Nyisszogas, es mormogás a múlté.
Új lakótárs is érkezett 😉

Sikerült szerezni egy GTA kerékkulcsos tasit,meg egy kék logós szőnyegszettet.

O hogy kenné a hajára a Giorgio hogy egy helyzetjelző izzó cseréjéhez ki kell szedni a lámpát, amihez meg lekell szedni a lököst. Megvettem a legtartósabb osram longlife izzót amit találtam. Innen is csókoltatom a mérnök kollegákat olaszban.
Felraktam a téli kerekeket is.Stekkercsere



Beépült a hifi. A beépítést a Delta Hifis srácok végezték győrben. Mac Audio kábelek kerültek beépítésre. Az ajtók bitulapozva. Ég és föld. Megérte. Balos csattogó ajtóhatároló is a múlté.

A GT n is bejött, a 156 is kapott egyet.

Utoljára kijáraskor eszleltem nemi olajveszteseget. Az olaj pirosas és hig volt igy a kormanyszervo körre gyanakodtunk. Jol sejtettük. A fém és a gumi cső csatlakozasanal lévő o gyűrű fáradt el, es lett cserelve.

ujabb 2 év indul. Köszi Norbi!
Olajcsere, köszi Norbi! Beköltözött egy pók a csomagtartóba.
264104+13000 az óra csere miatt anno ugyebár.Levegőszűrő is pucolva.

Mikor meglett a V6 mindenkinek mondtam hogy nem esek ujra ugyanabba a hibába mint a 156 nál. Ebben Bose van,jo lesz az etc... Hát hallottam mar anno V6 GT ben Bose-abban sem tetszett. Az enyémben se tetszik, sőt egyre jobban zavar. Plusz az Aliante is ott vigyorog rám a nappaliba, uh a történelem ismétli önmagát és gyűlnek a cuccok. Beépítés helye is elviekben tisztázva. Egyedi láda gyártása is elvileg megoldható.
Ami megvan:
Sub: Phase Linear Aliante 12 (nem kell bemutatni, magasra tette a lécet.)( - 100)
Erősítő : Soundstream Reference 880.5 (5 csatornás) (-140)
Szett:Focal polyglass 165 v2 (-110)
Kondi : Rodek Hybrid cap 1.5F (-40)




Egy ideje nem volt hajlandó az utasoldali ablakemelő tenni a dolgát. Beszereztem egy komplett szettet bontva, biztos ami biztos. A motor szénkeféi koptak el nagy valószínűséggel. Cserélve lett a motor, most már ujra megy fel le ahogy kell.
