Azzurro - főkép
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2010-10-24

Tetőkárpitozás cseréje történt meg a napokban.Az eredmény igazán szembetűnő lett.Képek később megtekinthetők.

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2010-08-28

Váltó oldali első gumibak cseréje történt meg, a mai nap.Éppen ideje volt, mert már nagyon idegesített, hogy kisebb kátyúnál szinte zörgőt benne a motor.Az alkatrész természetesen ( OFI ) jóvoltából került az autóba. ( Szeretném ezúton is megköszöni neki ).

 
>> EseményAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2010-05-19

A vas sikeresen vizsgázott a műszaki vizsgán, így 2012 ezzel biztosan nem kell foglalkoznom.

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-10-30

Sikeresen elértük az 1500Km-ert a vassal, így megint olaj csere!
Selénia 20K motorolaj 5/L : 12150Ft
Gyári olajszűrő: 1350Ft

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-09-04

2 hét folyamatos precíz munka után, elkészült a vas.A végeredmény egy megbízható, olaj, víz, és mindenféle szivárgás mentes motort kaptam.
A vas úgy megy mint új korában, szóval a végeredmény fenomenális lett.

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-09-03

A motor felújítás folytatásul, ezek a munkák lettek elvégezve a mocin.

Generátor felújítás: 16.000Ft ( Szénkefe, csapágyazás. )
Dugattyú gyürüsor (Goetz ) : 20.000Ft
Olajpumpa felújítás: 8.000Ft
Hengerfej javítás: 38.000Ft ( Síkólás, szelepfészek, szelepvezető javítás, Szelep csiszolás. )
Olajkartell csere: 25.000Ft
Hatókarcsapágysor: 25.000Ft
Főtengely köszörülés: 12.000Ft

Holnap összeépítésre kerül sor, és remélem hogy nagyon jó lesz a moci.

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-08-26

Felső tömítés készlet: 17.500Ft
Alsó tömítés készlet: 5000Ft
Vezérműszíj ( Dayco ): 7300Ft
Balanszszíj ( Dayco ): 5700Ft
Balansz feszítő: 8000Ft
Vezérmű vezető: 6620Ft
Vezérmű feszítő: 17480Ft
Vezérlés Módosító: 39500F
Vízpumpa: 8235Ft
Fagyálló koncentrátum 5/L ( Alu. ):3000Ft
Víz 5/L: 300Ft
Selénia 20K motorolaj 5/L: 12500Ft

Első részben ennyi!

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-08-25

Ma neki állt a szerelő szétszedni a mocit, hogy meg tudjuk mi is az a kopogás a vasnál.Feltételezések voltak, mivel elég meggyőző hangot produkált a vas.Mindenképpen az első amit meg kellet bontani, az a főtengely csapágy.Az olajkartell leszedése után, jött az olajpumpa eltávolítása és egyben ez megoldást adót a hiba okára.Az egyik csavar elszakadt, és ez által több levegőt szívót a kelleténél, mint amire szüksége lett volna a rendszernek.
Pechemre!:-(((((

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-06-16

Sikeres első futómű generál után, természetesen nem maradt más mint a beállítás.Ezzel tökéletes a futómű, most már csak vigyáznom kell a kátyúkra, és a mindenféle szar útra!
" Ami nálunk szinte mind az"

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-06-13

A vas jobbra húzása után derült fény, a futómű kisebb felújítására.Természetesen elvittem egy futóműveshez, és megállapították, hogy a két oldali lengőkar, teljesen a végét járja.Így azt mondták nem tudnak nekem 100%-os állítás véghez vinni.Így nem maradt más mit a lengőkar kicserélése ( BIRTH típusú ), ami a hétvégén meg is történt.