Tagok >> liusz >> 156 2.5 V6 >> Blog
- Típus:156 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Kozmosz kék AR428
Gondoltam jó bemelegítés lenne a szezonra az ABS nélküli öreg GTV-vel egy vezetéstechnikai tréning. Végül elhalasztották. Aztán arra gondoltam, jó akkor elmegyek helyette Kakucsra. Hívtam aranytl kartársat is. Miután megterveztuk mikor hogyan, eszembe jutott, hogy mi a csudának körözzünk egész nap ott, ha egy rendes túrát is csinálhatnánk. Neki is tetszett az ötlet,úgyhogy ami tavaly év vége felé elmaradt túraútvonal a GTV-vel, azt most a 156-tal sikerült megvalósítani.
M5-ön a mizsei parkoló előtt repülőrajttal indultunk, Gyöngyösig meg sem álltunk, ott tankoltunk, majd Mátraházán kicsit szusszantunk. A Mátrán kicsit félve autóztam, itt-ott kissé nyirkos volt. Siroknál elfordultunk Pétervására felé (van jó és kevéssé jó szakasza az átkötő útnak), Borsodnádasdig haladtunk, a 25-ön még soha nem sikerült elkapni egy tiszta szerpentinezést akárhányszor jártam ott, most sem. A balatoni szerpentint vagy 6-szor megjártuk, a fehér aszfaltos rész poros és sós is volt. Elégge csúszott. Főleg az a kanyar amelyik enyhén még nyirkos volt 11 előtt. Az északi árnyékos oldalon még volt hófolt.
Utána Ózd, Serényháza, 2x(Ragály, Aggtelek, Perkupa, Imola) hurok, a másik nagy kedvencem. Laci utolérhetetlenül gyors a tempós szakaszokon. Ügyes, nagyon ügyes.
Lekeveredtünk Miskolcra, majd kiváncsiságképpen Bükkszentkereszt felé mentünk. Ez felejtős a mostani útállapot miatt, sajnos.
Aztán rátértünk a Lillafüred-Felsőtárkány útvonalra. Száraz és üres volt az út. Akkorát de akkorát lehetett rajta autózni, hogy hogy... Naggyon pompás volt! Ballábas fékezés részemről pipa. A kanyarok szépen előre beláthatók a lombozat hiányában, szerencsére szembeforgalom szinte nulla volt. Még volt fél óránk, mert még Laci barátomnak Szegedig kellett lejutnia nyolcig, de azt az időt arra fordítottuk, hogy a bükkszetkereszti elágazóig visszamentünk, aztán újra Eger felé. Eddigi legnagyobb bükki autózásom, pedig tavaly júliusban a kis GTV-vel is emlékezeteset mentem.
Egertől Kecskemétig pálya.
7.45-19.20-ig 802km. Szünet csak a legszükségesebb esetben. Ez egy őrület.
Még nem tudok véleményt formálni, hogy 205 16" vagy 225 17" +5kg a jobb megoldás ezekre a túrákra, mert ugyan több volt a csúszkálás, de a hőmérséklet is csak 10-12 fok volt. Foly. köv.
A nagy sietségben még egy fotót sem lőttem...Hiba volt.