Tagok >> dpetrenyi >> 166 3.0 V6 24V >> Blog
- Típus:166 3.0 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Bibor lila
Tegnap elhoztam az autót Zé.-től, sikeresen felkerült az első lökhárító a sárvédő és ki lett cserélve a törött ködlámpa.
1.-2.-3. kép előtte.
4.-5.-6. kép utána.
Az 5. képen a vaku csillog, nincsen csík a lökhárítón :-)
7. kép: Budapesten is el lehet járkálni 10 L környéki fogyasztással, persze ez Vasárnap hajnalban volt (reggel 8:00) A kutya nem járkált az utcákon. :-)
Sikerült egyeztetnem Zé.-vel, és vasárnap azaz 01.19-én felkerül végre az első lökhárító (az enyém már nagyon karcos,törött, repedezett) a bal első sárvédő ( az enyém egy sajnálatos parkolás következtében eléggé behorpadt, és a festék is pattogzik le róla) és végül a ködlámpák cseréje is megtörténik, (betört egy kavicsnak vagy inkább kőnek köszönhetően) az alfaamorés rendszámtábla keret is felkerül.
Köszönöm tipoatti-nak, tőle sikerült jó áron és minőségben teljes mértékben elfogadható alkatrészeket megvásárolni.
A műtétről képeket is rakok majd fel.
És úgy alakult, hogy új munkám lesz. Aminek következtében a hétköznapi munkába járás nem a Bestiával fog megtörténni :-( A jelenlegi lakhelyemtől kb 5 km-re lesz a munkavégzés helye. Erre a kis időre fölösleges be indítani az autót, be sem melegszik, illetve csak nagyobb kárt tennék szerintem benne hogy ilyen rövid távon használom Budapesten.
Az "új" első lökhárítón már alfaamorés rendszámtáblakeret fog díszelegni.
Legfontosabb, hogy most már van miből nyugodtan inni a felest :-)
A szilveszter nagyon jól sikerült. Bestiával 580km tettünk meg, többnyire autópálya és minimális városozás a kirándulás miatt. Nagyon szépen tette a dolgát
Fogyasztás pont jó volt, néha-néha 190-210 km/h befigyeltünk próbálgatásképpen, de ezt leszámítva autópályán 140 km/h volt a jellemző.
Párommal úgy döntöttünk, hogy idén a szilvesztert wellness szállodában töltjük, úgy hogy a Bestia előtt egy újabb 600km-es etap áll. Hajdúszoboszlóra esett a választás + egy kis kirándulás is be lesz iktatva.
Indulás: 2013.12.29.
Érkezés.2014.01.01.
Elvégeztem ma a legfontosabb ellenőrzést a kocsin (Édesapám segítségével) és azon kívül, hogy fel kellett tölteni az ablakmosó folyadékot, más nem volt gond. Ez maradjon is így :-)
Km állás: 153.003 km
Mióta újra életre kelt a Bestia, kezd beállni a fogyasztás.
95%-ban Budapesten van használva. Több mérési eredmény átlagban 60 Litert tankolok bele minden alkalommal (néha picit több, néha kevesebb megy bele)
Adatokban nincsen benne az örült dugózás és a száguldozás. Átlag, saját magam által számolt adatok.
Városban 60 liter benzinből olyan 460-500 km a hatótáv.
Fogyasztás városban (Budapesten): 12 -15L/100km, ezzel elégedett vagyok.
Autópályán (140km/h),országúton (110 km/h) 60 literből 580-600 km a hatótáv.
Fogyasztás városon kívül: 10-13 L/ 100km, ezzel is elégedett vagyok.
1.kép Város
2.kép autópálya
3.kép országút
Horvátországba sikerült tankolnom 68 liter!!! üzemagyagot (nem is értem) azzal horvát utakon kényelmesen (60-80km/h) 670 km tudtam megtenni majd kifogyott a benzin :-)
Mivel esett kb 3db hópihe így gyorsan rohantam képet csinálni az autóról.
Szerintem már mondtam, de nem vagyok valami hatalmas kép készítő művész, úgy hogy így sikerült.
Beszerzésre került, az enyémnél sokkal jobb állapotban lévő elsőlökös, tipoatti cartársnak köszönhetően.
Zé.nél sikeresen át is tudtam venni, reméljük hamar fel is kerül. Bátyám fogja ezt a műveletet végrehajtani, illetve új ködlámpák is magában foglalja a lökhárító mert sajnos az enyém betört.
Volt ma még egy köröm Zé.-nél, mert ahogy megálltam a kocsival a városban, iszonyat éget szag és fehér füst szállt ki a motortérből. Na basszus mondom. Gyorsan leállít, ki vágódok, motorháztető felnyit, fél literes víz a kezemben biztos ami biztos. Mivel nem vagyok egy műszaki zseni, sőt inkább analfabéta vagyok a műszaki dolgokhoz, pár telefon megejtése, majd közel sem nyugodtan vissza Zé.hez. Aki rá nézett és már mondta is mi a baj, mire észrevettem már meg is oldotta. cső vagy mi a manó ment szét. Ezer köszönet Zé.-nek a gyors segítség miatt.
Következő projekt a teljes fékrednszer, tárcsa,betét, fékolaj, munkahengerek rendbetétele.
Elhoztam ma Zé.-től az autót. Ki lett cserélve a futóműben amit kell és kapott egy futóműbeállítást is.
Bátyám, volt olyan rendes és szerzett polírozógépet, apukám meg volt olyan kedves,hogy a teljes autót átpolírozta vele. Én Sörrel a kezemben szakértettem végig.
Autó jelenleg Zé.nél áll. Teljes első futómű javítás és hátsó futóműben ez az.
Közben felkerültek a téli gumik is, (ezt is bátyámnak köszönhetem)
És mivel közeleg a születésnapom így párom meglepett egy alfa romeo-s kabáttal a pulcsi mellé.