposabb kívül-belül, alul-felüli mosást is.
Mivel nagyon szeretem a havazást, nagyon megörültem amikor reggel ilyen kép fogadott.
Nem bánnám ha még sok-sok hó esne.
Ennek örömére el is mentem gyorsan a Bestiával az új munkaszerződésemet megkötni, ami szerencsére nem az 5km-re lévő munkavégzés helyén volt, hanem Budapest másik felében a székhelyen (oda-vissza 60km).
Tudtam megint élvezni az autót és az általa nyújtott mosoly faktort :-)
"Sajnos" beigazolódott. Február 3-tól új munkahelyem van és így nem szeretném használni napi szinten a Bestiát.
Az oka egyszerű: Budapesten lakom és dolgozom. Ezzel eddig nincs is semmi baj. Eddig a munkahelyemre (Budapesten) oda-vissza 30 km volt az út. 15 km oda és 15 km vissza! Amíg beértem szépen bemelegedett majd céges parkolóban pihent . Ez a távolság most lecsökkent nem egész 5 km oda és 5 km vissza. (3 metrómegálló) Nincsen értelme így használni és sajnos parkoló sincsen ahol pihenhetne amíg dolgozom. Az utcán meg nem fogom hagyni.
Egyéb előnyei viszont vannak... :-)
Így marad a hétvégi használat. Egyik szemem sír másik nevet.
Hiányozni fog a hétköznapjaimból, hogy beleüljek, vezessem, élvezzem :-(
Folytatódhat a 100%-os rendbetétel illetve egyéb projektek...!!!
Km állás: 154.124 km.