Tagok >> Inter156 (il mascalzone) >> 75 2.0 TWIN SPARK >> Blog
- Típus:75 2.0 TWIN SPARK
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1989
- Színe:fekete
Féltengely gumiharang+csere 4000Ft
Középső kipufogódob 14800Ft
Hátsó kipufogódob 18800Ft
Első lengőkar(alsó) 2db 8400Ft
Lakatos munka 30000Ft
Kipufogó felfüggesztők 4db 1000Ft
Munkadíj 20000Ft
Vizsga+zöldkártya 33000Ft
A második Alfám megszerzése,egy érdekes történet volt!Egy üzlet előtt láttam meg(fekete 2.0 TS)pont amire vágytam.Mikor bementem,gondolkodás nélkül a tulajt kerestem és mikor előttem állt,nem is tudtam mit akarok hirtelen.Kis dicséret után megkérdeztem,hogy nem eladó véletlenül?Válasz:NEM.Hát itt torpant meg igazából a beszélgetés.Rövid vakarózás következett,majd elgondolkodva azt mondta:kezdi kinőni és a 164-es már megfordult a fejében.Telefonszám csere és ígéret ,hogyha eladó lesz szól.Félév múlva csörgött a telefon(kapott egy Fiat Cromat),hogy most már eladó a fekete GAL,tárgyalhatunk!Hát miénk lett a drága!Utána félévig két 75-ösnek voltam büszke gazdája,mikor is jött a vevő.A srácok annyira nézték az új gépemet,hogy szólnom kellett:a másik eladó!Aztán itt is felmerült a dolog,hogyha majd...akkor ők jönnek...Hát azóta jó pár év eltelt!!!
Az én történetem egy Ladával kezdődött.Mikor már több olajat ivott,mint benyót,akkor elgondolkodtam...De hiába voltam mindig is Alfás legbelül,mégsem egy ár kategóriába tartoztak.Akkoriban a kollégám is autó cserét tervezett (Suzukiban gondolkodott a dög!) és vettünk egy Expresszt.Nekem a 75-ös volt az álmom és pont volt egy!Az ágy alatt lévő 2 forintosok is mozgósítva lettek és pár nap múlva mentünk is a kocsiért. ETH rendszámú volt,kicsi kopott itt-ott (Ez Tiszta Hülye jelzőt meg is kaptam!) de én már tudtam,hogy az Alfa velem jön.Az eredet vizsgán volt egy kis laza vigyor,mikor mérték az autó elemeit,de nem érdekelt a dolog.Egyesből simán négyesbe váltottam,így a Lada is megy
(gondoltam!!!) de ez sem izgatott,mert nagy élmény volt először 75-öst vezetni!!!